2014-04-08, 11:53
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Blev utsatt för en fuskare som gav mig några hundra miljoner för några månader sedan. Har väl ungefär 130 miljoner kvar att leka för. Det är rätt skönt att kunna testa alla bilar utan att behöva tänka på kostnaderna

Det kan man göra i alla fall, i Storymode.
Citera
2014-04-08, 13:20
Bannlyst
Citat:
Var något mindre än jag mindes det, "bara" drygt 132 miljoner kvar. Jag är knappast den enda som har pengar över från fusktiden

http://i.imgur.com/6kF7VjA.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Åfan, ja bara att skatta sig lycklig isåfall.

rapportera Han ska inte kunna gödsla rockets på mig utan att det tär på lädret.

/J
Citera
2014-04-08, 13:32
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
rapportera Han ska inte kunna gödsla rockets på mig utan att det tär på lädret.

/J

Vill du vara en bitterfitta så varsågod. Jag spelar inte ens längre så mig gör det ingen skillnad
Citera
2014-04-08, 13:54
Bannlyst
Citat:
Vill du vara en bitterfitta så varsågod. Jag spelar inte ens längre så mig gör det ingen skillnad
Det kan du kalla det om du vill. Du tycker alltså inte att alla ska ha samma förutsättningar?

/J
Citera
2014-04-08, 14:07
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Det kan du kalla det om du vill. Du tycker alltså inte att alla ska ha samma förutsättningar?

/J

Var inte avundsjuk, det spelar ingen roll för dig om någon annan har mycket pengar.

1.12 är ute nu om ingen har nämnt det, high life är det inte men tex kan man ringa Lester och slippa poliser i 3 minuter för 5000 dollar.

Speedo van går också att köra in i garaget nu, förut gick det inte trots att den hade en plats i garaget.

Tror det är lite nytt vid winning screens efter race/vs-missions och så.

Man ska väl också få RP om man röstar efter en aktivitet, ska prova det nu.
Citera
2014-04-08, 14:28
Medlem
makan747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Har du inte spelat sen 3:e veckan är det nog dags att logga in igen, jag upplever iallafall inte de få fuskare som något stort problem.

Sen att det inte går att få tag på en Daemon i multiplayer, det är ett större problem

Edit:
Jag köpte faktiskt 1 mille för riktiga pengar. 135kr är Rockstar värda och jag slipper sitta nöta rooftop rumble

Joo, jag har väll små spelat ibland, men aldrig att jag verkligen gillar de, problemet med fuskare för mig är att dem har det bästa, av allt direkt ..
Citera
2014-04-08, 15:04
Medlem
ultraprutts avatar
Lite trött man blir på PPG-gängen när dom lurar en att titta till just höger (aldrig vänster) och vips så får man däng bara för att dom kör Qlo och jag "bara" enracket, nån som kan hjälpa till att rösta ner dom eller tysta dom några timmar??
Citera
2014-04-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makan747
Joo, jag har väll små spelat ibland, men aldrig att jag verkligen gillar de, problemet med fuskare för mig är att dem har det bästa, av allt direkt ..
Jaha du syftar på de som glitchat till sig pengar? Trodde du menade de som har god mode eller vissa som kan gömma sig i väggar?

Du behöver fortfarande levels för att få tillgång till "allt".
Citera
2014-04-08, 15:48
Medlem
Citat:
1.12 är ute nu om ingen har nämnt det, high life är det inte men tex kan man ringa Lester och slippa poliser i 3 minuter för 5000 dollar.
Meh, så inga nya bilar ännu?

3 minuter är ett jävla skämt. Man skulle kunna vara immun i typ 30min....
Citera
2014-04-08, 15:54
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Var inte avundsjuk, det spelar ingen roll för dig om någon annan har mycket pengar.

1.12 är ute nu
Man ska väl också få RP om man röstar efter en aktivitet, ska prova det nu.

Uppdatera gärna Wertym!
Citera
2014-04-08, 16:14
Medlem
Vilken bil är bäst/roligast (har redan en Coquette)?
Jag har 0,3 miljoner $ och funderar på huruvida det är lönt att spara mer eller om man ska shoppa loss.
Citera
2014-04-08, 16:16
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Uppdatera gärna Wertym!

Stor spoiler, innehåller fulla patch notes från Rockstar.

Inte mycket roligt i 1.12. Lite fixes och sånt, highlife kommer bli mer spännande än detta i alla fall.

Källa: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201956787--4-8-14-GTAV-Title-Update-1-12-Notes

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in