2013-10-11, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
De flesta som hostar brukar dessutom tillåta Custom Vehicles, så om du vill ha övertaget; se till att ha ett topptrimmat fordon av varje klass.

Jag har egen bil och hoj men dom är ju fan strypta när man ska köra race med dom.
Citera
2013-10-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
1.4 milj på 40 min. Klå det kära vänner

Har du fixat de på ärlig väg, bra jobbat.
Har du glitchat är det bara sorgligt att man måste utnyttja alla brister och på så sätt döda spelets charm och skapa inflation.
Citera
2013-10-11, 09:44
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
1.4 milj på 40 min. Klå det kära vänner

Coolt

http://theleighreview.files.wordpress.com/2013/10/south-park-cable.jpg
Citera
2013-10-11, 09:48
Medlem
Är det nån btw som vet när och om vilda djur kommer att patchas in i nåt skede?
Lite tomt ute på vishan just nu utan djuren. samma sak gäller hajarna ute till havs.
Citera
2013-10-11, 09:53
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Har du fixat de på ärlig väg, bra jobbat.
Har du glitchat är det bara sorgligt att man måste utnyttja alla brister och på så sätt döda spelets charm och skapa inflation.
Hur menar du nu? Man får ju ingen xp av det, folk som grindade fick mycket pengar och ännu mer xp, dessutom är xp viktigare då det är vad man får uppgradera bilar och köpa nya vapen med.
Citera
2013-10-11, 10:37
Medlem
Hola Flashback!

Tänkte bara höra om ni har nå tips om hur man billigast och enklast kan spela in när man lirar GTA på ps3 och samtidigt spelar in headset osv. Har kollat runt lite och hittat de här alternativen:

HD PVR med gaming edition
dazzle
EzCap (EasyCap)

Har någon av er någon erfarenhet av dessa och kan rekommendera något? Eller har ni några bättre tips

tack på förhand kompisar
Citera
2013-10-11, 10:38
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
en annan random spelare, inte den som flög jet planet, landa en bit bort med sin helikopter. Så jag sprang dit som fan, hoppade i och han flög runt med mig tills polisen tappade bort oss.

Tack till alla inblandade, just in case det råkade vara svenskar som även råkar sitta på flashback

Only in Gta-Online

Var inte jag, dock gjorde jag nästan exakt likadant igår, flög runt med helikoptern på relativt låg höjd och såg en som var i shooutout med snuten, verkade vara illa ute så jag landa min helikopter varpå han nog insåg att jag kom för att hjälpa honom, så han sprinta ala Usain Bolt till min helikopter o så flög vi iväg landade sedan helikoptern en bit ifrån, lät honom ta över hela choppern, fixade mig en bil och fortsatte min färd runt Los Santos. Vore kul om Flashbackare lira tillsammans, om det finns ett crew man kan joina så messa gärna. Lirar på xbox 360
Citera
2013-10-11, 10:44
Medlem
Tycker det är skumt att man får ungefär lika mycket för att vinna ett race med 4 pers som ett med 10. Givetvis skall det inte vara så
Citera
2013-10-11, 10:45
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Kan vara så att dom upptäcker att någon dör men inte vet vart du är, kan vara en teori. Själv undviker jag allt som får vapnet att få mindre skada samt träffsäkerhet

Nja. Då hade det varit en annan sak, men det verkar räcka med att någon dör för att alla ska bli alarmerade, även om den man dödar står långt jävla bort och utom synhåll för resten. Det är lite trist.

Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Är det nån btw som vet när och om vilda djur kommer att patchas in i nåt skede?
Lite tomt ute på vishan just nu utan djuren. samma sak gäller hajarna ute till havs.

Det är nog tveksamt. De var nog tvungna att ta bort en hel del saker för att online-versionen inte ska börja lagga. Det är ju inte lika mycket trafik, människor, flygplan, osv, heller.
Citera
2013-10-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Var inte jag, dock gjorde jag nästan exakt likadant igår, flög runt med helikoptern på relativt låg höjd och såg en som var i shooutout med snuten, verkade vara illa ute så jag landa min helikopter varpå han nog insåg att jag kom för att hjälpa honom, så han sprinta ala Usain Bolt till min helikopter o så flög vi iväg landade sedan helikoptern en bit ifrån, lät honom ta över hela choppern, fixade mig en bil och fortsatte min färd runt Los Santos. Vore kul om Flashbackare lira tillsammans, om det finns ett crew man kan joina så messa gärna. Lirar på xbox 360

Även om det inte var du som plockade upp just mig, så tänker jag tacka dig ändå.
Det är spelare som dig som ger online delen det där lilla extra awesome.

Fortsätt så.
Citera
2013-10-11, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Hola Flashback!

Tänkte bara höra om ni har nå tips om hur man billigast och enklast kan spela in när man lirar GTA på ps3 och samtidigt spelar in headset osv. Har kollat runt lite och hittat de här alternativen:

HD PVR med gaming edition
dazzle
EzCap (EasyCap)

Har någon av er någon erfarenhet av dessa och kan rekommendera något? Eller har ni några bättre tips

tack på förhand kompisar

EZcap är SKIT. Kan inte rekommendera den. HD PVR är jävligt bra, dock dyr
Citera
2013-10-11, 11:01
Medlem
Nu har jag spelat runt 30h online sedan det släpptes på 360 och kul är det

Men har några oklarheter som jag hoppas någon kan svara på.

Jag får invites till diverse uppdrag när jag glider runt i freeroam, en del inbjudningar kommer från simeon och de andra AI-gubbarna i spelet och en del kommer från andra spelare i sessionen.

Om jag väljer att acceptera en av dessa inbjudningar och väljer JOIN så kommer jag in i lobbyn men 90% av gångerna så står jag helt ensam i lobbyn och som host istället. Även fast jag trycker Join på uppdraget så blir jag host.
Är det så att när jag får en invite av de AI-kontrollerade spelarna så är det bara en inbjudan till att jag själv kan bjuda in folk och spela?

I alla fall när jag sedan trycker "Auto-invite and start the game" så bjuder jag ju in alla spelare på servern till mitt uppdrag, men jag får fan aldrig med mig någon att spela med.
Detta resulterar i att alla race, missions osv får slutföras ensam av mig, vilket ibland kan vara lite trist.
Är det bara så att alla skiter i att gå med i uppdragen som det bjuds in till eller vad sker?
Har testat att byta session och har ju spelat med alla möjliga olika folk, men tycker generellt att det är förjävla svårt att få med sig team mates på missions

Vissa uppdrag måste man väl vara flera spelare på för att ö.h.t klara dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in