2014-03-05, 02:14
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Låter i och för sig riktigt kul. Men sen så är det så att en vän kommer och säger "Den har jag aldrig sett förut." och sen inget mer.
Sådana tråkiga vänner har jag inte. Oftast så blir reaktionen i form av en efterfråga om att bidra i ett eller annat youtube klipp med en ton av avund
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Inte det minsta besvärligt. Du låter lat, vill du ha sällsynta bilar får du anstränga dig lite i alla fall.

Parkera under någon dörr behöver man inte göra för att fixa glitchen, bilen kommer spawna där man lämnat den i singleplayer, så bara spawn point är nära där man lämnar bilen så kan du glitcha den till vilken plats som helst.

Hearse spawnar vid kyrkan i LS, den ligger vid kyrkogården som har en liten damm vid sig. Kvällstid står den parkerad där, kanske på dagen också. I single player alltså.

Glitchen tar under 5 minuter .
Låter jag lat? Efter att ha letat efter den bilen bl.a på kyrkogården 150+ gånger så vet jag inte vad du anser som ansträngning.
Men för att (fuska) till sig bilen så anser jag att det är väl mycket besvär.
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Har du lust att dela med dig av listan? Rätt sugen på att hitta lite andra bilar än standard utbudet
Mitt förråd består av Tailgater (Numera borttagen dock), Asea Sticker Bomb, Nemesis (MC), Manana, Voodoo, Sultan Rs, förhoppningsvis även snart Hearse och sedan mina mer tillgängliga fordon som Z-type, Bifta, Adder, Roosevelt och Elegy.

Har aldrig sett någon annan med dom sällsynta fordonen på gatorna förutom Tailgater och Sultan någon enstaka gång så man känner sig mer unik när man glider omkring.
Citera
2014-03-05, 04:41
Medlem
Svensk motorcyckel club på gta v. http://socialclub.rockstargames.com/crew/outlaws_mc_probation
Citera
2014-03-05, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Sådana tråkiga vänner har jag inte. Oftast så blir reaktionen i form av en efterfråga om att bidra i ett eller annat youtube klipp med en ton av avund

Låter jag lat? Efter att ha letat efter den bilen bl.a på kyrkogården 150+ gånger så vet jag inte vad du anser som ansträngning.

Mitt förråd består av Tailgater (Numera borttagen dock), Asea Sticker Bomb, Nemesis (MC), Manana, Voodoo, Sultan Rs, förhoppningsvis även snart Hearse och sedan mina mer tillgängliga fordon som Z-type, Bifta, Adder, Roosevelt och Elegy.

Har aldrig sett någon annan med dom sällsynta fordonen på gatorna förutom Tailgater och Sultan någon enstaka gång så man känner sig mer unik när man glider omkring.

Asean finns ju att köpa för 12000 nuförtiden och Sultanen ser man ju precis överallt. Börja leta efter en "clean Rebel" istället, där har du något ovanligt..
Citera
2014-03-05, 10:08
Medlem
Shotgun92s avatar
Köpte enbart Jester igår och jesus maria va sexig den kan bli!

Sedan blev det ett par race mot Turismo "vilket alla under lvl 20 ägde?" och den fick ju stryk av min entity med hästlängder!

Vad är eran kommentar ang Turismo? själv tycker jag att den är otroligt ful men enligt några så går den relativt stabilt...
Citera
2014-03-05, 10:55
Bannlyst
Nån annan som har problem med att xboxen hänger sig när man slår på övervakningskameran (CCTV) i garaget?
Blir bara en svart skärm och en snurrande "laddar cirkel" nere till höger.
Väntat så länge att jag blivit kickad från servern.

Edit:
Hände även i 1.10

/D
Citera
2014-03-05, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Börja leta efter en "clean Rebel" istället, där har du något ovanligt..
Hade andra saker att göra idag än att spela, men nu sitter man här och letar efter "clean rebel" på stranden där man alltid har hittat den, men inte nu! Ditt as!

EDIT: Och där va den hittat och försäkrad!
Senast redigerad av underbartliv 2014-03-05 kl. 12:10.
Citera
2014-03-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Hade andra saker att göra idag än att spela, men nu sitter man här och letar efter "clean rebel" på stranden där man alltid har hittat den, men inte nu! Ditt as!

EDIT: Och där va den hittat och försäkrad!
Vad är skillnaden mellan clean och karin rebel?
Citera
2014-03-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Vad är skillnaden mellan clean och karin rebel?
Den andra är smutsig? haha
Ne men, vanliga Rebel har moddar till den så man kan göra rätt mycket med den.
Men "clean Rebel" har inga moddar förutom dom vanliga, lampor, plates m.m men den är så mycket finare som "ren" plus att dom båda går likadant off-road, alltså bra!
Citera
2014-03-05, 13:13
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Ja du får ingen Hearse om du inte vill "fuska" så ja... Lat är du eftersom att det var för "besvärligt" att göra en enkel glitch som tar under 5 minuter.

För övrigt så överskattar du sällsynta bilar. Har man bilar bara för att de är sällsynta låter man som en attention whore.

Vilka bilar har du som är så sällsynta förresten?
Citera
2014-03-05, 13:24
Medlem
Citat:
Ja du får ingen Hearse om du inte vill "fuska" så ja...
Om det är någon annan som har en hearse ute på session så hittar du den vid kyrkan utan "fusk", men inte annars Eller som Senilen sa; att han hittade den när det regna och åskade, men det tror jag inte mycket på!
Citera
2014-03-05, 14:21
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ja du får ingen Hearse om du inte vill "fuska" så ja... Lat är du eftersom att det var för "besvärligt" att göra en enkel glitch som tar under 5 minuter.

För övrigt så överskattar du sällsynta bilar. Har man bilar bara för att de är sällsynta låter man som en attention whore.

Jo man kan skaffa bilen utan att fuska.
Och det är därför lite tråkigt att bli kallad en attention whore då jag jobbar väldigt hårt att få tag på dessa fordon. Jag vägrar att glitcha in varje sak jag vill ha för att få uppmärksamhet utan jag vill bevisa för mig själv att jag kan göra det utan genvägar. Om det är vad "attentions whores" gör så vill jag påpeka att du underminerar dom.

Jag jag postade mina bilar i samma inlägg som du citerade.
Citera
2014-03-05, 15:03
Medlem
Citat:

Inget illa menat nu men jag förstår verkligen inte hur du resonerar.
Om man letar efter en bil man vill ha i kanske flera timmar helt legit så anses man som lat. Medan om man glitchar fram bilen på 5 minuter så är man inte det? Makes no sense.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in