2013-10-12, 17:18
Medlem
Raverlilys avatar
Jag har två frågor som jag funderat lite på
Till att börja med så har jag inte spelat så mycket Online, har kikat in några gånger, när det släpptes, efter första patchen och lite senare också.

1. Läste att man skulle få lite pengar av Rockstar för att de haft problem med servrarna. Jag undrar, när och hur hämtar man dem?

2. Vill inte bli klassad som en "bad sport" och bli inslängd bland en massa andra personer som inte sköter sig. Vad är det för handlingar som gör att man blir klassad som detta?
Citera
2013-10-12, 17:21
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Några tips på hur jag ska levla fort? Skapade en ny gubbe efter att jag inte fått tillbaka min gubbe...

(Några speciella missions)
Vinner du Race får du så jävla mycket pengar och RP. Lätt det roligaste också.
Citera
2013-10-12, 17:24
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raverlily
Till att börja med så har jag inte spelat så mycket Online, har kikat in några gånger, när det släpptes, efter första patchen och lite senare också.

1. Läste att man skulle få lite pengar av Rockstar för att de haft problem med servrarna. Jag undrar, när och hur hämtar man dem?

2. Vill inte bli klassad som en "bad sport" och bli inslängd bland en massa andra personer som inte sköter sig. Vad är det för handlingar som gör att man blir klassad som detta?
1. Som jag förstod det så måste du ha spelat under oktober månad och på den senaste patchen som kommit. Pengarna kommer i två utbetalningar, 250 000 ena gången, och 250 000 till andra gången, allting bör vara överfört innan oktober är slut som jag fattat det.

2. Bad Sport blir du om du lämnar en pågående match, (Deathmatch, TDM, Race, Mission, Survival osv), eller spränger en annan spelares bil. Tror också du kan få Bad Sport om du dödar en och samma spelare om och om igen.
Citera
2013-10-12, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raverlily

Under nästa vecka har jag hört. Kommer in automatiskt på ditt konto. 2 x 250k kommer in.
Citera
2013-10-12, 17:30
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos
Det är tyvärr bara den upplösningen som gäller.

EDIT:

Det är tydligen bara high-tier-lägenheterna som kommer att ha tillgång till det. Den billigaste high-tier-lägenheten ligger på Del Perro Heights, Apt 7 och kostar $200,000.
Fan... :/
Verkar inte gå att spara ner på konsolen heller, borde finnas i 720 nånstans tycker man
Citera
2013-10-12, 17:37
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45645048]Fan... :/
Verkar inte gå att spara ner på konsolen heller, borde finnas i 720 nånstans tycker man
Det enda sättet jag kan komma att tänka på är genom att skaffa en HD-PVR till din konsol för att spela in videos av spelet, för att sedan ta skärmdumpar av videon i högsta kvalité. Det blir dock väldigt dyrt och tidskrävande för att bara få en bild.
Citera
2013-10-12, 17:53
Medlem
Deferos avatar
Hur får man tag i de 500.000 dollarna GTA lovade att man skulle få?
Citera
2013-10-12, 17:59
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Hur får man tag i de 500.000 dollarna GTA lovade att man skulle få?

De kommer delas ut nästa vecka, men bara om du uppfyller deras kriterier.

You must play or have played Grand Theft Auto Online at any time during the month of October 2013 in order to qualify for the GTA$500,000 deposit in your in-game bank account.

Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.

We will announce at the Rockstar Newswire when each deposit is made.
Each of the two GTA$250,000 deposits will be made by Rockstar and should automatically appear in the in-game GTA Online bank accounts of eligible players. Beyond downloading the forthcoming title update mentioned above, there should not be any additional special action required by eligible players to redeem.
Citera
2013-10-12, 18:05
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
De kommer delas ut nästa vecka, men bara om du uppfyller deras kriterier.

You must play or have played Grand Theft Auto Online at any time during the month of October 2013 in order to qualify for the GTA$500,000 deposit in your in-game bank account.

Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.

We will announce at the Rockstar Newswire when each deposit is made.
Each of the two GTA$250,000 deposits will be made by Rockstar and should automatically appear in the in-game GTA Online bank accounts of eligible players. Beyond downloading the forthcoming title update mentioned above, there should not be any additional special action required by eligible players to redeem.
Vafan... Borde ju vara "during 1-10th of October"... Nu kan alltså vemsomhelst köpa spelet den 29e, fixa online o få 500k... Lame

Dessutom så borde alla jävla fuskare få sina pengar avdragna och inte heller få de 500k:na
Citera
2013-10-12, 18:10
Medlem
basssees avatar
Förstår inte varför folk inte vill joina "base invader" när det e enkelt o får 25k för det
Citera
2013-10-12, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Förstår inte varför folk inte vill joina "base invader" när det e enkelt o får 25k för det
Vart hittar man lättast crossar? Planer på att köra upp på Mount Chillad med några vänner, men då krävs det ju att man hittar något att köra med först.
Citera
2013-10-12, 18:24
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Vart hittar man lättast crossar? Planer på att köra upp på Mount Chillad med några vänner, men då krävs det ju att man hittar något att köra med först.
Köp varsin istället?
Kostar väl 10'000 GTA$ eller något sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in