2013-10-01, 21:12
Medlem
Ghulers avatar
Nu kom gubben jag tillverkade med i single player läget, den fungerar fortfarande inte men det kom en gubbe i character-switchen i alla fall.

Ett litet framsteg.

Man får väl roa sig med att plocka fram den absolut fulaste karaktären så länge medans man väntar.
Citera
2013-10-01, 21:12
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
alla uppdrag har försvunnit på story mode... har det med online att göra?
Läst på reddit och det verkar som att en hel del har det problemet.
Citera
2013-10-01, 21:14
Medlem
Härligt att jag är på väg till ett uppdrag och ser en grön prick åka mot mig. Tydligen är det någon från Flashback Crew. Jagar och skjuter mot mig, jag livrädd kör mitt mitt livs bästa bilkörning och kommer undan.

Detta spel är för skönt.
Citera
2013-10-01, 21:15
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Så som jag har uppfattat det så finns inte heists i spelet just nu, utan de kommer läggas till inom den närmaste tiden.
Samt att man låser upp heists genom att levla sin karaktär.

Det närmaste heists är att springa runt i free-roam och råna butiker med kompisar.
Ah, då förstår ja. Någon pratade om det tidigare i tråden också, men det var mest massa tjat om allting då.
Då får man väl se till att samla pengar osv så länge då.

Lyckades i alla fall ansluta till en server där det tydligen ska finnas fler från crewet inne, men jag vetta fasiken... Alla spelare är ju bara vita prickar ändå :/
Citera
2013-10-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det känns lite som folk springer och leker sitt eget liv. Verkar ju inte vara någon "crew-känsla" alls.
Nu inviterar man ju bara helt random folk till uppdrag.

Man borde ju kunna samla crewet på något vis, sätta upp riktiga "heists" osv.

Någon som förstår sig på exakt hur det fungerar?
Riktiga heists finns inte ännu tror jag inte. Har kollat på stream och där finns det uppdrag som man kan spela, till exempel slå till mot en drugdeal och ta deras coke, sedan fly. En annan var att man skulle sno en skåpbil med meth. Finns säkert hur många såna uppdrag som helst. Men riktiga heists kommer senare har jag för mig Rockstar har skrivit.
Citera
2013-10-01, 21:17
Medlem
bezzes avatar
Någon som vill svara eller säga vilken sida det står på , ang att gå med i ett crew. Xbox.
Citera
2013-10-01, 21:19
Medlem
SilentVictorys avatar
Yeha, fy fan va kul detta var då.
Ett jävla skott så är man död.

Hade nyss en liten biljakt med en kille, jag tömde nog ett halvt magasin med SMG på honom medan han satt i bilen. Han kliver ut, sätter ett pistolskott på mig och jag dör direkt......
Citera
2013-10-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Körde äntligen klart det racet och vann med "världsrekord"() tydligen.
Men det bästa var väl när motståndaren körde ut från banan och sprängdes

Satt du länge och väntade på att racet skulle börja? Eller startade det direkt?
Citera
2013-10-01, 21:22
Medlem
Citat:

Hade nyss en liten biljakt med en kille, jag tömde nog ett halvt magasin med SMG på honom medan han satt i bilen. Han kliver ut, sätter ett pistolskott på mig och jag dör direkt......

Kanske beror på att du inte träffade honom, eller tror du att spelet är riggat?

Har inte lyckats komma in ännu, så ställer frågan här: Är det auto aim på online? Isf är det ju katastrofalt då manuellt sikte hade givit oss riktigt feta eldstrider istället för att alla sitter och "sikta-skjut" och man slipper sikta alls..
Citera
2013-10-01, 21:23
Medlem
Gravers avatar
Citat:

Han kanske har bättre shooting skill än vad du har?
Citera
2013-10-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Det du skrev tidigare är som att säga att det är onödigt att ha fler än en bil, då man endast kan köra en åt gången.
Om man nu vill ha en karaktär som är mer åt biker hållet som endast kör MC iklädd bandana, skinpaj och jeansbyxor med solglasögon över näsan och en annan karaktär som är mer åt gangster hållet vad är fel och onödigt med det?

Nej, du kan inte jämföra antalet karaktärer med antalet bilar du har...

En karaktär är den du "lvlar" upp med, gör uppdrag, får reputation, och tjänar mer cash.
Ska du ha flera karaktärer så spelar karaktärerna var för sig. Du kan ha 150 miljoner dollar på en gubbe i lvl 20, men då byter du karaktär och har då 0 dollar och lvl 1.

Ha fler bilar kan du ju ändå ha på samma karaktär.

Om du nu känner för att köra MC, så kan du gå till din garderob och byta till din färdiga MC outfit, med bandana om du nu så gärna vill ha det. Ska du va gangster idag, jamen då går du bara till din garderob och klickar på din färdiga Gangsteroutfit.

När jag berättade det för honom svarade du "men gör det då, och skit i hur alla andra spelar".
Citera
2013-10-01, 21:26
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunk1
Satt du länge och väntade på att racet skulle börja? Eller startade det direkt?
Väntade 5 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in