2013-10-18, 13:09
Medlem
kuktomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Du förlorar inte pengarna om du dör vet du
Jag går ofta runt med över 50 tusen på fickan och det händer inget extra när man dör.

Skojar du eller?
Det är ju ett jävla tjat från spelet hela tiden att man ska sätta in pengarna så att ingen kan sno dom.
Hur snor man pengar annars då om det inte räcker med att döda?
Citera
2013-10-18, 13:11
Medlem
När kommer den där halvmiljonen som det talats om?
Citera
2013-10-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Har inte förlorat några pengar än. Det dras från pengarna i banken om jag dör, inte från fickan.

Edit:

Det är en procent på den gemensamma kontot, så det tas från banken i första fall men om du bara hade pengar på fickan så kommer de dras därifrån

hehe
Senast redigerad av lebelle 2013-10-18 kl. 13:17.
Citera
2013-10-18, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano

När Jupiters 67 månar står i linje med polstjärnan sett från venus.

skämt åsido... ingen vet, finns inget exakt datum när det kommer. Bara att det kommer. troligtvis i oktober någon gång. kommer inte heller att komma 500 000 på en gång, utan det splittas upp i 2 omgångar med 250 000 per gång
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-10-18 kl. 13:19.
Citera
2013-10-18, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Vad spelar det för roll om han är blatte eller svenne? Och nej, han har inte dödat alla crew-medlemmar.
Förstår du väl själv vad jag menar.. Han döda alla crew medlemmar i lobbyn utan anledning, förtjänar kick om du frågar mej..
Citera
2013-10-18, 13:27
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuktomte
Skojar du eller?
Det är ju ett jävla tjat från spelet hela tiden att man ska sätta in pengarna så att ingen kan sno dom.
Hur snor man pengar annars då om det inte räcker med att döda?
Har blivit dödad efter ett uppdrag som genererade 16.000 :- innan jag hann sätta in pengarna på banken.
Det enda jag förlorade var några kronor till sjukhuset, resten hade jag kvar i fickan.

Brukar springa runt med 500:- på fickan vanligtvis, detsamma gäller här när jag blir dödad, det enda som jag blir av med är pengar till sjukhusräkningen.

Det systemet verkar ju fullständigt buggat.

Kan det kanske vara så att man måste skicka en mugger för att sno pengarna på fickan av någon tro?
Citera
2013-10-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
När Jupiters 67 månar står i linje med polstjärnan sett från venus.

skämt åsido... ingen vet, finns inget exakt datum när det kommer. Bara att det kommer. troligtvis i oktober någon gång. kommer inte heller att komma 500 000 på en gång, utan det splittas upp i 2 omgångar med 250 000 per gång
Har du kollat hur planeterna står i natt?
Du vet ingen orkar med skorpioner.

Aja, tack för svaret. Jag behöver pengarna till en schysstare bil. Kan inte åka runt i en hundkoja för all framtid.
Senast redigerad av Kaymano 2013-10-18 kl. 13:38.
Citera
2013-10-18, 13:38
Medlem
odditys avatar
Citat:

De har åtminstone informerat att man först måste installera den senaste (fjärde) patchen som vissa uppenbarligen har fått redan och att den första insättningen ska komma i slutet av denna vecka och den andra i slutet av månaden.
Citera
2013-10-18, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
De har åtminstone informerat att man först måste installera den senaste (fjärde) patchen som vissa uppenbarligen har fått redan och att den första insättningen ska komma i slutet av denna vecka och den andra i slutet av månaden.
Då kommer följdfrågan. När kommer online-börsen igång?
Måste ju kunna investera pengarna i något vettigt.
Citera
2013-10-18, 13:45
Medlem
odditys avatar
Citat:
Då kommer följdfrågan. När kommer online-börsen igång?
Måste ju kunna investera pengarna i något vettigt.

Du menar att lägga hela pengen på horor är en dålig investering? :P

Ja du. Jag vet inte. Det vet nog ingen, tror jag.
Det var ju så mycket strul med alla grundfunktioner så att de tvingades dra tillbaka vissa funktioner och skjuta upp releasedatum av diverse nya funktioner, så jag är tveksam till att det finns något planerat datum.
Senast redigerad av oddity 2013-10-18 kl. 13:53.
Citera
2013-10-18, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Du menar att lägga hela pengen på horor är en dålig investering? :P

Ja du. Jag vet inte. Det vet nog ingen, tror jag.
Det var ju så mycket strul med alla grundfunktioner så att de tvingades dra tillbaka vissa funktioner och skjuta upp releasedatum av diverse nya funktioner, så jag är tveksam till att det finns något planerat datum.

Att lägga pengar på horor är ingen investering, kolla upp vad ordet betyder

Alltså stod de inte på rockstars hemsida att heists skulle komma med 1.4 patchen? Och annars undrar jag bara hur de nya bilarna ser ut, någon som sett dem?
Citera
2013-10-18, 14:04
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Förstår inte riktigt nu...
Vad menar du med att polisen tar den?
Blir du stannad av polisen som sen tar din bil och drar iväg med den för att jaga nån annan?

De stjäl den då jag blir dödad då jag har polisen efter mig, otroligt drygt. Går ju inte ens att leva livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in