2013-10-13, 03:59
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Hur får man tag i Elegy-bilen? Såg på någon sida att den var "free" om man var upsignad för R* social klubb men det kanske bara gäller i storyläget?
Ingen aning, den är gratis för mig och jag har R* samt plats i garaget, får du den inte eller (du har garageplats va)?
Citat:
Ursprungligen postat av Mehmet91
själv har jag glitchat mig över 2mille på mindre än 1 timma
Passa dig för ban.. körde upp 2mil själv och det blev dessutom mycket tråkigare att spela än att tjäna ihop det ärligt.
Citera
2013-10-13, 04:39
Medlem
Nja, bättre med baracken utomhus. Till höger när du startar. Stå bakom den, intryckt till väggen. Alltså mellan baracken och muren. Brukar klara wave 10 då jag kör ensam. Går relativt fort också. Levlar fort och man får 20.000 dollar per gång.

Passa på innan de fixar det. För nog är det någon sorts bugg, för fienden skjuter knappt mot dig när du står där. Är man två täcker en var sin sida bara, otroligt enkelt då.
Citera
2013-10-13, 05:15
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Nja, bättre med baracken utomhus. Till höger när du startar. Stå bakom den, intryckt till väggen. Alltså mellan baracken och muren. Brukar klara wave 10 då jag kör ensam. Går relativt fort också. Levlar fort och man får 20.000 dollar per gång.

Passa på innan de fixar det. För nog är det någon sorts bugg, för fienden skjuter knappt mot dig när du står där. Är man två täcker en var sin sida bara, otroligt enkelt då.

"Sandy Survival" är ännu en survival-bana som är relativt enkel att avklara ensam, utan auto-aim.
Det finns två skjul som står emot varandra, varav det ena skjulet har en liten blå container. Ställ er i skjulet bakom containern och invänta alla som springer in framför ert sikte.
Senast redigerad av oddity 2013-10-13 kl. 05:18.
Citera
2013-10-13, 10:00
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Hur får man tag i Elegy-bilen? Såg på någon sida att den var "free" om man var upsignad för R* social klubb men det kanske bara gäller i storyläget?
Det är bara att leta upp den på internet, tror det var på "Legendary Motorsport" den fanns. Istället för pris står det FREE, bara att köpa den. Du behöver dock ett garage för att den ska kunna levereras.
Citera
2013-10-13, 10:01
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
1. Som jag förstod det så måste du ha spelat under oktober månad och på den senaste patchen som kommit. Pengarna kommer i två utbetalningar, 250 000 ena gången, och 250 000 till andra gången, allting bör vara överfört innan oktober är slut som jag fattat det.

2. Bad Sport blir du om du lämnar en pågående match, (Deathmatch, TDM, Race, Mission, Survival osv), eller spränger en annan spelares bil. Tror också du kan få Bad Sport om du dödar en och samma spelare om och om igen.

Okej, men jag förstår inte riktigt det. Får man döda andra spelare eller inte, och om man får döda dem, måste man lämna dem så fort dem går in i en bil?

Och när det gäller pengarna, så det är ingen som har fått pengar än?, trodde att jag hade missat det eftersom jag inte hade fått något.
Citera
2013-10-13, 10:21
Medlem
bmwhorans avatar
Vilka hus är det man kan planera rån med?
Citera
2013-10-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Vilka hus är det man kan planera rån med?

alla hus över 200k
Citera
2013-10-13, 11:22
Avslutad
Hur kommer det gå med husmarknaden när alla får 500k?
Citera
2013-10-13, 11:27
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Noob

Alla vet att man ska smyga sig till gränden, klättra upp för muren och döda 1 polis , sen tar du din bil, kör ut till berget och done.

Man blir alltid av med polisen, även om det är 5 stjärnor i tunnelbanan. Bara köra ner där o chilla
Citera
2013-10-13, 11:32
Medlem
i.b.ms avatar
Håller på att nöta upp mina skills och pengar på en privat server (inga idioter som är ute efter att döda mig)

Har maxat stamina och stealth och tänkte ta lungkapaciteten som nästa skill. Problemet är att jag inte hittar någon dykutrustning i hamnen där jag fick den offline. Vet någon om var man hittar den online?
Citera
2013-10-13, 11:35
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mehmet91
själv har jag glitchat mig över 2mille på mindre än 1 timma

50k varje sälj?
Citera
2013-10-13, 11:37
Medlem
basssees avatar