Jag har 360 och ska inhandla spelet på tisdag. Hur går jag tillväga för att bli med i ert crew?
Du skapar ett konto på http://socialclub.rockstargames.com/ och sedan söker du på Flashback Crew och klickar på request invite eller vad det nu står
Glöm inte länka ditt Xbox Live ID eller PSN till ditt Social Club konto!
Krävs det extra utrymme för att köra multiplayer? Ska köpa ny xbox då min gamla är trasig, bör jag köpa 4gb eller 250gb?
Citat:
GTA Online will be available two weeks after the launch of GTA V, and will be accessible as an extra character on the "Switch Wheel", right next to Franklin, Michael, and Trevor. It won't require a substantial download, just a code.
Tjoo..
Jag har gjort en "ansökan" att komma in i flashback crewet med användarnamn L00lz__
Har även kopplat ihop min psn användare så allt är som det ska
Har mic också!
Senast redigerad av Arbetsblad1 2013-09-16 kl. 10:40.
Finns det någon som kan speca ner hur multiplayer kommer funkar i GTA V? Kommer man kunna köra singleplayer med en kompis? Och kommer andra spelare vara online när man spelar singleplayer? Så man tex kan glida runt och starta krig med någon onlinespelare?
Eller är det en helt separat del där man typ väljer att man ska göra ett rån, fightas mot en crew osv?
Ska vi sätta upp några rejäla mål för crewet eller? Hur seriösa ska vi vara? Kan man utmana andra crew? Finns ju en hel del andra crew med många medlemmar.
Vi borde väl ha mic krav när vi ska göra uppdrag iaf? Känner mig rätt pepp nu måste jag erkänna..