2016-08-09, 09:43
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Är det värt att köpa kontoret för 1 mille eller ska man spara till typ maze tower kontoret?
Det enda som skiljer ar platsen, allt annat(interior etc.) ar identiskt. Enligt mig ar det inte vart det!
Citera
2016-08-10, 16:13
Bannlyst
Tydligen så kan man bara ändra sitt nickname 1 gång/år, någon som vet om man kan se när man senast gjorde det?
Citera
2016-08-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Best money glitch ever.
Leta i tråden hur man gör
http://gtaforums.com/topic/864632-money-via-switching-session/page-20

Jodå, den glitchen var fin.

Fick in 90+ miljoner på mitt andra konto, tog typ 7-8 timmar.
Over 10 miljoner i timmen är rätt bra. lol

Gjorde det inte på mitt main konto, har tillräckligt med stålars där, och jag är stolt över att mitt main konto är 100% legit, så jag ville inte fucka med det.

P.s

Ni killar på flashback verkar ju vara 100 år efter när det kommer till gtao.
Alltså, jag menar inte all låta kaxig eller så även om jag antagligen gör det.

Om ni vill vara uppdaterade om vad som hander i gtao, flashback verkar inte vara det bästa stället.
Prova dwestos länk, den tråden är förvisso låst sedan länge men ni kan söka vidare på det forumet.
Allt av intresse angående spelet finns där.
Senast redigerad av jollythecat 2016-08-10 kl. 17:36.
Citera
2016-08-10, 17:43
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Jodå, den glitchen var fin.

Fick in 90+ miljoner på mitt andra konto, tog typ 7-8 timmar.
Over 10 miljoner i timmen är rätt bra. lol

Gjorde det inte på mitt main konto, har tillräckligt med stålars där, och jag är stolt över att mitt main konto är 100% legit, så jag ville inte fucka med det.

P.s

Ni killar på flashback verkar ju vara 100 år efter när det kommer till gtao.
Alltså, jag menar inte all låta kaxig eller så även om jag antagligen gör det.

Om ni vill vara uppdaterade om vad som hander i gtao, flashback verkar inte vara det bästa stället.
Prova dwestos länk, den tråden är förvisso låst sedan länge men ni kan söka vidare på det forumet.
Allt av intresse angående spelet finns där.

1.Delar inte karaktärerna på tillgångarna?
2. Gta newswire om man inte vill få 8/10 felaktig information

8 Tim arbete för dom pengarna är ju knappast värt det om det ändå inte är legit pengar. Testa 7 sins och reddit där kan du bli inbjuden i modded lobby's utan motprestation (donera om du vill) och få 90 mille på 20 min.
Senast redigerad av Kurt-Beritz 2016-08-10 kl. 17:46.
Citera
2016-08-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
1.Delar inte karaktärerna på tillgångarna?
2. Gta newswire om man inte vill få 8/10 felaktig information

8 Tim arbete för dom pengarna är ju knappast värt det om det ändå inte är legit pengar. Testa 7 sins och reddit där kan du bli inbjuden i modded lobby's utan motprestation (donera om du vill) och få 90 mille på 20 min.

Nej, 2 olika konton delar inte på pengarna.
2 karaktärer på samma konto delar bank.

Det du pratar om 7sins osv, är en styggelse, så det kan du stoppa upp.
Gå till gtaforum och se vad dom tycker om 7sins, lol
Senast redigerad av jollythecat 2016-08-10 kl. 18:40.
Citera
2016-08-10, 19:55
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Du ska göra det sista uppdraget i en solosession! alltså en public session med så lite folk som möjligt =) Helst ska du vara själv.

Ok tack för tipset!
Varför ska man ens köpa 2 eller 3 lådor åt gången? Det är både svårare, större chans att misslyckas och sämre vinst, så vad är poängen med det?
Citera
2016-08-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Ok tack för tipset!
Varför ska man ens köpa 2 eller 3 lådor åt gången? Det är både svårare, större chans att misslyckas och sämre vinst, så vad är poängen med det?

Find new session tills du är själv.
Brukar ta mej typ 3-5 gånger, max 5 minuter innan jag är ensam i public session.

3 lådor fyller ditt lager snabbare, det kostar mer men du kan sälja oftare så du tjänar på att köpa 3 i längden, pengar per timme blir högre om du köper 3. Låter konstigt jag vet, men folk har räknat på det och det stämmer.
Senast redigerad av jollythecat 2016-08-10 kl. 20:14.
Citera
2016-08-11, 22:08
Medlem
SithXMs avatar
nån som har nåt som funkar till PC ? vad jag förstår är detta bara på konsol nåt fusk som ger pengar ?
Senast redigerad av SithXM 2016-08-11 kl. 22:38.
Citera
2016-08-11, 23:19
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Nej, 2 olika konton delar inte på pengarna.
2 karaktärer på samma konto delar bank.

Det du pratar om 7sins osv, är en styggelse, så det kan du stoppa upp.
Gå till gtaforum och se vad dom tycker om 7sins, lol

Nu ser jag inte grabbarna på gtaforum som mina idoler, så vad dom anser kan du ju fråga om jag skiter i.
Citera
2016-08-11, 23:51
Medlem
Redlinezs avatar
Är invite only session precis likadant som när man är som vanligt inne på free roam med andra spelare fast man är bara ensam där inne på invite only? Hoppas ni förstår vad jag menar. Är lite trött kan man säga. Kan jag spela precis som vanligt fast ensam då förstås på invite only utan att förlora nåt när jag sedan drar in i en session med folk i. Förstår inte riktigt skillanderna mellan vissa online lägen. Hoppas nån kan förklara för mig.

EDIT: Lirar på ps3.

Tack på förhand!
Citera
2016-08-12, 00:30
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Är invite only session precis likadant som när man är som vanligt inne på free roam med andra spelare fast man är bara ensam där inne på invite only? Hoppas ni förstår vad jag menar. Är lite trött kan man säga. Kan jag spela precis som vanligt fast ensam då förstås på invite only utan att förlora nåt när jag sedan drar in i en session med folk i. Förstår inte riktigt skillanderna mellan vissa online lägen. Hoppas nån kan förklara för mig.

EDIT: Lirar på ps3.

Tack på förhand!

På ps3 är det en fördel om du vill slippa andra spelare. När du är i freeroam så är det precis som vanligt fast du slipper idioter.
Citera
2016-08-12, 18:07
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Varför måste jag hela tiden förnya mitt CEO kontrakt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in