2013-10-13, 02:18
Medlem
lemlestarns avatar
Fast jobben kommer ju i ordning.
Om jag nu skulle vilja lira själv, oberoende av polarn, så kommer man ju få nöta samma uppdrag om jag inte har hostat dem..
Lite kefft kan tyckas
Citera
2013-10-13, 02:25
Medlem
Rivals avatar
Hur "reppar" man crew eller vad man säger? För kollar man socialclub finns det en del att låsa upp så kallade Crew Unlocks.. För mig står det bara att jag är #1 Thug, men jag har för mig att jag sett ingame att jag är över 40 eller nåt.. Någon som kan vara vänlig att hjälpa mig reda ut det här?

Edit: Eller är det helt enkelt saker crewet låser upp tillsammans?
Senast redigerad av Rival 2013-10-13 kl. 02:34.
Citera
2013-10-13, 02:46
Medlem
Varför får jag inte bort assisted aim online!?
Citera
2013-10-13, 03:06
Medlem
Icecold10s avatar
Har märkt en grej, Jag och en kompis försökte öka vår stamina med hjälp av att cykla runt en 0,6 mil bana i 20 varv. Problemet var att vi inte fick någon stamina utan vi hade fått 100/100 i driving skills något som vi inte förväntat oss utan det var mest stamina som var målet.

Så avslutningsvis, ni som vill öka i era driving skills gör så här.
Starta något race där man kan använda sig utav cyklar. Hitta helst någon map med kort sträcka per lap (spelar dock ingen roll) sen cyklar du/ni bara runt flera varv tills ni fått 100/100 i driving skills. Det tog 20-25 min för oss att få fullt i driving skills.
Citera
2013-10-13, 03:20
Medlem
DieAntwoorders avatar
Körde några rundor Boneyard idag med randoms. Fysatan, INGEN av mina medspelare kunde ens överleva "Wave 6". Bestämde mig för att gå tillbaka till min lya för att bjuda in några randoms. Började snacka med någon amerikanare som undrade hur jag hade fått ihop alla mina pengar.

Berättade att survival var min inkomstkälla, och där kom snacket igång. Gav han några tips och vips; Vi klarade "Wave 10" på löpande band! Härligt som fan när mina Crew-kompisar är offline!
Citera
2013-10-13, 03:21
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Har märkt en grej, Jag och en kompis försökte öka vår stamina med hjälp av att cykla runt en 0,6 mil bana i 20 varv. Problemet var att vi inte fick någon stamina utan vi hade fått 100/100 i driving skills något som vi inte förväntat oss utan det var mest stamina som var målet.

Starta något race där man kan använda sig utav cyklar. Hitta helst någon map med kort sträcka per lap (spelar dock ingen roll) sen cyklar du/ni bara runt flera varv tills ni fått 100/100 i driving skills. Det tog 20-25 min för oss att få fullt i driving skills.
vrf inte köra bil/mc bara ?
Citera
2013-10-13, 03:30
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Jag har läst om privata lobbies och Solo sessioner och undrar om någon testat det? Vad är det man inte kan göra när man är i en crew/invite only session?

Man kan nog göra allt som vanligt, bara att kör man i crew/invite only så är folk nog mer snällare mot varandra och följer oskrivna lagar. Skjut inte varandra och så vidare
Citera
2013-10-13, 03:33
Medlem
SilentVictorys avatar
Nå Flashback 360 crew ledaren..
Ska hierarkin ordnas upp eller hur kommer det se ut? Antar att det kommer ha lite mer betydelse sen när heist-planeringen kommer igång?

Just nu så har vi ju bara en ledare och resten är muskler.

Eller är det någon som hört vad som gäller för hierarkin?
Citera
2013-10-13, 03:34
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10

Hmm den maxade jag innan lvl 5 eller nåt
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Körde några rundor Boneyard idag med randoms. Fysatan, INGEN av mina medspelare kunde ens överleva "Wave 6". Bestämde mig för att gå tillbaka till min lya för att bjuda in några randoms. Började snacka med någon amerikanare som undrade hur jag hade fått ihop alla mina pengar.

Berättade att survival var min inkomstkälla, och där kom snacket igång. Gav han några tips och vips; Vi klarade "Wave 10" på löpande band! Härligt som fan när mina Crew-kompisar är offline!
Berätta hemligheten Åke
Citera
2013-10-13, 03:49
Medlem
Hur får man tag i Elegy-bilen? Såg på någon sida att den var "free" om man var upsignad för R* social klubb men det kanske bara gäller i storyläget?
Citera
2013-10-13, 03:52
Medlem
Mehmet91s avatar
själv har jag glitchat mig över 2mille på mindre än 1 timma
Citera
2013-10-13, 03:54
Medlem
cazt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder

Började precis att lira och tycker det går så jävla segt att levla och få in cash. Det här låter som en riktigt rolig grej, när unlockar man boneyard? Körde nån vända med en random men vi kom aldrig längre än till just wave 6 Dock har jag aldrig lyckats hitta nån survival-map när jag ensam tar missions så jag antar att min level är för låg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in