2013-10-09, 21:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Härligt..

Jag spenderade precis $50,000 på att modifiera en riktig skitbil för att den skulle se komiskt pimpad ut. Shockrosa med lila detaljer och lowrider-fälgar i matchande shockrosa, och med lila rök när man burnar.

Jag kör den mot mitt garage och känner mig lite orolig över att springa in i någon annan spelare (De har varit väldigt blodtörstiga efter mig nyligen), men jag kommer till mitt garage utan en skråma.
Jag kör in bilen i garaget och när jag kommit in är alla mina modifieringar borta.. $50,000 rätt ner i sjön.
Citera
2013-10-09, 21:32
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
Haha fyfan va vi (jag e ZKYYY) failade men skönt att vi lyckades tillslut höll på att garva ihjäl mig när gut222 eller vad han hette fastnade med lastbilen precis framför dropoff zonen tänkte det här händer bara inte...

Redan en klassiker! Kändes som att man fattade varför man vill spela online! Sköna moments!
Citera
2013-10-09, 21:34
Medlem
Morllys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enisnosa
Vad är ditt nick ?

CaptainAwesomeh
Citera
2013-10-09, 21:38
Medlem
Krukmakarns avatar
Kan inte någon skapa en ny Flashback Crew med FBCW som tagg? Och en ledare som är aktiv för guds skull.
Citera
2013-10-09, 21:42
Medlem
bobbebobbes avatar
Har bläddrat i tidigare inlägg lite snabbt. Så kan ha missat. Iallafall:

Kan man köra heists än?
Citera
2013-10-09, 21:43
Medlem
Aritzos avatar
Jag ser att vissa har helikopter och jetplan, hur har dom fått den? gått till militärbasen och snott de därifrån eller?

Mer sätt att fixa pengar förutom sno och sälja bilar och uppdrag, race? Vad finns de för mer sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Förlorade några miljoner eftersom man blev kickad från servern. Inte kul.
Men har upptäckt att fallskärms race är grymt kul med speciella spelare

Hur fan fick du några miljoner?
Citera
2013-10-09, 21:50
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Jag ser att vissa har helikopter och jetplan, hur har dom fått den? gått till militärbasen och snott de därifrån eller?

Helikopter spawnar ju på alla flygfält (Trevors, flygplatsen, sen kanske någonstans mer?). Angående jetplan så är det från militärbasen

Angående din fråga om pengar så är det bästa sättet att (iaf för mig) spela Survival på Boneyard. Hamnar man med några som inte är helt jävla fittpantade så kommer man förbi alla waves och får 20k.
Citera
2013-10-09, 21:51
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morlly
CaptainAwesomeh
Hur har du fått så mycket pengar och alla dina levlar? Violent Duct? Kan inte vara roligt att spela för dig längre, ifall du redan har allt typ
Citera
2013-10-09, 21:56
Medlem
SilentVictorys avatar
Yippie, andra gången spelet låser sig och skärmen blir helt svart. Skulle ju få in en massa pengar från survival, men nej nej. Här låser sig hela skiten igen.....

Någon annan som också råkat ut för det eller?
Senast redigerad av SilentVictory 2013-10-09 kl. 21:59.
Citera
2013-10-09, 22:06
Medlem
Kaejkos avatar
level 8 och 50K. 3790rp. Surv med 3 polare.
Citera
2013-10-09, 22:07
Medlem
Kedaychs avatar
http://imgur.com/jbwHwoy

Ska man vara stolt? Haha.

Adda puppetz11 på XBL om ni har lust, snackar gärna via skype.
Citera
2013-10-09, 22:14
Medlem
PUSClFERs avatar

http://i.imgur.com/n6jWcYT.jpg
Äntligen är den i min ägo! Svartmålad, level 3 armor, punkteringssäkra hjul och tonade rutor. Nu är jag redo!

Citat:
Ursprungligen postat av Kedaych
http://imgur.com/jbwHwoy

Ska man vara stolt? Haha.

Adda puppetz11 på XBL om ni har lust, snackar gärna via skype.
Nu ska jag spendera resten av min kväll åt att slå ditt rekord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in