2013-10-15, 14:34
Medlem
Mooseman2007s avatar
Jag läste att man kunde få en gratis bil om man reggade sig på Social club. Bilen, en Annis Elegy RH8 har inte jag sett skymten av trots att man ska kunna använda den online. Någon som vet hur man låser upp den? Har varit medlem i SC sen RdR.
Citera
2013-10-15, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooseman2007
Jag läste att man kunde få en gratis bil om man reggade sig på Social club. Bilen, en Annis Elegy RH8 har inte jag sett skymten av trots att man ska kunna använda den online. Någon som vet hur man låser upp den? Har varit medlem i SC sen RdR.
Du får den enbart i single player
Citera
2013-10-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooseman2007

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdahlen
Du får den enbart i single player
Fel.

Öppna mobilen och gå till travel och transport > legendary motorsports eller något. Sen ser du bilen där, det finns nog ingen bild men det står namnet på den. Sen står det även "free" så du köper den bara och väljer färg så kommer den till ditt garage.
Citera
2013-10-15, 14:46
Medlem
Jag och brorsan fick igår kväll tag på varsitt Cesna liknande flygplan och tänkte vi skulle test på samma flight stunt som i Top gun. DVS en flyger upp och ner och den andra vanligt, så nära varandra som möjligt (ovanför/under). Första försöket gick väl helt ok, men vi tyckte vi ska försöka minska avståndet ytterligare.
Sagt och gjort.. alla andra på servern fick i alla fall en fin fyrverkeri show
Citera
2013-10-15, 14:49
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Tänkte på en sak när man kör race, i den menyn när man kan betta på sig själv eller andra. Då finns det en svart ruta mellan ready/unready och summa bettat på spelaren. Ja, vad betyder siffrorna i den svart ruta? Är det oddsen? Isf hur fasiken tolkar man dem?!

Om du trycker på START - ONLINE och går in på options där så kan du ändra till decimal istället för något jag inte komme ihåg just nu. Handlar om odds iallafall
Citera
2013-10-15, 15:09
Medlem
Mooseman2007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Fel.

Öppna mobilen och gå till travel och transport > legendary motorsports eller något. Sen ser du bilen där, det finns nog ingen bild men det står namnet på den. Sen står det även "free" så du köper den bara och väljer färg så kommer den till ditt garage.
Grymt! Stort tack.

Nån som hört nåt mer om Crew challenges? Verkar inte vara aktiverat än?
Citera
2013-10-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Text
En annan sak jag skulle uppskatta är ett crew street.

Lite assassins creed känsla där man kan uppgradera olika saker så det ser snyggare ut osv.

Har sett att det finns några villaområden som ligger på egna vägar.
Citera
2013-10-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Så jag har ett problem. Kan man ändra positionerna på bilarna i Garaget? Min entity ligger längst bak, och framför den ligger Rolls Roysen, den täcker HELA bilen, man ser inte ens entityn tills man är halvvägs in i garaget. Kan man ändra på detta? Alla fordon ligger fult och fel..

Ingen?
Citera
2013-10-15, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Okej, herr mod. Vem är du ? Ja spelar inte tvspel så mkt för ja har inte tid att slösa bort mitt liv på sånt. Men de e kul ibland. Idiot

1. Jag är ingen "herr" eller moderator, jag är tjej och medlem.

2. Bryr mig inte heller om du spelar mycket eller lite tv-spel, du sprider en pest över tråden.

3. Idiot kan du vara själv, jag svarade ju faktiskt på dina frågor som du inte själv kunde lista ut.
Citera
2013-10-15, 17:13
Medlem
spelade lite nyss och måste säga att de var det sämsta skiten jag någonsin spelat... Deathmatch tillexempel 1 timme tog det att spela klart skiten för att någon idiot satt o campade hela tiden

och alla andra missions var bara tråkiga och riktigt värdelösa näh aldrig mer gta v online
Citera
2013-10-15, 17:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani
spelade lite nyss och måste säga att de var det sämsta skiten jag någonsin spelat... Deathmatch tillexempel 1 timme tog det att spela klart skiten för att någon idiot satt o campade hela tiden

och alla andra missions var bara tråkiga och riktigt värdelösa näh aldrig mer gta v online
Oj, baserar du hela Grand Theft Auto: Online på din korta tid i spelet?
Uppdragen blir mer varierande och spännande ju längre in i spelet du kommer. När du startar spelet är du ju precis nykommen till staden, så det är inte så konstigt att du får börja jobba från botten.
Du hade dessutom förmodligen bara otur i Deathmatch. När du kommer längre in i spelet kommer du ha bl.a. granater, cocktails och tårgas till ditt förfogande, så om någon campar innebär det att du vet precis var de sitter.
Citera
2013-10-15, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
När du kommer längre in i spelet kommer du ha bl.a. granater, cocktails och tårgas till ditt förfogande, så om någon campar innebär det att du vet precis var de sitter.

Han hade kört in till militärbasen och väntat ut tiden... de sista 15 sekunderna fick man se var han hade gömt sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in