2013-10-19, 21:54
Medlem
Trodde online skulle vara mycket roligare faktiskt. Enda roliga jag ser med online är race, även de är inte så perfekt med alla snorungar.

GTA: San Andreas hade bäst shopping.

Får hoppas det blir kul med heist etc.

Om någon vill lira xbox -> real Neatz
Citera
2013-10-19, 21:58
Medlem
Online tycker jag är riktigt roligt så länge det funkar.

Att ha en bounty på en och försöka fly undan är rätt skoj. Survival gillar jag så länge man kör med rätt personer.

Mest irriterande buggen hittills är väl att ibland när man startat något uppdrag så försvinner precis alla fordon. Kul att befinna sig ute på landsbygden och ska köra in till stan. Man tar en 5 minuters joggingtur till motorvägen men inte ens den har bilar på sig.
Citera
2013-10-19, 22:40
Medlem
Hmm nu kan jag inte ens starta uppdrag
När jag fått uppdrag av någon dvs. Martin och de så står där ingen beskrivning, står bara vad uppdraget är. Klickar på det, kommer in, blir mission failed efter 1 sekund eller nåt, fattar inget

Samma gäller survival, kommer inte ens in
Citera
2013-10-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Trodde online skulle vara mycket roligare faktiskt. Enda roliga jag ser med online är race, även de är inte så perfekt med alla snorungar.

Men så är det med alla games, snorungarna dvs. Aa hoppas heists blir nice. Tror jag kommer att tröttna på GTA V online ganska fort om jag ska vara ärlig. Om dem inte gör några nice uppgraderingar. Dåliga att de inte finns gym så man kan bli stor osv.. Fattar verkligen inte varför dem inte satt in de står ju på spelet att de ska vara nostalgi men inge gym som var enda en tung grej i GTA san andreas :P
Citera
2013-10-19, 22:49
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact

Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Men så är det med alla games, snorungarna dvs. Aa hoppas heists blir nice. Tror jag kommer att tröttna på GTA V online ganska fort om jag ska vara ärlig. Om dem inte gör några nice uppgraderingar. Dåliga att de inte finns gym så man kan bli stor osv.. Fattar verkligen inte varför dem inte satt in de står ju på spelet att de ska vara nostalgi men inge gym som var enda en tung grej i GTA san andreas :P
Det kommer att komma många uppgraderingar vad tiden lider, enligt Rockstar kommer det kontinuerligt att uppdateras flera år framåt och sannolikt kommer det att komma fler städer, vapen, bilar, prylar, hus osv. Problemet är väl egentligen att Rockstar tillsammans med spelmedia hypade spelet alldeles för mycket kontra vad som verkligen fanns och folk, inklusive mig själv, blev helt lyriska och hade orealistiska förväntningar.
Citera
2013-10-19, 22:55
Medlem
SilentVictorys avatar
Hahaha.
Fick mission failed på Base invaders nyss. "A Lazer was destroyed"......
Citera
2013-10-19, 22:56
Medlem
Har fått en hel del cash och RP med racing.

Köpte en Entity XF och moddade den så bäst det gick. Det blev mycket Criminal Records innan för där var det lätt att slipstreama. Man vann ofta med en eller två laps. Körde nästan bara mot en eller två st. Hade aldrig på Catchup.

Hemligheten är att turbo-starta om man börjar först i kön när nedräkningen sätter igång. Du drar igång accelerationen vid 3-2-1-0. Sen är det väldigt svårt för motståndarna att köra förbi då det bara är ett varv. Ligger man sist i kön däremot får man ligga hack i häl och utnyttja slipstreams för att köra förbi.

Med vinsterna köper man delar till bilen för att göra den snabbare och smidigare.

När man har en så snabb bil som möjligt så ska man köra "Down the Drain". Invita inte mer än 6 st. Om man är fler än 3st och vinner så får man 9k+ i cash. Kör också här ett varv om ni är tre eller mindre. Annars två varv.

Se till att betta så mycket som möjligt på dig själv innan starten när du känner dig säker. Lägg winning-toast gesten på "the bird" så att dom vill köra igen bara för att slå dig. Om någon förstör under tävlingarna genom att köra motströms eller annat så får man som host kicka dom när en ny session startar. Använd samma taktik här som på Criminal Records. Lyssna gärna på musik samtidigt för det hjälper i alla fall mig.

Har i skrivande stund samlat ihop ~100k på ungefär 40 min. Ligger på 73 vinster och 30 förluster. Hoppas det här hjälper!
Senast redigerad av Hangar161 2013-10-19 kl. 23:02.
Citera
2013-10-19, 23:19
Medlem
ErPupones avatar
ngn som sitter inne på en map över alla gang attack-områden man ska kötta sönder?
Citera
2013-10-19, 23:46
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
ngn som sitter inne på en map över alla gang attack-områden man ska kötta sönder?

http://www.psu.com/forums/showthread.php/318975-GTA-Online-Gang-Attack-Map
Citera
2013-10-20, 00:04
Medlem
Race suger. Gör man ett misstag så är man körd. Och om man kommer 2a så får man inte mycket pengar. Man måste vinna.
Citera
2013-10-20, 00:12
Medlem
MyNameIss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Race suger. Gör man ett misstag så är man körd. Och om man kommer 2a så får man inte mycket pengar. Man måste vinna.
Racing har alltid handlat om att vinna? Vem går in för att komma tvåa? Är din mor och far släkt?
Citera
2013-10-20, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Racing har alltid handlat om att vinna? Vem går in för att komma tvåa? Är din mor och far släkt?
Alla är släkt med varandra. Men i och med den dåliga bilfysiken i gta så är de lätt å köra in i en kant eller nåt. DÅ e de kört. De händer varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in