Citat:
Ursprungligen postat av
SilentVictory
Håller helt med, att utnyttja en glitch är precis samma som att använda sig utav fusk.
Vilket borde leda till perm-ban. Sådana idioter som utnyttjar sånt i ett onlinespel har ingenting där att göra.
Bort med skiten är min röst! Jag hoppas att Rockstar tar tag i dem, i och med att de sagt att de ska vara mycket hårdare vad gäller fuskare och badsport-folk.
+1 på den. De som utnyttjat glitchar för att power levla borde få sina stats nollställda och tvingas att börja om från scratch.
Kan inte förstå folk som tycker det är roligt att spela på det sättet.
Själv utnyttjar jag aldrig exploits eller liknande. Tar bort så mycket från spelglädjen. Mycket roligare att faktiskt känna att man fått jobba för cashen man har samlat på sig för att få råd med den där ena lyxlägenheten eller en specifik bil.
Spelar heller ingen roll i vilket spel det än är. Ta t.ex BF3 med usas + fragrounds. hade en bekant som endast spelade med den setupen medan det fortfarande var väldigt OP och han sa bara att han tyckte Usas var roligast att spela med. men när de sen nerfade den försvann hans intresse i Usas helt plötsligt. Han erkände aldrig att det var just pga av att den var så OP som han använde den.
Själv testade jag inte ens denna setup just för att det var mer eller mindre en exploit/bugg/way-too-OP.