2013-10-20, 17:35
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Du syns inte på kartan när du skjuter, men du gör mindre skada.
Vem gömmer man sig ifrån? Alla kan väl ändå se vart man är på kartan?
Citera
2013-10-20, 17:35
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisksos
Hur spelar man gta 5 multiplayer i open-world? Lyckas bara ansluta mig till massa jävla rejs....
Man börjar alltid i free-roam.
Citera
2013-10-20, 17:38
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didrikskau
Coolt att du haft det ändå! Men suger ju att man inte har någon som helst chans nu när spelet vart ute ett tag. Online fungerade inte alls för mig dom första 2-3 dagarna
Dom borde resetta och fixa det där med Y skiten.

Jag fick världsrekord redan på första racet mot Lamar. Fast jag tror ärligt talat att det blev någon bugg. Fick till exempel världsrekord igår på "Down the Drain" när mitt rekord är 1 minut och 10 sekunder medan rekordet är mycket bättre egentligen!

Fast jag tackar för att jag fick mitt award!
Citera
2013-10-20, 17:50
Medlem
Vill inte vara den som är den, meeeen är det bara jag som börjar tröttna? Känns inte som det händer något nytt? Nåt race här, survival där, samma uppdrag igen, köpa bil osv osv. Börjar ledsna fan..
Citera
2013-10-20, 17:51
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Vem gömmer man sig ifrån? Alla kan väl ändå se vart man är på kartan?
I Team Deathmatch & Deathmatch syns du inte på kartan såvida du inte gör ljud ifrån dig.
Citera
2013-10-20, 17:54
Medlem
Verdess avatar
Nu verkar för övrigt allt sparas som det ska igen, både pengar och min nya ranking sparades efter jag loggade ut och in igen. Sedan igår runt lunch har inget för mig sprats men nu fungerar det toppen igen
Citera
2013-10-20, 18:01
Medlem
Ratis avatar
Vad är genomsnittsåldern på spelarna av GTA V? ca 10 skulle jag gissa på med tanke på hur dom beter sig...
Citera
2013-10-20, 18:03
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Vad är genomsnittsåldern på spelarna av GTA V? ca 10 skulle jag gissa på med tanke på hur dom beter sig...
Aah, bara massa snorungar som snackar i micken också.
Citera
2013-10-20, 18:18
Medlem
Funkar det att spara nu? Funkade inte för mig innan då jag race'at ihop ett par lvl's o några tusen, allt i onödan, men nu när min bil försvann o ett par deaths så sparas det, mindre cash min mc o bil är borta.. kul..
Citera
2013-10-20, 18:25
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrludd
Funkar det att spara nu? Funkade inte för mig innan då jag race'at ihop ett par lvl's o några tusen, allt i onödan, men nu när min bil försvann o ett par deaths så sparas det, mindre cash min mc o bil är borta.. kul..
om du vet svaret varför frågar du frågan ? du skriver ju att det inte gick spara varför fråga går det spara?
Citera
2013-10-20, 18:26
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Nu verkar för övrigt allt sparas som det ska igen, både pengar och min nya ranking sparades efter jag loggade ut och in igen. Sedan igår runt lunch har inget för mig sprats men nu fungerar det toppen igen
Jag spelade lite för några timmar sedan och rankades upp lite. Nu när jag ska spela är jag tillbaks där jag börja tidigare idag, även fast det stod "Save Succesful" innan jag avslutade. Kommer jag få tillbaks allt jag förlora?
Citera
2013-10-20, 18:30
Medlem
Autoziones avatar
En rolig video som förberedelse inför stötarna: http://www.youtube.com/watch?v=dMNYcxsjKc0&feature=player_embedded#t=0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in