2013-10-15, 20:43
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Den möjligheten är upplåst från första början.
Ta på dig ett klädesplagg och skrolla till toppen av listan över klädesplagg så finner du en "Crew"-kategori.
Min karaktär:
http://i.imgur.com/V8DQQlx.jpg

Nej jag hittar inte det där... I affären var det ett lås över crew-emblemen där man valde storlek.

Eller måste man ha nån speciell jacka?
Citera
2013-10-15, 20:46
Medlem
cmangs avatar
Hur gör man bankrån? Hittar inte dessa uppdrags alternativ.
Citera
2013-10-15, 20:56
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmang
Hur gör man bankrån? Hittar inte dessa uppdrags alternativ.

Har för mig att det inte är aktiverat ännu.
Citera
2013-10-15, 21:05
Medlem
Jag har skapat två online karaktärer, en till mig och en till brorsan, delar man på pengarna eller har man två egna bankkonton? Alltså har man varsit bankkonto eller har man samma? anledningen till att jag frågar är att vi har lika mycket på banken men jag har spelat 100+ timmar och han bara ett par timmar.... verkar konstigt...
Citera
2013-10-15, 21:09
Medlem
Ska köpa en motorcykel, den som kostar $15,000. Jag har $73,687 står det, har inte koll på dollarvalutan men borde jag inte ha råd? Kommer fram "You have insufficient funds"
Citera
2013-10-15, 21:10
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLightningKid
Jag har skapat två online karaktärer, en till mig och en till brorsan, delar man på pengarna eller har man två egna bankkonton? Alltså har man varsit bankkonto eller har man samma? anledningen till att jag frågar är att vi har lika mycket på banken men jag har spelat 100+ timmar och han bara ett par timmar.... verkar konstigt...
Bankkontot delas av alla karaktärer på spelkontot.
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Ska köpa en motorcykel, den som kostar $15,000. Jag har $73,687 står det, har inte koll på dollarvalutan men borde jag inte ha råd? Kommer fram "You have insufficient funds"
Har du satt in pengarna på banken?
Citera
2013-10-15, 21:14
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Vänta lite... så du blir irriterad över att någon frågar om hjälp ang. GTA online, I GTA Multiplayer tråd? Är du på riktigt? Eller bara den tiden i månaden för dig?

Och vadå "sprider pest över tråden"? Han frågar ju för fan saker om spelet, i rätt tråd. Snarare du som sprider pest över tråden.
trig: om du behöver mer hjälp/tips/råd/whatever, fråga på bara, ignorera PMS lebelle
Hon har en poäng. Han ställer så ofantligt dumma frågor som svaras i praktiskt taget varje sida. Han ställer inte samma fråga en gång heller, nej nej, det är minst 3 gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av trig
Okej, herr mod. Vem är du ? Ja spelar inte tvspel så mkt för ja har inte tid att slösa bort mitt liv på sånt. Men de e kul ibland. Idiot
Det var dock inte lebelles poäng.
Oavsett hur mycket eller lite du spelar så har du lyckats blivit level sjutton. Om man har lyckats blivit det så borde man (läs: du) fan kunna svaret på hälften av dina frågor. Men när någon faktiskt svarar på frågorna så dumförklarar du dom?

OnT:Angående din helikopterfråga så är det störst chans att du hittar en helikopter vid Sandy Shores flygplats. Alltså den Trevor äger i single player.

Är det någon som vet hur i hela friden man blir av med en bil från garaget? Råkade köpa 2 stycken RH8or och dom går ju inte att sälja till LS Customs. Vill heller inte ha någonting liggandes hos försäkringsbolaget genom att förstöra en
Citera
2013-10-15, 21:17
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Nej jag hittar inte det där... I affären var det ett lås över crew-emblemen där man valde storlek.

Eller måste man ha nån speciell jacka?

Behöver lvl 10
Citera
2013-10-15, 21:29
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Behöver lvl 10

Jag har level 26 och äger en skitfin röd skinjacka. Men det fungerar inte ändå, får prova igen nästa gång jag startar spelet
Citera
2013-10-15, 21:34
Medlem
robaxs avatar
Kan man köra samma race om och om igen för att låsa upp uppgraderingar i Los Santos Customs?
Citera
2013-10-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
är tåg ostoppbara?
sett folk försöka stoppa dem med hjullastare utan framgång ja till och med en boeing, isf vad händer om två tåg kolliderar?

Jag hoppade på ett tåg i farten och råkade stoppa det med två sticky bombs i ett misslyckat försök att koppla loss vagnarna.
Citera
2013-10-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
kan man köpa, plan, båtar, helikoptrar & militär fordon & isf vart hamnar dom?

är tåg ostoppbara?
sett folk försöka stoppa dem med hjullastare utan framgång ja till och med en boeing, isf vad händer om två tåg kolliderar?

Såg två tåg kollidera en gång på multiplayer, men dom åkte bara rakt igenom varandra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in