Alla ni som tjabbar här och pratar om crew... är det konsoll eller PC vi pratar då? Såg att det fanns en GTA V PC-tråd, men då denna inte direkt är specifik så tänkte jag att det är värt att slänga ut frågan. För då konsoll lider av autoaim så går det ju inte att köra cross-platform
Blir många gånger att man sitter själv och kör setups och heists med random. Ibland kan det vara riktigt underhållande, men ibland redigt frustrerande när man förklarar för nån hur de ska göra men de envisas med att göra tvärtemot... Så imorgon kväll när jag sitter framför datorn så kommer det hinnas med några timmars nötande och gör det gärna med folk man kan konversera med. Kan nån slänga iväg en invite till "Zpunkmeyer" till crew?
EDIT: 8 Members? Trodde på bra många fler