2013-10-11, 12:53
Medlem
Någon som vet om det finns en indikator på om man är en "good sport" eller en "bad sport"?
Citera
2013-10-11, 12:54
Medlem
EnSomKans avatar
En kul grej jag brukar göra är att åka till en butik som en annan spelare rånar. Medan den spelaren rånar butiken häller jag bensin över hans fordon och tänder på. Blir kul att se hans reaktion när han ska ta sitt fordon för att fly polisen, antingen brinner han upp eller så lyckas han köra lite innan fordonet sprängs

Nån som vill lira? Letar efter någon eller några att göra missions/survival mode med! Letar också efter ett soft crew!

Lirar på ps3, nickar youcouldbeemine
Citera
2013-10-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjausson
Någon som vet om det finns en indikator på om man är en "good sport" eller en "bad sport"?
Jag vet inte om det finns någon indikator i menyn eller liknande.
Det står dock om du gör något som är "bad sport" så som att spränga någons personliga bil.

Men när jag loggade in igår så stod det att jag fick $1000 för att jag hade varit en "good sport".

Vill någon lira i ett crew och göra uppdrag/survival/race mm. så kan ni pm:a mig så skickar jag länk till vår crew "Vitamin D" (xbox 360), bara svenska medlemmar.
Citera
2013-10-11, 13:11
Medlem
Det var dömt från början imo, för mycket money glitch etc.

1. Början, göra om mission som gick på 2 minuter.
2. Råna en affär om och om igen om man går in på store.
3. sälja mc om och om igen om man går in på store.

en reset på allt hade varit bra.
Citera
2013-10-11, 13:17
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Det var dömt från början imo, för mycket money glitch etc.

1. Början, göra om mission som gick på 2 minuter.
2. Råna en affär om och om igen om man går in på store.
3. sälja mc om och om igen om man går in på store.

en reset på allt hade varit bra.
Håller helt med, att utnyttja en glitch är precis samma som att använda sig utav fusk.
Vilket borde leda till perm-ban. Sådana idioter som utnyttjar sånt i ett onlinespel har ingenting där att göra.

Bort med skiten är min röst! Jag hoppas att Rockstar tar tag i dem, i och med att de sagt att de ska vara mycket hårdare vad gäller fuskare och badsport-folk.
Citera
2013-10-11, 13:17
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Är det inte dags att börja rensa lite i crew-listan.. En hel del som är med men har 0 RP så det känns jävligt onödigt att de tar plats för folk som vill joina.
Citera
2013-10-11, 13:30
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
En kul grej jag brukar göra är att åka till en butik som en annan spelare rånar. Medan den spelaren rånar butiken häller jag bensin över hans fordon och tänder på. Blir kul att se hans reaktion när han ska ta sitt fordon för att fly polisen, antingen brinner han upp eller så lyckas han köra lite innan fordonet sprängs

Nån som vill lira? Letar efter någon eller några att göra missions/survival mode med! Letar också efter ett soft crew!

Lirar på ps3, nickar youcouldbeemine
Låter rätt kul faktiskt, ska nog testa haha! När låser man upp bensindunken?

Får man inte Bad Sport för det då?
Citera
2013-10-11, 13:31
Medlem
Varför lägger man pris på någons huvud i onlinesessione freemode? Hur gynnar det personen som lägger detta?

Om jag har förstått rätt så kan man råna andra personer, pengarna de har i fickan och inte i banken, Hur görs detta? Genom mord va? Och slängs automatiskt en persons totala penningmängd på marken eller hur fungerar det?..

Mvh
Citera
2013-10-11, 13:34
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan

haha
Gjorde en liknande grej fast använde mig av militärhelikoptern. Fäste varjen på hans bil och precis när han var klar med rånet flög jag iväg med hans bil och släppte den från riktigt hög höjd så den exploderade precis framför honom
Citera
2013-10-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Håller helt med, att utnyttja en glitch är precis samma som att använda sig utav fusk.
Vilket borde leda till perm-ban. Sådana idioter som utnyttjar sånt i ett onlinespel har ingenting där att göra.

Bort med skiten är min röst! Jag hoppas att Rockstar tar tag i dem, i och med att de sagt att de ska vara mycket hårdare vad gäller fuskare och badsport-folk.

+1 på den. De som utnyttjat glitchar för att power levla borde få sina stats nollställda och tvingas att börja om från scratch.

Kan inte förstå folk som tycker det är roligt att spela på det sättet.
Själv utnyttjar jag aldrig exploits eller liknande. Tar bort så mycket från spelglädjen. Mycket roligare att faktiskt känna att man fått jobba för cashen man har samlat på sig för att få råd med den där ena lyxlägenheten eller en specifik bil.

Spelar heller ingen roll i vilket spel det än är. Ta t.ex BF3 med usas + fragrounds. hade en bekant som endast spelade med den setupen medan det fortfarande var väldigt OP och han sa bara att han tyckte Usas var roligast att spela med. men när de sen nerfade den försvann hans intresse i Usas helt plötsligt. Han erkände aldrig att det var just pga av att den var så OP som han använde den.
Själv testade jag inte ens denna setup just för att det var mer eller mindre en exploit/bugg/way-too-OP.
Citera
2013-10-11, 13:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Varför lägger man pris på någons huvud i onlinesessione freemode? Hur gynnar det personen som lägger detta?

Om jag har förstått rätt så kan man råna andra personer, pengarna de har i fickan och inte i banken, Hur görs detta? Genom mord va? Och slängs automatiskt en persons totala penningmängd på marken eller hur fungerar det?..

Mvh
Jag har inte blivit av med mina fickpengar en endaste gång. Som högst går $5000 åt till sjukhuskostnader, $100 tappar du när du dör, men det är allt. Det står i tipsrutan att man kan bli rånad på sina fickpengar, men det verkar inte som att det går att råna andra spelare. Det kanske tillkommer vid senare tillfälle?
Citera
2013-10-11, 13:44
Medlem
Vi är för tillfället 3 stycken goa 30 åringar som kör runt och gör uppdrag och en massa annat roligt.

Söker du en mogen crew och vill ha någon att lira med så adda mig gärna på PS3, Biffblackstar.

Fråga: Lirade i en closed session med en vän och helt plötsligt fick vi varsin Bounty på oss? Kan npc´s sätta bountys också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in