2013-08-26, 22:32
Medlem
Jag är oerhört gärna med i ett flashback crew. Kommer dock inte ihåg mitt namn på mitt kära PS3. Kollar upp det innan 1 oktober.

Ser fram emot att glida in med en stulen bil mot en bank. Chaffören stannar kvar och håller motorn varm medans de andra tre springer in med automatvapen och stormar banken för att knappt en minut senare komma springades ut tillbaka mot bilen som börjar rulla direkt iväg ut på landsvägarna till ett hemligt garage som någon köpt där pengarna delas upp och bilen bränns för att senare sätta sig i sin vanliga bil mot de dyra lyxaffärerna för att inhandla vad som kan komma att behövas för att överleva i den trasliga värld som ändå är GTA.

Får ju nästan lite halvbånge i skrivandets stund
Citera
2013-08-26, 22:35
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enviision
Jag är oerhört gärna med i ett flashback crew. Kommer dock inte ihåg mitt namn på mitt kära PS3. Kollar upp det innan 1 oktober.

Ser fram emot att glida in med en stulen bil mot en bank. Chaffören stannar kvar och håller motorn varm medans de andra tre springer in med automatvapen och stormar banken för att knappt en minut senare komma springades ut tillbaka mot bilen som börjar rulla direkt iväg ut på landsvägarna till ett hemligt garage som någon köpt där pengarna delas upp och bilen bränns för att senare sätta sig i sin vanliga bil mot de dyra lyxaffärerna för att inhandla vad som kan komma att behövas för att överleva i den trasliga värld som ändå är GTA.

Får ju nästan lite halvbånge i skrivandets stund
Jag kan vara med i ditt gäng för att fullfölja din plan. Låter episkt minst sagt.
Citera
2013-08-26, 22:42
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Riktigt nice. Att kunna dominera på både 360 och PS3 samtidigt tror jag är nyckeln till succé

Trevligt, trevligt. 8 stycken på PS3 hittills, då kan vi ju köra 2 stora rån samtidigt, i alla fall om man skall tro online-preview från CVG.

Är gärna med i ps3 crewet

Nickname Mortaldisease, alltså samma som här på fb.
Citera
2013-08-26, 22:46
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Äh vafan även om det låter nice med ett mindre crew tycker jag att det vi har fixat nu ska vara öppet för alla.

Tills vidare
Citera
2013-08-27, 00:05
Medlem
messiasibids avatar
Instämmer flashback crew bör vara öppet för alla! Sedan kan man dela in i mindre grupperingar.
Abstinens! Vill lira nu...

Uttänkt rån jag knåpat ihop i väntan.
En person går till en välvald byggnad, går upp till taknivå och blickar emot banken snett över gatan. Tar fram sin sniper och siktar ner mot bankens entré. Prickskyttens uppgift är att ha överblick av situationen och kommunicera till resten av teamet och närmar sig en polis banken vid pågående rån så sätter prickskytten ett kryss i pannloben. Prickskytten paketerar ihop sitt vapen och blir upplockad av bilen.

3 personer kör fram i en bil utanför banken varav 2 går in och tömmer banken på stålar. Föraren väntar på kollegorna och kör därifrån och plockar upp prickskytten. Föraren kör emot kusten och avviker plötsligt från vägen genom buskage ner till havet där en ribbåt står redo. Alla hoppar ut och byter fordon till ribbåten, startar motorn och navigerar till det gemensamma tillhållet där pengarna ska delas upp.

Skulle även vara kul att iscensätta riktiga rån som skett, exempelvis det graciösa Helikopterrånet på GS4 värdedepå i Västerberga.
Flashback crew lär vara att räkna med.
Citera
2013-08-27, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Instämmer flashback crew bör vara öppet för alla! Sedan kan man dela in i mindre grupperingar.
Abstinens! Vill lira nu...

Uttänkt rån jag knåpat ihop i väntan.
En person går till en välvald byggnad, går upp till taknivå och blickar emot banken snett över gatan. Tar fram sin sniper och siktar ner mot bankens entré. Prickskyttens uppgift är att ha överblick av situationen och kommunicera till resten av teamet och närmar sig en polis banken vid pågående rån så sätter prickskytten ett kryss i pannloben. Prickskytten paketerar ihop sitt vapen och blir upplockad av bilen.

3 personer kör fram i en bil utanför banken varav 2 går in och tömmer banken på stålar. Föraren väntar på kollegorna och kör därifrån och plockar upp prickskytten. Föraren kör emot kusten och avviker plötsligt från vägen genom buskage ner till havet där en ribbåt står redo. Alla hoppar ut och byter fordon till ribbåten, startar motorn och navigerar till det gemensamma tillhållet där pengarna ska delas upp.

Skulle även vara kul att iscensätta riktiga rån som skett, exempelvis det graciösa Helikopterrånet på GS4 värdedepå i Västerberga.
Flashback crew lär vara att räkna med.

Skulle ju också vara kul att göra ett riktigt jävla rån, ett sånt rån som planneras på flashback flera dagar innan. Kanske åtta personer, fult utrustade och i enhetlig klädsel som tar sig in på en bank. Två stycken står redan inne i banken och påbörjar rånet samtidigt som två helikoptrar landar med två personer i varje. Sedan finns givetvis två personer på avstånd som kör sniper och övervakar situationen. En ledare som bestämmer och hela tiden räknar ner och när klockan har slagit så sticker alla med helikoptrarna. Går det åt helvete finns givetvis bilar placerade på olika platser som plan B ifall helikoptrarna får problem med snuten.

"OR we go in smart"
Citera
2013-08-27, 07:18
Medlem
Citat:
Skulle ju också vara kul att göra ett riktigt jävla rån, ett sånt rån som planneras på flashback flera dagar innan. Kanske åtta personer, fult utrustade och i enhetlig klädsel som tar sig in på en bank. Två stycken står redan inne i banken och påbörjar rånet samtidigt som två helikoptrar landar med två personer i varje. Sedan finns givetvis två personer på avstånd som kör sniper och övervakar situationen. En ledare som bestämmer och hela tiden räknar ner och när klockan har slagit så sticker alla med helikoptrarna. Går det åt helvete finns givetvis bilar placerade på olika platser som plan B ifall helikoptrarna får problem med snuten.

"OR we go in smart"

Roliga idéer ni kommer med! Men, tänk att utföra t.ex "heliktoperrånet" som planerats i flera dagar innan, för att sedan få reda på att "ledaren" i rånet spränger upp er alla och tar pengarna och sticker. Självklart ska sådant här hända, men roligast blir ju om det är samma personer, så man kan få en chans att hämnas åtminstone
Citera
2013-08-27, 08:57
Medlem
Vickejs avatar
Citat:

"OR we go in smart"

Lät riktigt roligt! Skulle lätt vara på, men vilken konsol spelar de flesta Fbare på då?
Citera
2013-08-27, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
Lät riktigt roligt! Skulle lätt vara på, men vilken konsol spelar de flesta Fbare på då?

Från vad jag har sätt så verkar många ha Ps3 (Jag själv också)
Citera
2013-08-27, 09:56
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jteez
Från vad jag har sätt så verkar många ha Ps3 (Jag själv också)

Okej själv har man då 360.. och orkar inte köpa ps3 med tanke på att jag planerar att köpa ps4 när det släpps men aja, ni får väl skriva om rånet så får jag följa det härifrån!
Citera
2013-08-27, 10:00
Medlem
Zinzoos avatar
Joinat nu

PSN och SC : McDongo
Citera
2013-08-27, 10:07
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
WTF "Sims"-funktionen verkar ju bara vara till collectors edition, satans pisseri
Så som jag läser det så är det detta som endast är till CE
As part of the Collector’s Edition package, you'll get Niko Bellic, along with both Claude and Misty from Grand Theft Auto III to use as parent options within the character creation system.

Rockstar är inte så dumma att de låser möjligheten att kunna skräddarsy sin karaktär till endast de som köpt CE.

I början står det endast lite om hur GTA Online kommer att vara när man skapar sin karaktär, precis som det står lite om Michaels, Franklins och Trevors special abilities innan de skriver vad man får om man köper CE eller SE.
Senast redigerad av Graver 2013-08-27 kl. 10:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in