Citat:
Ursprungligen postat av
kattrumpa
Hon har en poäng. Han ställer så ofantligt dumma frågor som svaras i praktiskt taget varje sida. Han ställer inte samma fråga en gång heller, nej nej, det är minst 3 gånger.
Det var dock inte lebelles poäng.
Oavsett hur mycket eller lite du spelar så har du lyckats blivit level sjutton. Om man har lyckats blivit det så borde man (läs: du) fan kunna svaret på hälften av dina frågor. Men när någon faktiskt svarar på frågorna så dumförklarar du dom?
OnT:Angående din helikopterfråga så är det störst chans att du hittar en helikopter vid Sandy Shores flygplats. Alltså den Trevor äger i single player.
Är det någon som vet hur i hela friden man blir av med en bil från garaget? Råkade köpa 2 stycken RH8or och dom går ju inte att sälja till LS Customs. Vill heller inte ha någonting liggandes hos försäkringsbolaget genom att förstöra en

Tyckte det var lite konstigt att det bara var jag som hade upplevt det men som tur var jag inte ensam. Tack, du gjorde min kväll.
Som svar på din fråga så kan du bli jagad av polisen för att sen låta dem ta din bil till impund när du dör (den kommer att försvinna om ett par dagar om du inte hämtar upp den). Annars så kan du spränga/köra ner den i vattnet så får den ligga hos försäkringsbolaget, det betyder inte att du behöver betala för den.
tredje alternativet är att du kör in nya bilar i garaget och när det är fullt får du upp alternativet att ersätta en bil, välj då RH8an

toodelioo