2013-10-15, 22:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Kan man köra samma race om och om igen för att låsa upp uppgraderingar i Los Santos Customs?
Ja.
Citera
2013-10-15, 22:36
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Någon som har några tips på hur jag snabbt ska få ihop RP till levels? Börjar gå så jävla långsamt att få ranker nu, är på 27 eller något och har ju mängder kvar till 100.
Citera
2013-10-15, 22:43
Medlem
Deferos avatar
Måste man ha ett garage för att kunna köpa en bil?
Citera
2013-10-15, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Hon har en poäng. Han ställer så ofantligt dumma frågor som svaras i praktiskt taget varje sida. Han ställer inte samma fråga en gång heller, nej nej, det är minst 3 gånger.

Det var dock inte lebelles poäng.
Oavsett hur mycket eller lite du spelar så har du lyckats blivit level sjutton. Om man har lyckats blivit det så borde man (läs: du) fan kunna svaret på hälften av dina frågor. Men när någon faktiskt svarar på frågorna så dumförklarar du dom?

OnT:Angående din helikopterfråga så är det störst chans att du hittar en helikopter vid Sandy Shores flygplats. Alltså den Trevor äger i single player.

Är det någon som vet hur i hela friden man blir av med en bil från garaget? Råkade köpa 2 stycken RH8or och dom går ju inte att sälja till LS Customs. Vill heller inte ha någonting liggandes hos försäkringsbolaget genom att förstöra en

Tyckte det var lite konstigt att det bara var jag som hade upplevt det men som tur var jag inte ensam. Tack, du gjorde min kväll.

Som svar på din fråga så kan du bli jagad av polisen för att sen låta dem ta din bil till impund när du dör (den kommer att försvinna om ett par dagar om du inte hämtar upp den). Annars så kan du spränga/köra ner den i vattnet så får den ligga hos försäkringsbolaget, det betyder inte att du behöver betala för den.

tredje alternativet är att du kör in nya bilar i garaget och när det är fullt får du upp alternativet att ersätta en bil, välj då RH8an toodelioo
Senast redigerad av lebelle 2013-10-15 kl. 22:58.
Citera
2013-10-15, 23:04
Medlem
WizKhalifass avatar
Går det inte att ta bort crew emblem från kläder?
Senast redigerad av WizKhalifas 2013-10-15 kl. 23:20.
Citera
2013-10-15, 23:13
Medlem
AbsolutSWE (jag) och Nosa_123 i tunnelbanan och promenerar.

http://rsg.ms/1cqbsdW
Citera
2013-10-15, 23:31
Medlem
tradarwilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherPlayer
AbsolutSWE (jag) och Nosa_123 i tunnelbanan och promenerar.

http://rsg.ms/1cqbsdW

Två välkända nick online
Citera
2013-10-15, 23:33
Medlem
MrBraxs avatar
Får upp ett jobb av simian och då blir jag ensam i en lobby som host? vafan? vill inte sitta och planera en massa skit, jag vill bara spela
Citera
2013-10-15, 23:46
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Får upp ett jobb av simian och då blir jag ensam i en lobby som host? vafan? vill inte sitta och planera en massa skit, jag vill bara spela

Det är bara att bjuda in andra spelare och trycka på play.
Citera
2013-10-15, 23:47
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Finns det någon lista på vilka bilarna i spelet ska efterlikna i verkliga världen? Svårt för mig som inte är bilfantast att se fler exempel än att Bugatti är Adder och Mercedes benz är feltzer.. PUSCIFER vart är du när man behöver dig
Citera
2013-10-15, 23:53
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Det är bara att bjuda in andra spelare och trycka på play.

satt nyss i 10 minuter utan att någon kom it, fuck it

och man får ju inte ha kul heller, man måste stjäla tillbaka sin bil efter polisen har stulit den, går tydligen inte att betala
Citera
2013-10-15, 23:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Finns det någon lista på vilka bilarna i spelet ska efterlikna i verkliga världen? Svårt för mig som inte är bilfantast att se fler exempel än att Bugatti är Adder och Mercedes benz är feltzer.. PUSCIFER vart är du när man behöver dig
http://www.igta5.com/vehicles
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in