2013-10-18, 15:30
Medlem
Har ca 70/140 i race alltså ca 1/3 vunna men nästan alla jag möter har mkt bättre W/L än mig :S känns väldigt konstigt då det oftast är 8-16 spelare i varje race... Får inte ihop det eller har jag missat nått?
Citera
2013-10-18, 15:30
Medlem
kennedy8s avatar
Alltså vad är fördelen med att köpa en lägenhet för 400.000$ ? Gjorde det igår och lägenheten ser ju precis likadan ut jämfört med min 217.000$ lägenhet? Enda skillnaden är ju att dom ligger på olika ställen! Är det utsikten man betalar för kanske?

Sen när man väl är igång, är det totalt omöjligt att ha mer än 10 fordon?
Citera
2013-10-18, 15:34
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Alltså vad är fördelen med att köpa en lägenhet för 400.000$ ? Gjorde det igår och lägenheten ser ju precis likadan ut jämfört med min 217.000$ lägenhet? Enda skillnaden är ju att dom ligger på olika ställen! Är det utsikten man betalar för kanske?

Sen när man väl är igång, är det totalt omöjligt att ha mer än 10 fordon?

Jo alla lägenheter över 200k är likadana, bara läge och våning som skiljer de åt.

10 fordon är max än så länge, skulle gärna se att man kunde äga lägenhet och garage samtidigt men det går tyvärr inte i nuläget.
Citera
2013-10-18, 15:36
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Jo alla lägenheter över 200k är likadana, bara läge och våning som skiljer de åt.

10 fordon är max än så länge, skulle gärna se att man kunde äga lägenhet och garage samtidigt men det går tyvärr inte i nuläget.

Ja okej! Där ser man!

Hade ju fan planerat att jag ville ha ett garage för bilar och ett för MCs! Jaja man får väl nöja sig än sålänge
Citera
2013-10-18, 15:36
Medlem
Varför är det bara en spotify-låt/länk till vissa av de foton man tagit i social club?
Kan man lägga till egna låtar till bilderna?
Citera
2013-10-18, 15:46
Medlem
grillbesticks avatar
Alltså det här med Bad Sport grejen är helt åt helvete. Haft lite beef med folk i freemode osv. sen nu när jag råkar förstöra min polares bil i ett MISSION som vi gör tillsammans blir jag bad sport och nu kan jag inte spela med honom på 48 timmar. Riktiga timmar alltså, inte ingame timmar.

Vilket jävla skämt detta är. GTA är för fan till för att spränga och döda. Räcker det inte med att man får betala försäkringspengarna för en bil man förstör? Hur ska jag se att en bil är någons personliga bil? Folk som gnäller om att "gå inte runt och förstör för folk" osv. borde spela ett annat spel än GTA. Riktigt jävla irriterande detta. Gör ett ordentligt passive mode istället så kan alla kärringar glida runt och leka duktiga.
Citera
2013-10-18, 15:49
Medlem
Tröttnar aldrig på race! satan va kul det är! jag ligger på 162 vinster och 155 förluster. hur ser det ut för er?
Citera
2013-10-18, 15:57
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
Tröttnar aldrig på race! satan va kul det är! jag ligger på 162 vinster och 155 förluster. hur ser det ut för er?

2/4

blir bara prejad hela tiden och förlorar, riktigt drygt
Citera
2013-10-18, 16:02
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Alltså det här med Bad Sport grejen är helt åt helvete. Haft lite beef med folk i freemode osv. sen nu när jag råkar förstöra min polares bil i ett MISSION som vi gör tillsammans blir jag bad sport och nu kan jag inte spela med honom på 48 timmar. Riktiga timmar alltså, inte ingame timmar.

Vilket jävla skämt detta är. GTA är för fan till för att spränga och döda. Räcker det inte med att man får betala försäkringspengarna för en bil man förstör? Hur ska jag se att en bil är någons personliga bil? Folk som gnäller om att "gå inte runt och förstör för folk" osv. borde spela ett annat spel än GTA. Riktigt jävla irriterande detta. Gör ett ordentligt passive mode istället så kan alla kärringar glida runt och leka duktiga.
Håller helt med. De borde fixa en My Little Pony Mode istället för mesarna som gnäller när man spränger deras fula moddade bilar. Brukar roa mig med att leta upp folk som har passive mode och skjuta dem i bilen, köra över dem eller helt enkelt spränga deras personliga bil. Har inte fått Bad Sport än och jag har säkert sprängt över 50 bilar med tillhörande ägare
Citera
2013-10-18, 16:09
Medlem
Wertyms avatar
Riktigt konstigt att race ger mer jp och rp än uppdrag tycker jag. Det borde fixas, för varför ska man vinna mer på att köra ett 50sek race än ett 5 min uppdrag?

Citat:
Ursprungligen postat av trig
haha mer än hälften har inte klagat. Några stycken som är körda i grus har kritiserat mig. Men egentligen så finns det tusen andra personer som ställer likadana frågor som jag gör, så de gör mig odödlig. Håll er till ert proffsgta spelande, som ni tror. Så håller jag mig till mina dumma frågor haha. Idioter

Man behöver inte vara ett proffs på gta för att inte ställa idiotiska frågor som du gör. Tänk efter nästa gång du frågar något, för du visar gång på gång att du är ett djävla retard som borde ha fått spelförbud av morsan för längesedan.
Citera
2013-10-18, 16:12
Medlem
Albozs avatar
Hoppas man kan investera i aktier snart..
Citera
2013-10-18, 16:14
Medlem
Deferos avatar
Jag har precis laddat ner den senaste uppdateringen men trots det har jag inte fått några 500 tusen dollar! Vart är mina pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in