2013-10-25, 15:13
Medlem
cepss avatar
[quote=Rival|45834532]Det är felaktigt, du låser upp dessa uppgraderingar för alla klasser utav bilar även om du vinner race på motorcykel. Man behöver inte göra det enskilt för varje klass.
Men om allt skulle vara upplåst ifrån början vad skulle då få folk att se nån glöd?

Du föreslår det just nu ju, visst låter det som en kul idé! Dom senaste dagarna har jag haft roligare än någonsin just pågrund av att jag spelat med crewet, vi är ett par st som flummar runt!
Ett headset gör väldigt mycket skillnad vill jag säga.

Anledningen till att folk fegar ur när du ändrar klass kan vara att dom har satsat alla sina pengar på en supertrimmad super-bil och vill enbart spela med den för att ha större chans att vinna.. Vissa försöker ju även tjäna sekunder på att få rp och då går det ju lite snabbare med super varje race, annars vågar man inte testa något nytt kanske?
Själv tycker jag det är mycket roligare med variation och ändrar nästan klass emellan varje race när jag är host.[/QUOTE

Ang. crew-race. Jag har försökt många gånger att bjuda in medlemmar, oftast hoppar typ en eller två in. Sen jag började spela så har jag träffat på EN i crewet med mic. Spelar på Xbox
Citera
2013-10-25, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Jag älskar race, lätt att få pengar/exp, men att folk kör med catchup är för mig helt jävla ologiskt, förstår verkligen inte varför i helvete man vill köra med det.. Spelar ingen som helst roll om vem som är bäst just det loppet, vem som helst kan vinna

Race är roligt, men communityn suger getballe. Catchup är något noob-friendly alternativ som gravt förståndshandikappade spelare använder. Rockstar borde skämmas för att ens ha övervägt att ha med något sådant.

Skrattar för mig själv när jag säger catchup. Låter precis som ketchup!

Nästa race ska jag skrika för full hals i mikrofonen; "Turn off the ketchup!" betoning på ketchup
Citera
2013-10-25, 16:18
Medlem
fifafjantens avatar
Hejsan!

Jag undrar hur man går upp i Stealth? Ge gärna tips på det snabbaste sättet att öka den
Tacksam för svar!
Citera
2013-10-25, 16:30
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Hejsan!

Jag undrar hur man går upp i Stealth? Ge gärna tips på det snabbaste sättet att öka den
Tacksam för svar!
Jag gjorde så här: Starta en invite-only session, åk till en öppen yta typ öknen eller golfbanan, sätt på stealth-mode, bind ihop dina styrspakar med ett gummiband, vänta ungefär en timme, sedan har du full stealth. Om du vill att det skall gå fortare så lägger du något halvtungt på springknappen.

Hoppas det hjälpte
Citera
2013-10-25, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Hejsan!

Tacksam för svar!
Gå runt i cirklar i stealt mod (L3 på Ps3) i ca 30-40min så får du 100%
Citera
2013-10-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oineri
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/overview/gtaonline där ser du.

och sen måste du ha linkat din ps network eller xbox live till din socialclub konto.

Den där var riktigt intressant. Såg att jag har över 400 races vilket känns lite absurt. Förra helgen då jag rankade upp från 23 till 74 så körde jag nog 200 st bara på Lördag och Söndag. Synd att man är en så dålig förare annars hade jag legat en bra bit över 100 i rank..men jag når garanterat 100 imorrn i alla fall
Citera
2013-10-25, 18:32
Medlem
RashanBashans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Lite ironiskt att du heter masturbera och frågar det.

Någon som är i level 100? btw vilken är högsta leveln?

är på lvl 101, vet inte om det finns någon gräns, men vid lvl 120 så har du låst upp allt!
Citera
2013-10-25, 18:33
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Lite ironiskt att du heter masturbera och frågar det.

Men de såg ut som att gubbarna på bilden runkade så ja undrar hur dom gjorde så att dom höll händerna som ett O i kuk-höjd. haha fan
Citera
2013-10-25, 18:35
Medlem
RashanBashans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Men de såg ut som att gubbarna på bilden runkade så ja undrar hur dom gjorde så att dom höll händerna som ett O i kuk-höjd. haha fan

l3 + r3 på ps3
håll inne select, välj Action:jerk
Citera
2013-10-25, 18:36
Medlem
sigurts avatar
Jag antar att det tas i den här tråden? Angående flashbackcrewet?!

Jag skulle vilja vara med, är en lagspelare och skulle inte få för mig att bomba andras bilar eller skjuta andra spelare på måfå.

Hur går jag tillväga?
Citera
2013-10-25, 18:37
Medlem
masturberas avatar
Det är många som frågar om rank-nivåer. Här är en lista på när man låser upp vad:

http://www.nowgamer.com/cheats/gta5cheatsandguides/2108435/gta_5_guide_all_gta_online_level_unlocks.html
Citera
2013-10-25, 18:39
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RashanBashan
l3 + r3 på ps3
håll inne select, välj Action:jerk
Åfan! Grymt tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera