2013-10-15, 19:13
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Helt värdelöst! Antar att man får spela med en kompis å vinna varannan för att låsa upp motor-tillbehören.

Lär bli så! Men vilket race man får mest pengar på om man kör två stycken bara?
Citera
2013-10-15, 19:15
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Lär bli så! Men vilket race man får mest pengar på om man kör två stycken bara?

Det är mer är vad jag vet! Vet inte om prissumman blir mindre om man bara är två också?
Citera
2013-10-15, 19:21
Medlem
Funtar på att bli ägare av en första bil. Tror det står mellan Benefactor-Feltzer och Grotti-Carbonizzare
Nå tips?
Citera
2013-10-15, 19:22
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Funtar på att bli ägare av en första bil. Tror det står mellan Benefactor-Feltzer och Grotti-Carbonizzare
Nå tips?
Provkör dom i singleplayer vetja!
Citera
2013-10-15, 19:23
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Hur är det förresten när det gäller ifall man kan ha flera bilar? Gör garaget det möjligt för mig att försäkra och ha fler bilar som mina egna?
Ja, det är väl självklart... vad hade annars varit vitsen med ett 10 bilars garage?
Citera
2013-10-15, 19:27
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Vilken är den fetaste cabrio bilen som går att köpa? Har lite pengar över och tänkte spendera dessa på en ny bil...
Carbonizzare är nog den snabbaste och mest prisvärda cab:en. Motorljudet är inte heller speciellt dåligt.

http://youtu.be/sNbtXcxZUfM
Citera
2013-10-15, 19:31
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Det är mer är vad jag vet! Vet inte om prissumman blir mindre om man bara är två också?

Borde ju rimligen vara så! Men jag har ingen aning, ska in och testa ett race nu!
Citera
2013-10-15, 19:33
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Nå tips?
Feltzer har bättre väghållning men Carbonizzare är snabbare och jag tycker att den både låter bättre och ser bättre ut än vad Feltzer gör. Men smaken är som baken, det beror på om du gillar tysk eller italiensk ingenjörskonst
Citera
2013-10-15, 19:36
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
På de här forumet diskuterar man Gta Online, och ska kunna ställa frågor och argumentera utan att andra medlemmar ska leka mod och verka duktiga, genom att kommentera som du gör. Väx nu upp från 10 till 30, så lär du dig hur du ska hantera andra mäniskor.

Nej, allvarligt. Du är den som beter dig som en liten skitunge. Jag har sett dina svar till andras människors frågor här, lögn och trams. Jag har rapporterat flertal utav dina inlägg efter ditt tramsande.

Senast igår om någon som frågade om slipsar och du svarade med trams.

Ja, denna tråd är till för att svara på frågor och funderingar men du ställer så många "noob-frågor" att t o m jag som inte ens hunnit spela ännu kan svara på dessa. Försöker du ens lära dig medan du spelar? Eller för den delen söker?

Dessutom om din "Kritik/Förslag" var hälften skit, de fanns och du hade bara inte tagit dig tid att finna dem eller sökt. Fråga på men sök för fan först. Vi är uppe i 6000 inlägg och om fler fortsätter som dig kommer detta bli en enda stor gryta utav "noob-frågor" som besvaras simpelt med en liten sökning eller fortsätta spela.
Citera
2013-10-15, 19:42
Medlem
ArischManns avatar
kan man köpa, plan, båtar, helikoptrar & militär fordon & isf vart hamnar dom?

är tåg ostoppbara?
sett folk försöka stoppa dem med hjullastare utan framgång ja till och med en boeing, isf vad händer om två tåg kolliderar?
Citera
2013-10-15, 19:42
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Carbonizzare är nog den snabbaste och mest prisvärda cab:en. Motorljudet är inte heller speciellt dåligt.

http://youtu.be/sNbtXcxZUfM
Och den går att köpa utan tak? Eller är den alltid utan?
Citera
2013-10-15, 19:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Och den går att köpa utan tak? Eller är den alltid utan?
Om du tittar ynka 35 sekunder in i videon han länkade så får du svar på din fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in