Citat:
Ursprungligen postat av
DrAg00nEn
Onödigt aggresiv kommentar som kom från dig. Ställde bara en enkel fråga om varför man vill glitcha(fuska) till sig pengar.
Att glitcha till sig stuff ser jag mer eller mindre som fusk.
Tycker du även det är ok om folk som vill spela med aimbot/wallhack/speedhack i andra spel också ska få göra det bara för att dom vill spela på ett annat sätt?
Tycker du det är ok att använda t.ex Out of map glitchen på Operation Metro i BF3 där du ligger utanför kartan och kan skjuta folk men folk inte kan skjuta dig?
Verkar som att det nästan endast är jag och lebelle i den här tråden som spelar för att ha kul och inte för att nå max level och oändligt med cash så fort som möjligt.
Håller med bountykiller och hoppas även att alla som glitchat till sig cash får sina karaktärer resettade.
Ursäkta påhoppet men jag blir trött på allt gnäll från folk.
Tycker folk borde fokusera på sin gubbe istället, jag har tex kämpat upp till 42 och har råkat ut för +100 som kommit efter mig med både det ena och det andra (tex en level 124(?) som smög omkring väldigt nära men som tur var hade jag sniper på mig vilket resulterade i en jakt runt Los Santos och slutligen hämtade han attack helikoptern) men vad gör det? Antingen byter jag server, hämnas eller kör invite only.
Sen att jämnföra exploits (folk som fuskar tills sig pengar genom timmar av terapijobb) med aimbot/wallhack/speedhack samt Out of map glitchen på Operation Metro i BF3 är inte riktigt samma sak. Inte drabbas väl du av att Nisse sitter på en massa pengar och 17timmar av sitt liv borta på menyspam?
Då har väl du haft mycket roligare därav mer värde än han?