2013-10-07, 23:55
Medlem
Awbetts avatar
Tänkte hosta Violent Duct till Xbox 360 snart. Skriv vad ni heter på live så bjuder jag in er!
Citera
2013-10-07, 23:55
Medlem
majxstros avatar
Hur kan tjänar man snabbast och mest pengar?
De flesta uppdrag ger ju enbart mellan 1-3k dollares... Så jag undrar vad gör ni för något för att tjäna dem snabbt?
Citera
2013-10-07, 23:57
Medlem
När jag kör in på Los Santos Costoms för att laga min bil så händer inget. Porten öppnas, jag kör in. Men sedan är det bara att backa ut.. de kommer inte upp någon lista på saker att göra med bilen eller nåt. Varför inte !?!?
Citera
2013-10-08, 00:01
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Tänkte hosta Violent Duct till Xbox 360 snart. Skriv vad ni heter på live så bjuder jag in er!
MahoganyFoot. Men går den spela mer än en gång? Funkade inte när jag spelade för ca 2 timmar sen.
Citera
2013-10-08, 00:02
Medlem
SavageRSs avatar
Gjorde en liten research själv... ang. förlust av karaktärer och dylikt (online).

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

"Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here."

Får se vad som händer... jag avvaktar ett tag, kanske kommer tillbaks.
Citera
2013-10-08, 00:04
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
MahoganyFoot. Men går den spela mer än en gång? Funkade inte när jag spelade för ca 2 timmar sen.

Yes om man först väljer like och sen trycker på RT!
Citera
2013-10-08, 00:06
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Jag jag har sett, eller tror du att jag genom telepati fick reda på att han spelade rooftop rumble?

Märkligt, dom använder bara pistoler, skjuter 2 personer sen är det klart. Men såklart, du är ju proffset men enormt mycket erfarenhet av hårslitande uppdrag som kräver intelligens och taktikförmågor som knappt Stephen Hawking besitter.

Blev förövrigt level 24 innan min karaktär försvann från rövrockstars pisscloud, om det är tillräckligt för att ses som en värdig spelare hos dig!
Stephen Hawkings taktikförmågor? Vad yrar du om, människa? Dina argument är irrelevanta så som dina tips då ingen aktiv på FB's crew har nått den nivån.
Jag skulle inte ha några höga förhoppningar om att framstå som en värdig spelare om jag vore du, då du beter dig som om du längtar tills du blir könsmogen.
Citat:
Ursprungligen postat av trig
När någon kommenterar som du gjorde nu.. De vill säga, att du låtsas att du känner mig. Du säger att jag är cynisk och tråkig. Det tyder på grav inkompetens.

Och om vi ska gå tillbaka till ämnet.. jag har försökt ringa på klockan, men det finns ingen.
Att ordet inkompetens finns i ditt ordförråd är imponerande då du inte ens kan citera ett inlägg.
Och hur du kan ringa på en klocka utan att det finns någon kan man endast göra om ens intellekt är tillräckligt lågt.
Men om det din hjärna vill försöka säga är att inget händer när du ringer så kan jag tipsa dig om att kanske försäkra dig om det ens finns någon i bostaden innan du börjar göra klagomål.
Citera
2013-10-08, 00:09
Medlem
Några fb:are som lirar nu? Kör på ps3 under namnet HerrApskalle, tyvärr ingen mic då inte pengarna räcker till :/
Citera
2013-10-08, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Hur kan tjänar man snabbast och mest pengar?
De flesta uppdrag ger ju enbart mellan 1-3k dollares... Så jag undrar vad gör ni för något för att tjäna dem snabbt?

Du exploitar ett visst typ av uppdrag. Jag tror Gerald har ett lätt uppdrag som ger 1-2k rp och 9k cash och tar bara några minuter att göra. Det är vad de flesta gör just nu. En kille på stream har exploitat sig från level 1 till 68 på mindre än 24 timmar så :/
Citera
2013-10-08, 00:12
Medlem
MortalDiseases avatar
Vet inte varför men jag har lyckats ledsna på Gta V, kanske beror på att jag lirade fullt ut under all min lediga tid, 100 completed, dock en hel onlinevärld kvar att utforska men känner inte för att lira online då folk kör som idioter, dödar alla som lirar etc, nä blir nog att spela någon gång men absolut inte helhjärtat..

Någon som känner igen sig?
Citera
2013-10-08, 00:15
Medlem
Varför funkar inte los santos costoms?
Citera
2013-10-08, 00:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Stephen Hawkings taktikförmågor? Vad yrar du om, människa? Dina argument är irrelevanta så som dina tips då ingen aktiv på FB's crew har nått den nivån.
Jag skulle inte ha några höga förhoppningar om att framstå som en värdig spelare om jag vore du, då du beter dig som om du längtar tills du blir könsmogen.

Vad fan gaggar du om din efterblivna kossa? Det var du som lekte så jävla smart och påstod att uppdragen blir så pass svåra att "smg och skottsäker väst" inte duger, och bara en viss typ av skickliga spelare klarar av att göra dom. Har även sett dina andra inlägg i den här tråden där du tjatar om medspelare som inte lever upp till din perfektion. Du verkar ha ett starkt behov av att hävda dig online, genom att använda härskartekniker och "ni förstår er inte på det här, jag är bättre än er" mentalitet.

Mina argument är tämligen relevanta, till skillnad från dina ofördelaktiga försök till att verka smart. Hoppas du blir bannad från crewet p.g.a. översittarfasoner med starka inslag av besserwisserhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in