2014-01-26, 23:59
  #10033
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon
Alltså jävlar, det finns ett fordon som är bättre än alla andra, oavsett situation..typ.

Det är Dinka Akuma, den snabbaste motorcykeln. Den är sjukt jävla snabb, dock kan toppfarten inte mäta sig med Adder, Entity etc. men den är så jävla smidig, du kan lätt köra full fart genom hela jävla LS utan att någon bil har någon chans. Seriöst, jag kör typ 95% Akuma och jag kör jävligt mycket race, dock inte mission-race utan typ imprompto och bara muppa runt med alla töntar som kör Akuma. Jag krossar dom, varje jävla gång

Plus att den FLYGER upp för berg.
Synd då att Bati har högre topphastighet, och accelererar jämt med akuma på bakhjulet.
(fullt utrustad)

Men visst, Akuman är inte dålig den heller.
Citera
2014-01-27, 00:49
  #10034
Medlem
CarlSolomons avatar
Visst, Bati är inte dålig, jag körde rätt mycket Bati ett tag (har kört och testat alla fullt upgrderade) men Akuma har så jävla mycket bättre handling. Självklart är det ju en smaksak, men jag skulle nog vilja påstå att Akuma är bättre sammantaget.
Citera
2014-01-27, 08:26
  #10035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Kan du ringa mekanikern efter alla bilar också?


tyvärr försvann alla bilar när jag gick ut igen...
Citera
2014-01-27, 10:56
  #10036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon
Visst, Bati är inte dålig, jag körde rätt mycket Bati ett tag (har kört och testat alla fullt upgrderade) men Akuma har så jävla mycket bättre handling. Självklart är det ju en smaksak, men jag skulle nog vilja påstå att Akuma är bättre sammantaget.
Akuman är snabb men Batin är faktiskt snabbare både runt en bana och rakt fram. Det är utförligt testat av flera personer. :-)
Citera
2014-01-27, 11:08
  #10037
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Akuman är snabb men Batin är faktiskt snabbare både runt en bana och rakt fram. Det är utförligt testat av flera personer. :-)


Då tycker jag det är märkligt att när jag kollade för nån månad sen så hade Akuman snabbast tid på nästan alla race Såg Batin endast på nått fåtal race, så jo, Akuma är bättre.

Akuma har mer power och accelererar snabbare men inte lika hög topphastighet som Bati. Men över ett helt race vinner Akuman då man sällan kommer upp i topphastigheten om det nu inte är bara raksträckor och inga kurvor, då borde Bati vinna. Finns många klipp på youtube där det visas ganska tydligt.
__________________
Senast redigerad av Lothbrok 2014-01-27 kl. 11:17.
Citera
2014-01-27, 13:04
  #10038
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Akuman är snabb men Batin är faktiskt snabbare både runt en bana och rakt fram. Det är utförligt testat av flera personer. :-)
Jag brukar vinna motorcykelrace överlägset med min fullt uppgraderade Akuma. Bati's hade inte en chans. Akuman är sjukt snabb!
Citera
2014-01-27, 13:10
  #10039
Medlem
Jag tycker det är riktigt kul att köra Impromptu race men det är ju aldrig någon som är sugen, är det någon av er som brukar köra lite spontanrace eller är det no-no?

Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Då tycker jag det är märkligt att när jag kollade för nån månad sen så hade Akuman snabbast tid på nästan alla race Såg Batin endast på nått fåtal race, så jo, Akuma är bättre.

Akuma har mer power och accelererar snabbare men inte lika hög topphastighet som Bati. Men över ett helt race vinner Akuman då man sällan kommer upp i topphastigheten om det nu inte är bara raksträckor och inga kurvor, då borde Bati vinna. Finns många klipp på youtube där det visas ganska tydligt.

Min erfarenhet är det motsatta, men jag ska kolla närmare på det där efter jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Jag brukar vinna motorcykelrace överlägset med min fullt uppgraderade Akuma. Bati's hade inte en chans. Akuman är sjukt snabb!

Att du brukar vinna random race kanske mer beror på att du är bättre förare än dina motståndare än att cykeln är snabbare. Så det köper jag tyvärr inte.
Citera
2014-01-27, 13:10
  #10040
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Jag brukar vinna motorcykelrace överlägset med min fullt uppgraderade Akuma. Bati's hade inte en chans. Akuman är sjukt snabb!
Nån annan som har svårt att komma in?
Citera
2014-01-27, 13:14
  #10041
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralleBb
Nån annan som har svårt att komma in?
Komma in var? GTA V Online, Race, andra folk eller vad menar du? Har inte spelat något idag så jag vet inte.
Citera
2014-01-27, 13:50
  #10042
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Komma in var? GTA V Online, Race, andra folk eller vad menar du? Har inte spelat något idag så jag vet inte.
komma in online jag kommer inte in nån annan som har problem?
Citera
2014-01-27, 14:22
  #10043
Medlem
ralleBbs avatar
kommer inte in online får upp detta meddelande: "Your most recent save data could not be loaded at this time" jag har inte fuskat nått så det bör inte ha med det att göra. Nån som vet varför det blir såhär?
Citera
2014-01-27, 15:13
  #10044
Medlem
Wertyms avatar
Jag har blivit inbjuden till ett HA-crew... Vågar man gå med?

Citat:
Ursprungligen postat av ralleBb
kommer inte in online får upp detta meddelande: "Your most recent save data could not be loaded at this time" jag har inte fuskat nått så det bör inte ha med det att göra. Nån som vet varför det blir såhär?

Försök igen, online ligger inte nere. Starta om konsollen annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in