2014-03-05, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Hade andra saker att göra idag än att spela, men nu sitter man här och letar efter "clean rebel" på stranden där man alltid har hittat den, men inte nu! Ditt as!

EDIT: Och där va den hittat och försäkrad!
Ja, som sagt hittade den, men insåg att det va flera versioner av den som spawna.
En utan lampor på taket men med "krom grillen" fram. (som jag spara)
En utan "krom grillen" men med lampor på taket.
En utan allt.
Citera
2014-03-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ja, som sagt hittade den, men insåg att det va flera versioner av den som spawna.
En utan lampor på taket men med "krom grillen" fram. (som jag spara)
En utan "krom grillen" men med lampor på taket.
En utan allt.

Äh vadå... Lite rost och skit ger ju bilen karaktär.
Sitter med bla en rostig rebel, dune loader och förstås rat loadern i mitt garage
Citera
2014-03-05, 15:11
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jo man kan skaffa bilen utan att fuska.
Och det är därför lite tråkigt att bli kallad en attention whore då jag jobbar väldigt hårt att få tag på dessa fordon. Jag vägrar att glitcha in varje sak jag vill ha för att få uppmärksamhet utan jag vill bevisa för mig själv att jag kan göra det utan genvägar. Om det är vad "attentions whores" gör så vill jag påpeka att du underminerar dom.

Jag jag postade mina bilar i samma inlägg som du citerade.

Missade det. Men tyvärr så är inte bilarna särskilt sällsynta. Asea kan till och med bli köpt nu tror jag. Det är egentligen ingen idé att ha sällsynta bilar eftersom att allt du får är några sekunders bekräftelse från någon som du visar garaget. Sedan att det finns så många som äger sällsynta bilar måste ju betyda att de inte är särskilt sällsynta?

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Inget illa menat nu men jag förstår verkligen inte hur du resonerar.
Om man letar efter en bil man vill ha i kanske flera timmar helt legit så anses man som lat. Medan om man glitchar fram bilen på 5 minuter så är man inte det? Makes no sense.

Han ville inte göra glitchen för att den var besvärlig. Därför kallade jag honom lat. Självklart är man inte lat om man letar efter en bil i flera timmar.
Senast redigerad av Wertym 2014-03-05 kl. 15:13.
Citera
2014-03-05, 15:12
Medlem
Citat:
Äh vadå... Lite rost och skit ger ju bilen karaktär.
Hehe, ja visst gör det det! Men den går att köpa till sig, det går inte med "clean rebel" så det är ju då den man är sugen på, och den man tycker har rätt tillbehör från första början, alltså en clean Rebel!
Citera
2014-03-05, 15:28
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Missade det. Men tyvärr så är inte bilarna särskilt sällsynta. Asea kan till och med bli köpt nu tror jag. Det är egentligen ingen idé att ha sällsynta bilar eftersom att allt du får är några sekunders bekräftelse från någon som du visar garaget. Sedan att det finns så många som äger sällsynta bilar måste ju betyda att de inte är särskilt sällsynta?
Ja, dock var Asea den mest sällsyntaste bilen som fanns, därav nämnvärt.

Och du missar verkligen något. Jag förstår vad du tror innebörden av respekt inom samlare är men jag har fått mer än bekräftelse. Lyckades även lira lite med Vanossgaming efter han hade sett min Tailgater i ett youtube klipp.

Och jag är inte förvånad att det finns folk som har samma bil som jag har då Rockstar har sålt över 30 miljoner kopior. Men trots det har jag i stort sätt aldrig sett någon som har samma bil.
Citera
2014-03-05, 15:32
Medlem
Citat:
Hehe, ja visst gör det det! Men den går att köpa till sig, det går inte med "clean rebel" så det är ju då den man är sugen på, och den man tycker har rätt tillbehör från första början, alltså en clean Rebel!

Javisst. Hade själv en Clean rebel som personlig bil när gta online släpptes, sen hittade jag den rostiga med mod möjligheter och bytte genast "upp" mig.
Ska se om det blir något spelande ikväll så kan jag fota och visa mina ögonstenar
Citera
2014-03-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ja, dock var Asea den mest sällsyntaste bilen som fanns, därav nämnvärt.

Och du missar verkligen något. Jag förstår vad du tror innebörden av respekt inom samlare är men jag har fått mer än bekräftelse. Lyckades även lira lite med Vanossgaming efter han hade sett min Tailgater i ett youtube klipp.

Och jag är inte förvånad att det finns folk som har samma bil som jag har då Rockstar har sålt över 30 miljoner kopior. Men trots det har jag i stort sätt aldrig sett någon som har samma bil.
åh herre min jävla gud är du seriös Alltid velat spela med han.

De grabbarna jag spelar med har nu nått level 80. Kommer inga nya uppdrag efter det. Varför i helvete inte? Nu har man ingen anledning att lira ju.
Citera
2014-03-05, 17:52
Medlem
Citat:
Javisst. Hade själv en Clean rebel som personlig bil när gta online släpptes, sen hittade jag den rostiga med mod möjligheter och bytte genast "upp" mig.
Ska se om det blir något spelande ikväll så kan jag fota och visa mina ögonstenar
Det gick ju att ha det när Online släpptes men tyvärr inte efter 1.07.8(?), men nu efter 1.11 så går det att spara den iaf.
Citera
2014-03-05, 17:55
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
åh herre min jävla gud är du seriös Alltid velat spela med han.
Ja, fast bara med honom. Han hamnade dock på fel fot med min andra polare som gjorde youtube klippet så allt blev rätt så knas, haha.
Citera
2014-03-05, 19:28
Medlem
15APRILs avatar
Är 10 bilars garage med lägenhet det största man kan ha?
Kan man ha fler garage?

Kommer det inga nya uppdrag efter level 80?
Citera
2014-03-05, 19:57
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Är 10 bilars garage med lägenhet det största man kan ha?
Kan man ha fler garage?

Kommer det inga nya uppdrag efter level 80?

1. Ja.

2. Nej.

3. Nej, men det kommer förmodligen nya missions i framtiden. Ingenting nytt som jag vet om just nu dock.
Citera
2014-03-05, 20:08
Medlem
15APRILs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
1. Ja.

2. Nej.

3. Nej, men det kommer förmodligen nya missions i framtiden. Ingenting nytt som jag vet om just nu dock.

Vad är skillnaden på en lägenhet för 400 000+ och en för 200 000?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in