2013-09-12, 20:00
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blckboi
Kan man få ingame ljud från det där headsetet också eller bara prata i? För headsetet jag har atm går bara att prata i.

Har något liknande hemma och då är det bara voicechat i luren.
Citera
2013-09-12, 21:03
Medlem
Joinade precis crewet på social club, nickar AndreasGustaf på social club och kmr lira på xbox360
Citera
2013-09-12, 22:02
Medlem
Jag är sjukt taggad inför onlineläget. Tycker vi ska visa vilka Flashback Crew direkt. Planera lite och sen visa vilka som bestämmer
Citera
2013-09-12, 22:22
Medlem
SLR-08s avatar
Har joinat Flashback Crew nu!
Jag lirar på PS3
Citera
2013-09-12, 22:58
Medlem
Fhitals avatar
Hur många medlemmar kan vårt crew ha? Finns det någon övre gräns eller hur funkar det egentligen?
Citera
2013-09-12, 23:01
Medlem
Fladdermasks avatar
Tänkte skapa ett race över hela spelvärlden, från ena sidan till den andra! Regler: inga flygplan, går bilen sönder så stjäl man en ny, vapen är tillåtna. Vilka är på? Ska försöka dra ihop detta på xboxet då!
Citera
2013-09-12, 23:12
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Tänkte skapa ett race över hela spelvärlden, från ena sidan till den andra! Regler: inga flygplan, går bilen sönder så stjäl man en ny, vapen är tillåtna. Vilka är på? Ska försöka dra ihop detta på xboxet då!

Skulle ju vara kul med ett triathlon eller något. Spring till den delen av staden, hitta en cykel och cykla till landsbygden och sno en bil. Avsluta med ett fallskärmshopp utför ett berg eller liknande.
Citera
2013-09-12, 23:16
Medlem
viko95s avatar
Online kommer vara sick... http://www.youtube.com/watch?v=uqSiz4n6rkw
Citera
2013-09-12, 23:36
Medlem
Har en liten fråga, kanske låter lite dumt men har inte fått något svar på det när jag har sökt.

kan man ta med sina saker som pengar och bilar m.m till Onlineläget ? Och kan man ta saker från onlineläget för att sedan använda det i singleplayer ?
Citera
2013-09-12, 23:43
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Har en liten fråga, kanske låter lite dumt men har inte fått något svar på det när jag har sökt.

kan man ta med sina saker som pengar och bilar m.m till Onlineläget ? Och kan man ta saker från onlineläget för att sedan använda det i singleplayer ?

Nej, det du tjänar eller äger i SP kommer inte att kunna användas i MP.
Citera
2013-09-12, 23:52
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Skulle vara galet kul. Köra runt hela banan, vilket ska ta dryga timmen. Får se vem som orkar hålla ut och ha kvar koncentrationen för att vinna racet. Jag är på!
Citera
2013-09-12, 23:59
Medlem
Aritzos avatar
Kan någon förklara lite snabbt hur Online egentligen är?

Går man in i olika servrar och ber kompisar komma in där? För jag tror inte hela världen är på 1 bana.
Gör man egna "game"?

Står det nånstans på svensk sida hur online kommer va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in