2013-11-17, 20:00
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang

Hände en annan skum grej när jag kom ut ur min lägenhet. Min bil var helt sönderchrashad, hade skotthål i sig, samt att det satt en random död snubbe i passagerarsätet

Garagen är lite buggiga. Hänt ett par gånger att jag satt mig i en bil, sedan faller någon annans bil ned genom taket och landar rakt på min bil, varpå någon främling hoppar ur. En annan sak som hände alldeles i början var att jag fick starta i någon annans garage. Jag kunde hoppa in i hans fordon och då fick jag den lysande idéen att köra iväg, vilket gick alldeles utmärkt. "Snodde" därför en av hans motorcyklar. Jag har ingen aning om i fall den faktiskt försvann ur hans garage, men det gick bra för mig att senare spara den i mitt eget
Citera
2013-11-17, 20:17
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Garagen är lite buggiga. Hänt ett par gånger att jag satt mig i en bil, sedan faller någon annans bil ned genom taket och landar rakt på min bil, varpå någon främling hoppar ur. En annan sak som hände alldeles i början var att jag fick starta i någon annans garage. Jag kunde hoppa in i hans fordon och då fick jag den lysande idéen att köra iväg, vilket gick alldeles utmärkt. "Snodde" därför en av hans motorcyklar. Jag har ingen aning om i fall den faktiskt försvann ur hans garage, men det gick bra för mig att senare spara den i mitt eget

Haha, skön bugg
Fast i mitt fall hade jag bilen parkerad på gatan utanför byggnaden (åkte dit med min bil, köpte lägenheten, tog en titt och sedan ut igen), och som sedan var helt trasig när jag kom tillbaka. Så tog en sväng med liket och fick reparerat bilen, då försvann han.
Citera
2013-11-17, 20:54
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
De där snubbarnas videor är faktiskt lite småroliga, man undrar hur j-a länge de lirat egentligen!
Kyr SP33DY är sinnessjukt rolig, han är inte smårolig: asrolig. De tjänar pengar på YouTube så tekniskt sett jobbar de när de lirar.
Citera
2013-11-17, 21:00
Medlem
Spelar kanske en 1h per kväll.
Vill köpa en sportbil Adder eller Entity
Men kör man uppdragen så tar det ju flera veckor i min takt att spara ihop till en sån bil

Går det sno en sån bil nånstans och spara den i mitt garage?
Citera
2013-11-17, 21:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuPrA
Spelar kanske en 1h per kväll.
Vill köpa en sportbil Adder eller Entity
Men kör man uppdragen så tar det ju flera veckor i min takt att spara ihop till en sån bil

Går det sno en sån bil nånstans och spara den i mitt garage?
Nej.
Citera
2013-11-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Börja leta ovanliga bilar, finns måmga roliga att modda om:
Rat loader
Asea
Pohenix
Mesa merryweather
Sultan
Tailgater
Bodhi
Nagasaki blazer
m. fl.

Har en oracle, men den går inte att modda alls?! Förutom paint och motor upgrades typ? Wtf. Får kanske skaffa en tailgater, dom är ju rätt lika. Eller buggar mitt?!
Citera
2013-11-17, 21:59
Medlem
Vad menas med att vissa spelares ikoner är en vit flagga?
Citera
2013-11-17, 22:11
Medlem
Anderssiscos avatar
Joinade ett off-road race men vid starten kom det aldrig upp nån countdown. Så vi var 7 bilar som bara stod stilla utan möjlighet att trycka på start. Gick och fixade lite mat och kom tillbaka, oförändrat så det var bara att stänga av....
Citera
2013-11-17, 22:49
Medlem
HAZARD17s avatar
Med risk för dubbelpost så undrar jag om och när heist kommer.
Citera
2013-11-17, 23:12
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Med risk för dubbelpost så undrar jag om och när heist kommer.
Ingen ETA satt, och ja, det kommer.
http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline/content
Citera
2013-11-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Vad menas med att vissa spelares ikoner är en vit flagga?
Det betyder att dom har pausmenyn uppe
Citera
2013-11-18, 00:21
Medlem
therifs avatar
Köpte en bil tidigare idag för 650.000 utan att jag fick den. Är det naivt att tro att den står i mitt garage när jag startar spelet imorgon? Förväntar mig inte det direkt, men hade varit lite små trevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in