2013-10-24, 13:01
Medlem
kuktomtes avatar
Ah, smart
Ska testa det, tack!
Citera
2013-10-24, 13:16
Medlem
i.b.ms avatar
Vilken level börjar man hitta flygplan? För mig har tidigare alla flygfält varit tomma när jag kollat dem. Levlar ganska långsamt men är lv 15 nu
Citera
2013-10-24, 13:17
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Vilken level börjar man hitta flygplan? För mig har tidigare alla flygfält varit tomma när jag kollat dem. Levlar ganska långsamt men är lv 15 nu
Trevors flygplats har helikoptrar och fula flygplan.

Så pinsamt tråkigt att flyga med en-mansflygplanen eller hur de kallas.. de går så brutalt långsamt.
Citera
2013-10-24, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Trevors flygplats har helikoptrar och fula flygplan.

Så pinsamt tråkigt att flyga med en-mansflygplanen eller hur de kallas.. de går så brutalt långsamt.

Bättre flygplan och helikoptrar spawnas ju högre level man blir.
Vid level 20 så börjar Cargobob helikoptern spawnas när man kommer dit. Om ingen llevel 1-19 varit där stunden före så att helin inte hunnit despawna-spawna på nytt.
Citera
2013-10-24, 14:16
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Onödigt aggresiv kommentar som kom från dig. Ställde bara en enkel fråga om varför man vill glitcha(fuska) till sig pengar.
Att glitcha till sig stuff ser jag mer eller mindre som fusk.

Tycker du även det är ok om folk som vill spela med aimbot/wallhack/speedhack i andra spel också ska få göra det bara för att dom vill spela på ett annat sätt?

Tycker du det är ok att använda t.ex Out of map glitchen på Operation Metro i BF3 där du ligger utanför kartan och kan skjuta folk men folk inte kan skjuta dig?

Verkar som att det nästan endast är jag och lebelle i den här tråden som spelar för att ha kul och inte för att nå max level och oändligt med cash så fort som möjligt.

Håller med bountykiller och hoppas även att alla som glitchat till sig cash får sina karaktärer resettade.
Ursäkta påhoppet men jag blir trött på allt gnäll från folk.
Tycker folk borde fokusera på sin gubbe istället, jag har tex kämpat upp till 42 och har råkat ut för +100 som kommit efter mig med både det ena och det andra (tex en level 124(?) som smög omkring väldigt nära men som tur var hade jag sniper på mig vilket resulterade i en jakt runt Los Santos och slutligen hämtade han attack helikoptern) men vad gör det? Antingen byter jag server, hämnas eller kör invite only.

Sen att jämnföra exploits (folk som fuskar tills sig pengar genom timmar av terapijobb) med aimbot/wallhack/speedhack samt Out of map glitchen på Operation Metro i BF3 är inte riktigt samma sak. Inte drabbas väl du av att Nisse sitter på en massa pengar och 17timmar av sitt liv borta på menyspam?
Då har väl du haft mycket roligare därav mer värde än han?
Citera
2013-10-24, 15:47
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shally
Men egentligen, varför skulle jag bli straffad för att någon plötsligt från ingenstans kommer in och GER mig 2,5 mille? Kan själv tycka att det tar ifrån lite av spelupplevelsen, avvaktar lite med att spendera cashen jag fick. Men att bli bannad eller resettad, är det verkligen rättvist?
Sno några bilar du hittar ute på gatan, modda dom så mycket det går och sedan spräng dom.
Köp inte till försäkring.

Gör om detta tills summan du fått är borta
Citera
2013-10-24, 15:50
Medlem
Smithwickss avatar
Köpte precis en lägenhet för 130k då jag tycker dom är "snyggare" än lyxlägenheterna. Bryr mig inte alls om utsikt, för som jag ser det så det enda man har sin lägenhet till är att spawna i den. Visst garaget har "bara" sex platser istället för tio. Jag har två bilar och det är jag nöjd med. Har haft ett litet garage under en motorväg med två bilplatser tills nu. Enda anledningen till att jag bytte upp mig var för att jag inte visste vad jag skulle lägga pengarna på. Finns det egentligen någon fördel med att ha en lägenhet för 3-400k förutom garageplatserna? Kommer det ändras längre fram om någon vet?
Citera
2013-10-24, 15:51
Medlem
AlmondStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Varför vill man glitcha till sig pengar och rp egentligen?
Spelet tappar ju lite av sitt syfte om man gör det. Tycker själv det känns mer belönande när man har knegat ihop till den där lyxiga lägenheten och bilen som man velat ha lång tid.

jag håller helt med dig, men i den här världen är det något av "äta eller ätas" och när så många "fuskar" sig till pengar har man inte mkt alternativ om man vill hålla jämna steg. inte realistiskt att folk redan är på lvl 100+ när man själv med ärligt spel, DAGLIGEN, enbart kommit till 40.
Jag spenderar inte all min tid med att mjölka pengar, det är inte kul att sitta i flera timmar, men att ha som sidosyssla för att dra in degen är det rätt bra.
Citera
2013-10-24, 15:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks
Köpte precis en lägenhet för 130k då jag tycker dom är "snyggare" än lyxlägenheterna. Bryr mig inte alls om utsikt, för som jag ser det så det enda man har sin lägenhet till är att spawna i den. Visst garaget har "bara" sex platser istället för tio. Jag har två bilar och det är jag nöjd med. Har haft ett litet garage under en motorväg med två bilplatser tills nu. Enda anledningen till att jag bytte upp mig var för att jag inte visste vad jag skulle lägga pengarna på. Finns det egentligen någon fördel med att ha en lägenhet för 3-400k förutom garageplatserna? Kommer det ändras längre fram om någon vet?
De dyrare lägenheterna kommer tydligen ha ett rum för planering av kupper.
Citera
2013-10-24, 15:56
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:

Du får mer garageplatser som sagt, och du får ett "heist planning room" som i framtiden kommer användas för att planera större stötar (bankrån t.ex.) med ditt crew eller polare.
Citera
2013-10-24, 17:12
Medlem
Tröttnade på att bli skjuten när man kör runt på kartan så jag hade lite kul igår med nötterna. Tog min personliga bil och blockerade ingången på den Los Santos Customs där uppe vid typ mitten av kartan som många åker till och sen hittade jag ett bra ställe där man kunde gå upp på taket och köra sniper. Lät dom paja bilen och få pröjsa försäkring o dra på sig en bad sports varning och sen skjöt jag dom jag lyckades träffa

Riktigt kul att se hur dom tog sats och försökte knuffa bort bilen. Gäller att köra in den från sidan så att det inte går att knuffa bort den från något håll, även om en lyckades knuffa in bilen på något vis så att den faktiskt försvann sen och inte kom tillbaka, men det var den man får gratis och det gick att beställa en ny så. Otroligt barnsligt egentligen men ibland behöver man avreagera sig lite.
Citera
2013-10-24, 17:13
Medlem
majxstros avatar
Citat:

Man kan röka bong! Kanske man kan i de billigare också, I dont know. Vi har platt-tvs i lyxlägenheterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in