Citat:
Sådana tråkiga vänner har jag inte. Oftast så blir reaktionen i form av en efterfråga om att bidra i ett eller annat youtube klipp med en ton av avund
Citat:
Låter jag lat? Efter att ha letat efter den bilen bl.a på kyrkogården 150+ gånger så vet jag inte vad du anser som ansträngning. Inte det minsta besvärligt. Du låter lat, vill du ha sällsynta bilar får du anstränga dig lite i alla fall.
Parkera under någon dörr behöver man inte göra för att fixa glitchen, bilen kommer spawna där man lämnat den i singleplayer, så bara spawn point är nära där man lämnar bilen så kan du glitcha den till vilken plats som helst.
Hearse spawnar vid kyrkan i LS, den ligger vid kyrkogården som har en liten damm vid sig. Kvällstid står den parkerad där, kanske på dagen också. I single player alltså.
Glitchen tar under 5 minuter
.
Parkera under någon dörr behöver man inte göra för att fixa glitchen, bilen kommer spawna där man lämnat den i singleplayer, så bara spawn point är nära där man lämnar bilen så kan du glitcha den till vilken plats som helst.
Hearse spawnar vid kyrkan i LS, den ligger vid kyrkogården som har en liten damm vid sig. Kvällstid står den parkerad där, kanske på dagen också. I single player alltså.
Glitchen tar under 5 minuter
.Men för att (fuska) till sig bilen så anser jag att det är väl mycket besvär.
Citat:
Mitt förråd består av Tailgater (Numera borttagen dock), Asea Sticker Bomb, Nemesis (MC), Manana, Voodoo, Sultan Rs, förhoppningsvis även snart Hearse och sedan mina mer tillgängliga fordon som Z-type, Bifta, Adder, Roosevelt och Elegy. Har aldrig sett någon annan med dom sällsynta fordonen på gatorna förutom Tailgater och Sultan någon enstaka gång så man känner sig mer unik när man glider omkring.
Rätt sugen på att hitta lite andra bilar än standard utbudet