Citat:
Ursprungligen postat av
Ped-Ober
Jag jag har sett, eller tror du att jag genom telepati fick reda på att han spelade rooftop rumble?
Märkligt, dom använder bara pistoler, skjuter 2 personer sen är det klart. Men såklart, du är ju proffset men enormt mycket erfarenhet av hårslitande uppdrag som kräver intelligens och taktikförmågor som knappt Stephen Hawking besitter.
Blev förövrigt level 24 innan min karaktär försvann från rövrockstars pisscloud, om det är tillräckligt för att ses som en värdig spelare hos dig!
Stephen Hawkings taktikförmågor? Vad yrar du om, människa? Dina argument är irrelevanta så som dina tips då ingen aktiv på FB's crew har nått den nivån.
Jag skulle inte ha några höga förhoppningar om att framstå som en värdig spelare om jag vore du, då du beter dig som om du längtar tills du blir könsmogen.
Citat:
Ursprungligen postat av
trig
När någon kommenterar som du gjorde nu.. De vill säga, att du låtsas att du känner mig. Du säger att jag är cynisk och tråkig. Det tyder på grav inkompetens.
Och om vi ska gå tillbaka till ämnet.. jag har försökt ringa på klockan, men det finns ingen.
Att ordet
inkompetens finns i ditt ordförråd är imponerande då du inte ens kan citera ett inlägg.
Och hur du kan ringa på en klocka utan att det finns någon kan man endast göra om ens intellekt är tillräckligt lågt.
Men om det din hjärna vill försöka säga är att inget händer när du ringer så kan jag tipsa dig om att kanske försäkra dig om det ens finns någon i bostaden innan du börjar göra klagomål.