Citat:
Ursprungligen postat av
WalterSullivan
Kommer man kunna skräddarsy inredningen i lägenheter i singel också?
Självklart. Det vore fullkomligt idiotiskt annars, men jag kan säga att jag är 99% säker på den biten.
Föresten, så går det rykte om att flera personer kommer kunna äga samma hus/lägenhet online samtidigt. Alltså, säg att jag och en annan äger samma lägenhet, går jag in i lägenheten så är det min lägenhet jag kommer in till, med mina möbler, inredning osv. Jag kommer inte att kunna se honom eller hans lägenhet ö.h.t. Tittar vi till ex. ut genom fönstret så kommer vi kunna se samma saker där ute, men, om man skulle vilja bjuda in sina polare till sin lägenhet (Likt vi såg i Online-gameplayen) Så tar jag enkelt upp min telefon och bjuder in dom.
Alltså: Om vi Flashback Crew skulle ha en "server" (Oklart hur detta kommer gå till) Då skulle vi kunna vara 30 pers som spelar på den serven, dock skulle bara 16 kunna spela samtidigt. Men eftersom Rockstar bara kommer köra på sina egna servrar (Iallafall i början) så kommer vi alltså att få bjuda in 16st från Crewet, om vi nu ska köra på samma server. Detta gör ju det möjligt att ta bort ett ev. tak. Låt oss säga att jag ska gå in och spela, kollar i Crewet vilka som är online, joinar den serven dom är på, och spelar. Men samtidigt vore det klokt med ett tak på kanske 64 pers eller något. Tanken är ju fortfarande att du ska kunna spela med folk du spelat med innan.
Sammanfattning: Ett tak runt 64 spelare på Crewet röstar jag för. Du sätter på spelet, går in och kollar vilka som är online och som kör din konsoll, säg att det är runt 6-7 pers online som sitter på samma konsoll som du. Prata ihop er och starta en Feud mot ett annat Crew, eller planera århundradets bankrån. Med största sannolikhet kommer vi
inte kunna ha en "egen" server.