Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-01, 16:02
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Om inte annat prova en kombination av toppisar och flugsvamp! Skulle vara en intressant kombination!

Ska fundera på det! Men först ska jag trippa på toppisar innan jag tar nå blandningar.
Få se om jag plockar hem några nån dag. Ska isf försöka skriva en tripp rapport, trots att jag vet att den inte kommer bli så bra så blir nog någon glad då det inte finns så många här på FB.
Citera
2011-09-24, 01:23
Medlem
pumbbas avatar
jag har hittat 4st flugsvampar. 2st medel stora, 1 liten ungsvamp och 1 stor!
den stora är lite skadad och en av de medel stora svampen är lite små skabbig, som om nåt har ätit på den aja det är väll bara att skölja och kanske skära bort det fula på dom!

ska jag äta alla 4 eller ska jag ta det lugnt och kanske äta 2st? det kommer bli första gången på flugsvamp för mig!
Citera
2011-09-26, 02:23
Medlem
Psychoramas avatar
jag har hittat 3 "stora" och en medel Intog just hälften av svampen jag hittat. GEN
Citera
2011-09-26, 02:25
Medlem
Psychoramas avatar
jag har hittat 3 "stora" och en medel, 4 TOTALT Intog just hälften av svampen jag hittat. GENOM LÄTT torkning och dedab t+e på skiten heheh... är lite lite illamående.. får se vad som händer.

SHO
Citera
2011-09-26, 02:50
Medlem
Fickpluntans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
jag har hittat 3 "stora" och en medel, 4 TOTALT Intog just hälften av svampen jag hittat. GENOM LÄTT torkning och dedab t+e på skiten heheh... är lite lite illamående.. får se vad som händer.

SHO

Hur känns det?
Citera
2011-09-26, 11:44
Medlem
basseakers avatar
Har plockat ett par stycken.

Hattarna ligger fortfarande på tork, hoppas på att det blir något riktigt nice.

Testade att äta cirka 2g utav en av stammarna igår bara för att känna lite på smaken (första gången för mig med flugisar) smakade rätt ok. Fick också en rätt så ökad mängd utav saliv i munnen samt att jag blev hungrig som fan, dock inget annat även fast jag inte förväntat mig det.

Tror ni att jag kan anta att det är rätt potenta svampar eftersom jag fick de här symtomen på den mest opotenta delen med en sån liten dos. Eller är det bara för att jag är en nybörjare på svamp?
Citera
2011-09-26, 16:03
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickpluntan
Hur känns det?
Först vart jag väldigt illamående, totalt sederad, svettades som en apa... Sedan vart det bara lite grumlingt i synfältet och var extremt trött - Sedan somnade jag... Har Världens AT nu kan jag lova... Svårt att tänka och allmänt trög.. Får skylla mig själv..

Blev endel MPA,MDAI,Camfetamin,synefrin,koffein,geranamin,mas sor med benso,massa alkohol,"haze" rökmix(trippade balle, kunde knappt kontollera mig, otäckt men fick endel insikter,deja vu osv) och sist lite flugsvamp. Hade inte sovit på 2 dygn tack vare alla de andra drogerna när jag intog svampen så.. Har inte mycket att säga om flugsvamp:P
Tror jag torkade den alldeles för lite....

En av de mest korkade helgerna i mitt liv tror jag. Fyfan, jag brukar knarka "ansvarsfullt"
Citera
2011-09-26, 20:30
Medlem
Kurtwaldherlsons avatar
Hahaha efter att ha läst den här tråden så kom jag på att jag har sett verkligen hundratals rödaflugsvampar här i uppsala. Dock sa mina föräldrar och lärare när jag va liten att man inte skulle äta dem för att man kunde typ dö :S
Citera
2011-09-26, 21:12
Medlem
Pissmadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtwaldherlson
Hahaha efter att ha läst den här tråden så kom jag på att jag har sett verkligen hundratals rödaflugsvampar här i uppsala. Dock sa mina föräldrar och lärare när jag va liten att man inte skulle äta dem för att man kunde typ dö :S

Oj, så många?.. Ja dom är ju lite kul..
Jepp, man kan nog säkert dö på dom på ett eller annat vis, det blir nog ett väldigt intensivt rus om du gör det efter ceremoniella tilltag och tar en trip i i dess rätta bemärkelse med dom rätta tillredningarna, det är nog främst levern, njurar etc som tar skada.. Men det känns ju föga lockande att prova på en svampbrygd, man ska tydligen dricka sitt egna urin efter intag och grejer.
Citera
2011-09-26, 21:53
Medlem
basseakers avatar
Så drack precis två stycken matskedar utav den röda vätskan som svamparna har svettats ut blandat med teé.

Kan återkomma med en rapport om hur det var imorron.
Citera
2011-09-26, 23:34
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Så drack precis två stycken matskedar utav den röda vätskan som svamparna har svettats ut blandat med teé.

Kan återkomma med en rapport om hur det var imorron.
hur går det?
Citera
2011-09-27, 02:07
Medlem
Psychoramas avatar
Hade det funnits typ "muskimol" i pulverform form så hade det kanske vart värt det, men så illa som man mår alltså... Inte värt alls enligt mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in