2015-06-05, 23:03
  #15397
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
Seen parked at Paleto Bay, near the Hen House property in the parking lot of St. Brigid Baptist Church.
Seen parked in front of the mortuary on Innocence Boulevard in Rancho.
Seen parked in the graveyard parking lot of the Hill Valley Church in Pacific Bluffs.
Seen parked in front of a small church near Central Los Santos Medical Center in Strawberry.
Parked at Strawberry Mortuary on Davis Avenue in Strawberry, Los Santos.

ställen du kan hitta den på


Åhå!
Lite osäker på huruvida de ställena funkar i online men jag tar mig ett span iaf
__________________
Senast redigerad av AmadeusKrieg 2015-06-05 kl. 23:08.
Citera
2015-06-06, 07:58
  #15398
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Åhå!
Lite osäker på huruvida de ställena funkar i online men jag tar mig ett span iaf

ja ingen aning men kan ju vara värt ett försök att leta
Citera
2015-06-06, 13:39
  #15399
Medlem
Boggas avatar
Alla ni som tjabbar här och pratar om crew... är det konsoll eller PC vi pratar då? Såg att det fanns en GTA V PC-tråd, men då denna inte direkt är specifik så tänkte jag att det är värt att slänga ut frågan. För då konsoll lider av autoaim så går det ju inte att köra cross-platform

Blir många gånger att man sitter själv och kör setups och heists med random. Ibland kan det vara riktigt underhållande, men ibland redigt frustrerande när man förklarar för nån hur de ska göra men de envisas med att göra tvärtemot... Så imorgon kväll när jag sitter framför datorn så kommer det hinnas med några timmars nötande och gör det gärna med folk man kan konversera med. Kan nån slänga iväg en invite till "Zpunkmeyer" till crew?

EDIT: 8 Members? Trodde på bra många fler
__________________
Senast redigerad av Bogga 2015-06-06 kl. 13:44.
Citera
2015-06-06, 19:15
  #15400
Medlem
Fyfan vad förbannad jag blir på detta jävla Error 1000.50.
Citera
2015-06-08, 01:32
  #15401
Avslutad
Någon som vet hur man kan använda iphone för att snacka på ps3? min blåtand hittar inte. har testat ladda ner appen megaphone eller vad den nu heter och satt i laddarsladden till ps3 men det verkar inte som de hör mig
Citera
2015-06-08, 10:56
  #15402
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Jag tror att den första DLCn kommer innehålla lyx-kläder och lyx-fordon. Den andra tror jag kommer innehålla en casino-uppdatering.
Citera
2015-06-08, 13:33
  #15403
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Jag tror att den första DLCn kommer innehålla lyx-kläder och lyx-fordon. Den andra tror jag kommer innehålla en casino-uppdatering.
Vad duktigt av dig att gissa vad den första innehåller när de redan gått ut och sagt det och visat mycket av dess innehåll via bilder.
Citera
2015-06-08, 19:01
  #15404
Medlem
Kaejkos avatar
Fixat Ifruit appen till androiden och vill fixa custom plate, sen när jag väl gjorde det så vet jag inte hur jag fixar det på mitt fordon på online. Hur gör man det?
Citera
2015-06-08, 20:57
  #15405
Avslutad
Någon som vet hur man använder iphone till mic på ps3?? Videos på youtube stämmer inte... (?)
Citera
2015-06-08, 21:04
  #15406
Medlem
Tjejen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Fixat Ifruit appen till androiden och vill fixa custom plate, sen när jag väl gjorde det så vet jag inte hur jag fixar det på mitt fordon på online. Hur gör man det?

om du har beställt den, så borde du få meddelanden i spelet att typ gå till Los Santos customs eller nått..
för ett år sen gick det väldigt snabbt att göra, men när jag försökte till ett annat konto för ngra månader sen så funkade det inte alls.. kunde tom ta flera dagar :S
Citera
2015-06-09, 01:13
  #15407
Medlem
Boggas avatar
Hur mycket har ni fått med er som mest från bankrånet? Körde med några randoms idag utan "Kuruma-lösningen" samt utan heistkläder och lyckades komma i mål med 1.215.000

Med Kurumalösningen blir det barnsligt enkelt... men även med den lösningen vore det riktigt bra jobbat att komma ut med den summan!
Citera
2015-06-09, 09:50
  #15408
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Hur mycket har ni fått med er som mest från bankrånet? Körde med några randoms idag utan "Kuruma-lösningen" samt utan heistkläder och lyckades komma i mål med 1.215.000

Med Kurumalösningen blir det barnsligt enkelt... men även med den lösningen vore det riktigt bra jobbat att komma ut med den summan!
Man får med sig allt med Kuruma lösningen om man låter endast en person plocka alla pengarna.
Han stannar i banken till kusten är klart, följer efter med en kille bakom. Sen sätter sig han bak i bilen och duckar hela vägen. Tar man alla (sista) check point så slipper man polisen vid Dinghyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in