2013-10-24, 17:17
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Man kan röka bong! Kanske man kan i de billigare också, I dont know. Vi har platt-tvs i lyxlägenheterna.
Har för mig att det finns i dom i medel-klass också, större till & med (TVs) haha
Citera
2013-10-24, 17:18
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Har för mig att det finns i dom i medel-klass också, större till & med (TVs) haha
Nope, det går inte.
Citera
2013-10-24, 17:39
Medlem
Har kompensationspengarna kommit än? Sorry om det besvarats långt tillbaka i tråden men jag har inte orkat läsa här på några dagar.
Citera
2013-10-24, 17:40
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Har kompensationspengarna kommit än? Sorry om det besvarats långt tillbaka i tråden men jag har inte orkat läsa här på några dagar.

Jag vet inte vad du har för inställningar här på flashback, men för mig har den frågan redan ställts en sida bak.
Citera
2013-10-24, 17:41
Medlem
Autoziones avatar
Yes! Äntligen fick jag tag på Michaels bil i online efter att ha kört runt som en galning och letat. Den stod där vid golfbanan svart och fin och väntade på att någon skulle förbarma sig över den.
Citera
2013-10-24, 17:42
Medlem
BountyKillers avatar
Fy f*n vad jag börjar tröttna på online delen. Direkt när man kommer in så är det nån töntjävel som ska döda en, jag stod och läste sms i telefon (i spelet alltså) och en snubbe kör förbi mig, bromsar in, dödar mig, kör vidare. Byter till annan session, hinner åka runt i max 2min och blir dödad igen. Sätter sedan på passive mode och får sms av någon "passive noob lmao". ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!! Måste hitta nåt crew o spela med som e bara vi som kör, så man slipper sånt folk, annars ger jag fan upp gta helt o hållet.
Citera
2013-10-24, 17:44
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Fy f*n vad jag börjar tröttna på online delen. Direkt när man kommer in så är det nån töntjävel som ska döda en, jag stod och läste sms i telefon (i spelet alltså) och en snubbe kör förbi mig, bromsar in, dödar mig, kör vidare. Byter till annan session, hinner åka runt i max 2min och blir dödad igen. Sätter sedan på passive mode och får sms av någon "passive noob lmao". ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!! Måste hitta nåt crew o spela med som e bara vi som kör, så man slipper sånt folk, annars ger jag fan upp gta helt o hållet.

Blir nästan aldrig dödad , antar att du bara haft otur.
Citera
2013-10-24, 17:48
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller

Det värsta är ju att "Passive Mode" inte fungerar. Slösa inte pengar (100$) på det.
Citera
2013-10-24, 17:49
Medlem
Hallå när ska man få gratis pengarna egentligen.. inte fått dem ännu spelar Ps3 och har spelat sen start. Man ska ju tydligen få 500k cash pga problemen
Citera
2013-10-24, 17:59
Medlem
Kickexs avatar
Jag tycker det är tråkigt att man inte kan sälja sina bilar bara för att dom är värda mer än 50k.. Jag har en köpt bil som jag nu ångrar (icke uppgraderad) och nu samlar den bara damm. Om dom inte vill att man ska fixa till sig pengar genom att sälja dyra bilar till LSC så borde dom i alla fall göra så man kan sälja eller t.o.m ge andra spelare sina fordon.
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
..Eller så siktar den mot dina medspelare som är i ditt eget Crew.
Haha det gör saker och ting riktigt rörigt.

Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Det är väl en sak när du har Bounty på dig, då lär det väl inte spela särskild stor roll om en crew-medlem dödar dig. Däremot det andra du skrev var en annan sak.
Det gör inte saken mer okej. Att övriga folk dödar en över en bounty är helt okej men gränsen för tillit är tydlig när det kommer till folk i sitt egna crew. Kan man inte lita på varandra så blir ju crewet i överlag svagare. Är en delad summa så farligt? Har alltid delat själv. När en slumpmässig snubbe sätter en bounty på en crew medlem så ska man inte vändas emot varandra utan snarare ska båda vända sig emot den andra spelaren för att hålla sitt crew så starkt som möjligt, genom att dela på pengarna så den ende förloraren blir den som satte bountyn. Together we're strong, I say.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Nå Flashback 360 crew ledaren..
Ska hierarkin ordnas upp eller hur kommer det se ut? Antar att det kommer ha lite mer betydelse sen när heist-planeringen kommer igång?

Just nu så har vi ju bara en ledare och resten är muskler.

Eller är det någon som hört vad som gäller för hierarkin?
Tycker även det är väldigt dött på den fronten...
Har även stött på Australiensare och små pojkar från Brasilien i vårt crew. Lite udda må jag säga då jag antog att minimal kravet på medlemskap var att man faktiskt är flashbackare och inte bara ett fan av namnet...

Citat:
Ursprungligen postat av 7aroof
Någon som vet hur man tar sig ut ur militärbasen? Jag kan komma in hur lätt som helst men kan bara komma ut med hjälp av jetplan. Har flera gånger fått tag på pansarvagn men kommer inte ut.
Köp en istället? Jag har redan köpt Titan flygplanet från deras sida och sitter nu och funderar på om jag ska pröjsa för en pansarvagn eller en attack helikopter.

Citat:
Ursprungligen postat av pjeey
Det kommer en patch i slutet på månaden då kommer vi kunna känna pengar på att råna banker
En källa skulle ju smaka gott. Dessutom så skulle det vara mer begripligt om dom drog ut på det så mycket som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av WzupYo
hur ska jag få missions då?
Dom ringer dig för nya uppdrag. Främst efter var femte nivå du går upp i.
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du lär ha tillräckligt för att kunna köpa dom fetaste vapnen ändå.
Det är ju xp det handlar om för att kunna låsa upp vapen.

Spelar ingen roll om du är level 20 och sitter på 30 miljoner, du kan inte köpa några särskilt feta vapen ändå.

Sen när alla vapen är upplåsta lär du ha tillräckligt på banken så det räcker och blir över.
Jag närmar mig rank 80 och jag klarar mig fint med endast sticky bombs och AK. Det är bara tråkigt nu att spela deathmatch då det endast är folk som använder granat kastare och rpg. Verkligen inget kul och jag Visste att det var en tidsfråga... Usch.

Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Snälla. dela med er av era äventyr (inte bara missions)
Finns en hel del men häromdagen så tog jag och Tobie4 varsin minigun och inledde vår bärsärkagång. Efter vi hade fått våra 5 stjänor så körde vi upp på ett berg och matade alla helikoptrar som kom med våra miniguns som om vi vore kungar i krig. Sedan fortsätte vi vår flykt mot kanalen vars ingång leder till underjordiska gånger i stan. Fast vägen dit var inte enkel då det fanns minst en vägspärr i varje sväng man gjorde men efter många kulor man hade duckat så såg vi kanalen och körde hastigt ned, därefter kom polisbilar flygandes ned från vägen bakom oss som landade upp & ned som då sprängdes precis jämte oss. Som en sann action film så kom vi knappt undan med en svart rykande bil som yrar runt under staden, ha. Men vi kom som tur var undan.
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Varför är det bara en spotify-låt/länk till vissa av de foton man tagit i social club?
Kan man lägga till egna låtar till bilderna?
Det är låten som spelades på radion när du tog bilden.
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
vad gör man online? Vad går det ut på då?
Ha kul med vänner... Eller skaffa vänner om du så vill. Det är ett gemenskaps spel men massa saker att göra. Dom som säger att att kretsar runt pengar är dom du inte vill spela med.
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Race suger. Gör man ett misstag så är man körd. Och om man kommer 2a så får man inte mycket pengar. Man måste vinna.
Ja, med den attityden. DU måste kämpa lite och även tro lite på dig själv även om du råka köra på en lyktstolpe en enda gång... Skulle inte förvåna mig om du är en sån som kör motsatt håll om du inte får turbo i början...
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Börjar redan att tröttna på spelet. Visst, det är roligt att spela när man spelar ihop med seriösa spelare som vill klara missions och har vett när de spelar survival.

Men tyvärr verkar spelet handla mera och mera om smorungar som bara vill köra race med bilar i superclass. Vill jag spela ett bilspel, så finns det bättre bilspel än GTA V

Det gör att rank inte spelar någon större roll, eftersom man stort sett kan köra alla race med låg rank.

Att spela efter pengar, är ju idiotisk nu när RS ger en halv mille till alla som spelar. Jag har den lägenhet jag vill ha. Jag har de bilar och motorcyklar jag gillar att köra. Vad ska jag med 500K? Köpa nya frisyrer och tatueringar?
Sant. Och jag förstår inte varför folk ständigt tjatar på att få sina pengar då pengarna på sitt konto fortfarande i osäkert förvar så det är väl bättre att vänta till allt har löst sig istället för att få sina 250k nu och sedan förlora dom efter en dag pgd av någon bugg?
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Nu är jag riktigt jävla förbannad på Rockstar!!!!!!!!!!!

Jag är bannad 2-4 dagar pågrund utav att jag har sprängt andras bilar och är en "bad sport". Jag kan bara spela missions med andra som har dumstruten på sig, vilket tar en evighet att samla ihop ens 3 personer till ett mission.

En person kör över mig, jag klarar mig och slänger en granat (snyggt som fan) så att hans bil sprängs med honom i. Därefter får jag en så kallad dumstrut på huvudet och får inte spela med mina vänner eller någon annan som inte är bad sport.

Det är ett jävla fucking spel vi snackar om, man SKA spränga andras bilar och döda. Det är GRAND THEFT AUTO för i helvete.

Jag ska gå tillbaka till game imorgon och försöka lämna tillbaka det. Tydligen finns det någon lag på att spelet ska fungera så som det har sagt att det ska göra, och om det inte gör det har man rätt att få tillbaka sina pengar. Och med tanke på hur mycket buggar och problem det är i spelet så tycker jag att det är värt ett försök. Tydligen väldigt många som har gjort det runtom i världen.

Väntat i flera år på detta spel, jag är så jävla besviken....
Varför köpte du det på Game för?
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Spelar ingen roll, jag måste ändå få en chans att fixa armor och ammo om jag inte har det.
Inte så kul att uppdraget failar för att man dör så lätt utan armor.

Och om någon nu väntat fem minuter, vad gör då ett par sekunder till?
Man kan bara vänta i 90 sekunder efter det har kommit någon. Så väntar du med att joina så bör du inte klaga allt för mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Konstigt att ett crew med 300 medlemmar är så pass dött... Aldrig någon som joinar, och ifall det är någon som gör det så leavar dom direkt efter uppdraget och/eller har inget headset
Kan ju vara för att det är både PS3 och 360 spelare så man kan ju inte få alla från båda världarna.

Och förresten, Är det ingen annan som vill ha handskar i klädbutikerna?
Citera
2013-10-24, 18:00
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Hallå när ska man få gratis pengarna egentligen.. inte fått dem ännu spelar Ps3 och har spelat sen start. Man ska ju tydligen få 500k cash pga problemen

Det var sagt, i slutet av denna månad tror jag.
Citera
2013-10-24, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinTheBrave
Någon som har lust att levla strength? Adda RobinTheDerp på xbox live eller skriv här.

Tar runt 20 min för 100 strength.
Hur? Kör PS3, så kan tyvärr inte joint just dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in