2013-10-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psyksjukk
Och hur fan skippar man racet?

Har suttit och connectat i typ två timmar, börjar bli förbannad nu!

ja lyckades komma igenom och köra racet igår, så nu när jag startar så är jag redan förbi och kan åka runt i staden.
Citera
2013-10-03, 10:42
Medlem
yedis avatar
Kanske dags att pröva igen. Gav upp lite sen i tisdags när det strulade. Tappade suget helt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Du gör en i emblem creator. GreeniceT (tror jag det var) gjorde Flashback loggan. Den blev riktigt bra.
Faktiskt såg det jättebra ut, cred till den som gjorde loggan.
Citera
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Det är det enda sättet att göra loggor på, vissa är ganska sjuka

Men jag får inte in nån text i mina logger....
Citera
Medlem
Hur länge ska spelet ladda?
Står bara loading session.
Citera
2013-10-03, 10:45
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Men jag får inte in nån text i mina logger....
Får göra egen text med olika symboler
Citera
2013-10-03, 10:45
Medlem
Gergans avatar
Har knappt några blips på min map när jag spelar online. Kan inte råna några butiker eller köra in på LS custom för de finns inte på kartan. Någon som har en lösning?
Citera
2013-10-03, 10:48
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Har knappt några blips på min map när jag spelar online. Kan inte råna några butiker eller köra in på LS custom för de finns inte på kartan. Någon som har en lösning?

Kan bero på att du har för låg lvl?
Det öppnar sig allt eftersom.
Men att fixa en bil och köra in i customs är ju bland de första uppdragen.
Du kanske har missat det uppdraget.
Citera
2013-10-03, 10:48
Medlem
Citat:

Då är du inte klar med tutorial ännu.
Citera
2013-10-03, 10:50
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Kan bero på att du har för låg lvl?
Det öppnar sig allt eftersom.
Men att fixa en bil och köra in i customs är ju bland de första uppdragen.
Du kanske har missat det uppdraget.

Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Då är du inte klar med tutorial ännu.
Gjorde detta igår, får la testa med en ny gubbe då :/ Är level 7 på denna.
Citera
2013-10-03, 10:50
Medlem
Grabbar!
Går det att starta upp en privat server och lira helt själv, dvs ingen annan kan komma och störa mig?
Citera
2013-10-03, 10:56
Medlem
SavageRSs avatar
Hej på er! Lirar också (360). Tänkte bara fråga ifall det finns någon bra länk som förklarar ALLT om online-läget?

Kan gärna ta emot fler länkar med vettig info om GTA V (story mode).
Som t.ex. länken med alla fordon i spelet och dylikt! Om det redan finns en sådan post så kan ni skriva sida

Jag klarat hela storyn (inte 100% utan endast det som behövs för 'CREDS') vill inte spoila... och precis skapat en gubbe online, kommer dock inte in men det gör tydligen ingen?

Är främst ute att veta hur online-läget funkar, har absolut ingen aning... gör man uppdrag eller kör man bara över varandra?

Mvh
Citera
2013-10-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Det hela blir bättre när spelets "Good sport" funktion börjar funka ordentligt. Så blir fjortisar som vill 'kötta' uppkopplade på sessions med andra fjortisar som vill 'kötta'. Så kan vi som vill spela spelet som GTA V och inte MoH, få sessions utan fjortisarna. Man får uppenbart även pengar som bonus om man inte åker runt och 'köttar'.

Jepp.. hoppas verkligen dom får bättre ordning på Good Sport/Bad sport grejen.
Detta hände mig igår:
Står ganska långt ute på en pir och bara kollar läget när en annan spelare kommer mot mig i full fart med en bil, troligtvis med syfte att köra på mig, så jag sätter några skott i motorhuven på hans bil som varning. Spelaren väjer till och failar stort genom att köra av piren och ner i vattnet. Efter allt detta kom det upp en text för mig där det stod att jag fått Bad sport varning pga att jag förstört en annan spelares personliga bil, samt även måste betala 650 $ för försäkringskostnader på hans bil.

Finns det något sätt att se om en annan spelare kör sin "personliga" bil eller bara en bil som han/hon stulit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in