2013-10-18, 12:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
EDIT: Ingen helförsäkring på den nya "bugg" bilen heller, så va noga med vilken du ska göra av med.
Tack för tipset! Då ska jag kolla upp det och sedan spränga den.
Citera
2013-10-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Inte om polisen tar den.

Förstår inte riktigt nu...
Vad menar du med att polisen tar den?
Blir du stannad av polisen som sen tar din bil och drar iväg med den för att jaga nån annan?
Citera
2013-10-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Wohooh! Slog världsrekord i natt!

Nu kan jag äntligen stolt byta ut min brunett till en blondin med denna prestigefyllda tatuering =)

http://www.ladda-upp.com/bilder/82624/racingblond

Vilket race?
Citera
2013-10-18, 12:18
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag råkade ut för något extremt frustrerande igår när jag gjorde ett av de där uppdragen där man ska hämta coke.

Efter X antal misslyckanden: Snubben med drogerna hoppar in i en bil och blir sådär övernaturligt snabb och hittar konstiga vägar. Jag förföljer honom från öknen ner till stan, upp till öknen igen och ner till stan IGEN. Extremt jävla frustrerande. Det börjar dessutom ösregna och jag slirar såklart in i allt. Efter ett tag så tröttnar jag och ringer en helikopter från Merryweather. När vi når öknen för tredje gången så kommer jag ikapp honom, landar framför honom för att få gott om tid att skjuta, men misslyckas två gånger. Kort därefter råkar jag krascha helikoptern och förlorar ett av mina två liv. Jag hoppar in i någon skabbig bil och lyckas komma ifatt honom, döda honom och ta knarket. Jag har knappt någon hälsa kvar och känner på mig att fiender lär storma in snart, så jag tar det säkra före det osäkra och ringer Merryweather igen för att vara säker på att komma därifrån. Då kommer det såklart tre SUV's med fiender. Jag hukar ner bakom en bil och lyckas skjuta alla utom en.
Helikoptern kommer och efter typ två timmars tragglande med det här jävla uppdraget så ska jag äntligen lyckas. Jag misslyckas såklart, men hur? Jag sitter nedhukad bakom en bil, helikoptern landar på taket och glider av så att den bakre propellern åker in i mitt ansikte.

Om jag hade gjort en facepalm som sanningsenligt beskrev min känsla efter den upplevelsen så hade jag nog inte levt idag.

Haha lät bra sjukt det, jag har varit med om duktigt otippade äventyr jag med så jag kan sätta mig in i din frustration

Jag kommer ihåg när jag var i någon sjuk shootout med militärer där jag skulle sno ett plan. Skjuter de flesta och ska sticka men det står någon jävla lastbil i vägen så klart så jag hoppar ut och springer rakt in i propellern och skickas till månen som en blodig fläck..

Jävla spel ibland. Men kul när man tänker efter
Citera
2013-10-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Inte om polisen tar den.
Det är ju justför att undvika att polisen tar den till impound jag gör detta, trodde det framgick?
Citera
2013-10-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Tack för tipset! Då ska jag kolla upp det och sedan spränga den.

Testa sälja den först, men samma sak hände mig också en gång. Fick en extra Sandking XL. Hade min pimpade kvar och kom en opimpad i mitt garage helt plötsligt, med försäkring och allt.
Citera
2013-10-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Det är ju justför att undvika att polisen tar den till impound jag gör detta, trodde det framgick?

Jepp, parkerar man mitt i en korsning eller på annat ställe som kan tänkas blokera trafik så blir den beslagtagen ganska snabbt. Om man parkerar snyggt och prydligt på parkeringsplats så står den nästan alltid kvar där man lämnade den.
Citera
2013-10-18, 12:32
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepdub
Testa sälja den först, men samma sak hände mig också en gång. Fick en extra Sandking XL. Hade min pimpade kvar och kom en opimpad i mitt garage helt plötsligt, med försäkring och allt.
Det gick inte. Den var tyvärr för dyr för att sälja..

Satte på en sticky bomb och väntade på att en annan spelare skulle sno den.
Citera
2013-10-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Edit: Det jag tycker Rockstar skulle kunna ändra på är att det borde finnas något som visar om en bil är någons personliga bil eller om det bara är en random stulen en.
Det finns för dem med iphone, vi kan skaffa personliga registreringsplåtar som pryder våra bilar.

Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Du förlorar inte pengarna om du dör vet du
Jag går ofta runt med över 50 tusen på fickan och det händer inget extra när man dör.
Du förlorar mer pengar desto mer pengar du har så det låter osannolikt. Det ska vara typ 10% eller någonting. Men max 5 000$ kan man förlora "vet du ".
Citera
2013-10-18, 12:56
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Det finns för dem med iphone, vi kan skaffa personliga registreringsplåtar som pryder våra bilar.

Du förlorar mer pengar desto mer pengar du har så det låter osannolikt. Det ska vara typ 10% eller någonting. Men max 5 000$ kan man förlora "vet du ".
Har inte förlorat några pengar än. Det dras från pengarna i banken om jag dör, inte från fickan.

Edit:
Senast redigerad av kattrumpa 2013-10-18 kl. 12:58.
Citera
2013-10-18, 12:58
Medlem
Citat:

Den funktionen är jag medveten om, men vem hinner kolla registerplåten när man är mitt i en car vs. car shootout och överväger att lobba en stickybomb på en annan spelares bil :P

En spelare som kör i sin personliga bil skulle ju kunna markeras med ett litet "p" eller nått liknande på minimapen.

Nåt jag även saknar, vilket inte rockstar kan påverka är berättelser i den här tråden om crazy shit som ni varit med om online tillsammans med vänner eller crew.. eller varför inte solo. Nu handlar största delen av alla posts i tråden om huruvida man tjänar poengar snabbast, hur värdelösa rockstar är för att dom ännu inte släppt uppdateringar till spelet som det ändå inte funnits något datum för eller andra frågor som egentligen hör hemma i support tråden för spelet.

Snälla. dela med er av era äventyr (inte bara missions)
Citera
2013-10-18, 13:01
Medlem
Vryzass avatar
Citat:

Om inget ändrats sedan patchen så kostar det 2000$ att dö (finns en lägre gräns där man inte betalar alls, vet dock inte vad den ligger på) oavsett hur mycket pengar man har, och om de är i fickan eller på banken. Hur man lyckats missa detta förstår jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in