2015-12-06, 22:06
  #16009
Medlem
bumbaclot.s avatar
Hej! Jag ÄLSKAR GTA 5. Men har aldrig, på något spel, vågat mig på det där med xbox live med rädslan för att alla ska vara bättre än mig. Så skulle någon vänlig själv vilja förklara hur det är att lira GTA 5 online (eller mulitplayer heter det kanske?)

Finns det mycket att göra? Många rån att genomföra? Vad/vilka bestämmer vilka som är med i ett crew och sådant? Hoppas någon har tid och ord att svara på mina noob frågor. Och den sista är ju förstås: Är det värst att spela GTA 5 online?
Citera
2015-12-06, 22:15
  #16010
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Hej! Jag ÄLSKAR GTA 5. Men har aldrig, på något spel, vågat mig på det där med xbox live med rädslan för att alla ska vara bättre än mig. Så skulle någon vänlig själv vilja förklara hur det är att lira GTA 5 online (eller mulitplayer heter det kanske?)

Finns det mycket att göra? Många rån att genomföra? Vad/vilka bestämmer vilka som är med i ett crew och sådant? Hoppas någon har tid och ord att svara på mina noob frågor. Och den sista är ju förstås: Är det värst att spela GTA 5 online?

finns ju en uppsjö missons online, sidoupdrag m.m.
i ett crew så bestämmer väl alla.. men oftast finns det någon erfaren som vet hur det går till, som gjort missions flera gånger och kan visa genvägar och sådant. du märker ganska snabbt vem som är erfaren.
jag anser att online är jävligt kul. dock utan trevors alla jävla galenskaper man skrattar sig blodig av. men väl värt att köra på!
Citera
2015-12-07, 13:22
  #16011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Hej! Jag ÄLSKAR GTA 5. Men har aldrig, på något spel, vågat mig på det där med xbox live med rädslan för att alla ska vara bättre än mig. Så skulle någon vänlig själv vilja förklara hur det är att lira GTA 5 online (eller mulitplayer heter det kanske?)

Finns det mycket att göra? Många rån att genomföra? Vad/vilka bestämmer vilka som är med i ett crew och sådant? Hoppas någon har tid och ord att svara på mina noob frågor. Och den sista är ju förstås: Är det värst att spela GTA 5 online?

Läs mitt tidigare inlägg sidan innan.
Hoppa rakt in i Free Aim om du vill spela med seriösa spelare och inga snorungar som inte kan keep The finger off the trigger.
Citera
2015-12-08, 18:06
  #16012
Medlem
bumbaclot.s avatar
Tack för svaren hörni, det uppskattas!

Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
finns ju en uppsjö missons online, sidoupdrag m.m.
i ett crew så bestämmer väl alla.. men oftast finns det någon erfaren som vet hur det går till, som gjort missions flera gånger och kan visa genvägar och sådant. du märker ganska snabbt vem som är erfaren.
jag anser att online är jävligt kul. dock utan trevors alla jävla galenskaper man skrattar sig blodig av. men väl värt att köra på!

Det du säger om att någon erfaren visar genvägar och så, hur kommunicerar man med varandra? Är det bara headset som gäller eller finns det något annat sätt för oss som är mer socialt fobiska att hålla kontakt med resten av killarna?

Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Läs mitt tidigare inlägg sidan innan.
Hoppa rakt in i Free Aim om du vill spela med seriösa spelare och inga snorungar som inte kan keep The finger off the trigger.

Okej, det låter ju som att jag måste testa. Älskar ändå spelet. Men det finns alltså många uppdrag, och framförallt heists att utföra online? För jag älskar att ''take a score'' som Michael skulle ha sagt.
Citera
2015-12-08, 18:13
  #16013
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Tack för svaren hörni, det uppskattas!



Det du säger om att någon erfaren visar genvägar och så, hur kommunicerar man med varandra? Är det bara headset som gäller eller finns det något annat sätt för oss som är mer socialt fobiska att hålla kontakt med resten av killarna?



Okej, det låter ju som att jag måste testa. Älskar ändå spelet. Men det finns alltså många uppdrag, och framförallt heists att utföra online? För jag älskar att ''take a score'' som Michael skulle ha sagt.

bäst är via headset, men jag själv har inte använt det pga att mitt gick sönder.. och jag skaffade inte nytt.. men man lär sig snabbt att kunna svara via teamchat eller lägga upp förslag.
titta aldrig blint på folks lvl och anta att en lvl 200 är den som vet bäst.. många av som är för självsäkra och gör dumma misstag orsakade av sitt ego.
när du spelat ett tag så märker du själv vad du ska titta efter hos dina teammates samt att du lär dig snabbt alla hints som gör att du kommer framåt i spelet.

tipset är att skaffa en Kuruma (armored) som förstabil! den kommer du ha grym nytta av!
Citera
2015-12-10, 15:06
  #16014
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
bäst är via headset, men jag själv har inte använt det pga att mitt gick sönder.. och jag skaffade inte nytt.. men man lär sig snabbt att kunna svara via teamchat eller lägga upp förslag.
titta aldrig blint på folks lvl och anta att en lvl 200 är den som vet bäst.. många av som är för självsäkra och gör dumma misstag orsakade av sitt ego.
när du spelat ett tag så märker du själv vad du ska titta efter hos dina teammates samt att du lär dig snabbt alla hints som gör att du kommer framåt i spelet.

tipset är att skaffa en Kuruma (armored) som förstabil! den kommer du ha grym nytta av!

Okej, tack för svaren! Får bli att köpa ett tremånaders kort när jag fått pengar och se om det är något för mig, och isf sedan köpa ett årskort
Citera
2015-12-10, 18:56
  #16015
Medlem
xiderlemon94s avatar
ny uppdatering kommer på tisdag 15/12
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52542/gta-online-executives-and-other-criminals-coming-next-week
Citera
2015-12-11, 12:56
  #16016
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiderlemon94
ny uppdatering kommer på tisdag 15/12
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52542/gta-online-executives-and-other-criminals-coming-next-week

vilken sketen uppdatering,, ska det inte komma nya heists eller? jävla kuk rockstar
Citera
2015-12-11, 17:07
  #16017
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
vilken sketen uppdatering,, ska det inte komma nya heists eller? jävla kuk rockstar
DLC-tillägget är gratis, så varför klagar du på Rockstar? Nämn en annan utvecklare som har släppt så här mycket gratisinnehåll till ett av sina spel under så här lång tid. Det börjar bli tröttsamt att läsa dina gnälliga kommentarer för varje uppdatering som släpps.
Citera
2015-12-11, 18:40
  #16018
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
DLC-tillägget är gratis, så varför klagar du på Rockstar? Nämn en annan utvecklare som har släppt så här mycket gratisinnehåll till ett av sina spel under så här lång tid. Det börjar bli tröttsamt att läsa dina gnälliga kommentarer för varje uppdatering som släpps.

+1

Jag tycker det verkar som en rätt rolig uppdatering med Yachts och hus i bergen bland annat.
Citera
2015-12-12, 05:19
  #16019
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
DLC-tillägget är gratis, så varför klagar du på Rockstar? Nämn en annan utvecklare som har släppt så här mycket gratisinnehåll till ett av sina spel under så här lång tid. Det börjar bli tröttsamt att läsa dina gnälliga kommentarer för varje uppdatering som släpps.

Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
+1

Jag tycker det verkar som en rätt rolig uppdatering med Yachts och hus i bergen bland annat.
Instämmer.

Jag sitter fortfarande på ett PS3 så för mig tog uppdateringarna slut för ett tag sedan men jag ser fram emot att testa allt nytt från de senare uppdateringarna när jag får tag i ett PS4 vad det lider. Ser trevligt ut tycker jag.
Citera
2015-12-12, 17:35
  #16020
Medlem
beatbeats avatar
Ser ut att vara en riktigt fet update! Längtat efter en update som denna. Så trött på dessa Eclipse lägenheterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in