Alltså jävlar, det finns ett fordon som är bättre än alla andra, oavsett situation..typ.
Det är Dinka Akuma, den snabbaste motorcykeln. Den är sjukt jävla snabb, dock kan toppfarten inte mäta sig med Adder, Entity etc. men den är så jävla smidig, du kan lätt köra full fart genom hela jävla LS utan att någon bil har någon chans. Seriöst, jag kör typ 95% Akuma och jag kör jävligt mycket race, dock inte mission-race utan typ imprompto och bara muppa runt med alla töntar som kör Adder. Jag krossar dom, varje jävla gång
Plus att den FLYGER upp för berg, och om jag har den med mig in i Missions så kommr jag först varje gång. Seriöst.