Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hade det funnits typ "muskimol" i pulverform form så hade det kanske vart värt det, men så illa som man mår alltså... Inte värt alls enligt mig!
Jag mådde bara lite illa på min gudomliga flugsvampstripp jag hade för nått år sen. Jag käkade 2 små svampar totalt 7g torkat, så kan ju varit tack vare den lilla dosen, men jag tror att det framförallt hade att göra med min torkningsprocess. Luft torkade först i nån vecka, för att sedan ha dom i frysen ca: 2månader, sen hade jag dom i plastpåse utanför frysen i ca: 1 månad innan jag intog svampen..
Bör oxå tilläggas att jag rökte cannabis under peaken, det va egentligen bara medans jag rökte som illamåendet kom, när cannibisen tagit effekt och resterande tripp kände jag mig inte illamående öht..
Tror oxå att det är dom små svamparna man ska försöka hålla sig till, misstänker att koncentrationen muscimol är högre per gram i dom små, precis som med psilocybin svamp, plus att dom små oftast inte hunnit blivit angripna av dom äckliga larverna som nästan alltid angripit de större, usch!