2014-11-12, 15:24
  #13597
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Satte igång spelet igår pgd av tristess.
Kändes rätt så kul efter man inte hade spelat sedans Alla hjärtans dag uppdateringen.
Men det varande ändå bara en timme innan man stängde av.
Är väldigt trögt att man inte kan spawna i garaget längre. Det är drygt att få gå dit från duschen varje gång man börjar.

Sälj lägenheten och kör med bara garage till dom fixar det. Jag har ett hus i Paleto Bay och ett garage i Los Santos och jag väljer att spawna i mitt garage. Ska man byta kläder är det ju bara att knalla in i en klädaffär.
Citera
2014-11-12, 15:24
  #13598
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Yup.
Då har jag förstått rätt! Tack så mycket.
Skål på dig!

Ont, har inte spelat GTAO på ett tag nu. Tror ni att det kommer bli en massa skit på PS4/X0 som t.ex hackers och spawn killings hela tiden?
Citera
2014-11-12, 16:19
  #13599
Medlem
Jerkstores avatar
Ni med flera garage/lägenheter: Vad har ni för struktur? Vilka typer av bilar på vilka ställen eller är det slumpmässigt?

Jag har ett garage med plats för 6 bilar ute vid Senora Desert, nära flygfältet. Skönt att ha ett lite mer avlägset ställe så man inte blir skjuten eller hamnar i eldstrid så fort man åker ut från garaget. Köpte en lägenhet inne i stan med plats för 6 bilar i förrgår för att ha ett ställe inne i stan också. Lite jobbigt att ha två ställen måste jag erkänna. Gillar att ha alla bilar på samma plats. Kommer säkert sälja av båda två och köpa ett garage med 10 bilar. Inte så mycket för lägenhet med vardagsrum och grejer.

Har iaf sparat ihop dryga 3 miljoner så jag kommer ha råd om det kommer något nytt och dyrt till next gen på tisdag.
Citera
2014-11-12, 17:18
  #13600
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Ni med flera garage/lägenheter: Vad har ni för struktur? Vilka typer av bilar på vilka ställen eller är det slumpmässigt?

Jag har ett garage med plats för 6 bilar ute vid Senora Desert, nära flygfältet. Skönt att ha ett lite mer avlägset ställe så man inte blir skjuten eller hamnar i eldstrid så fort man åker ut från garaget. Köpte en lägenhet inne i stan med plats för 6 bilar i förrgår för att ha ett ställe inne i stan också. Lite jobbigt att ha två ställen måste jag erkänna. Gillar att ha alla bilar på samma plats. Kommer säkert sälja av båda två och köpa ett garage med 10 bilar. Inte så mycket för lägenhet med vardagsrum och grejer.

Har iaf sparat ihop dryga 3 miljoner så jag kommer ha råd om det kommer något nytt och dyrt till next gen på tisdag.
Jag har ett garage uppe i samdie shore där jag en massa Amerikanska muskel bilar och sen har jag en sportbil där och en Mc, sen har jag ett garage i ghettot där leker jag kung och en massa SUV och cyklar och sånt

dock inte spelat på länge.
Citera
2014-11-12, 19:18
  #13601
Medlem
Blademasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Kan bara svara för xbox nu. Tryck på xbox-knappen och gå in på friends där. Därifrån är det enkelt att gå vidare ?

Nja, jag antar att X-box knappen motsvarar PS-knappen och i den menyn kan jag inte ta bort vänner, bara jämföra trophys och skicka mess.

Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Ni med flera garage/lägenheter: Vad har ni för struktur? Vilka typer av bilar på vilka ställen eller är det slumpmässigt?

Jag har ett garage med plats för 6 bilar ute vid Senora Desert, nära flygfältet. Skönt att ha ett lite mer avlägset ställe så man inte blir skjuten eller hamnar i eldstrid så fort man åker ut från garaget. Köpte en lägenhet inne i stan med plats för 6 bilar i förrgår för att ha ett ställe inne i stan också. Lite jobbigt att ha två ställen måste jag erkänna. Gillar att ha alla bilar på samma plats. Kommer säkert sälja av båda två och köpa ett garage med 10 bilar. Inte så mycket för lägenhet med vardagsrum och grejer.

Har iaf sparat ihop dryga 3 miljoner så jag kommer ha råd om det kommer något nytt och dyrt till next gen på tisdag.

Själv har jag alltid varit svag för Paleto Bay så det blev ett litet hus nära kusten där med ett 6-bilars garage. I det har jag "leftovers" som jag inte använder i missions men ändå vill ha kvar, nån hottad Sandking, en coupe, en Elegy en och en cross. Den enda jag använder där är crossen, skön att ha på vissa missions där det kan vara bra att ha ett smidigt och offroad-vänligt fordon.

Inne i Los Santos ville jag ha så centralt som möjligt så det blev en stor lya på Integrity way (downtown) med 10-bilars garage. Tycker det är det mest centrala läget, nära till allt!
Citera
2014-11-12, 19:46
  #13602
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifer
Sälj lägenheten och kör med bara garage till dom fixar det. Jag har ett hus i Paleto Bay och ett garage i Los Santos och jag väljer att spawna i mitt garage. Ska man byta kläder är det ju bara att knalla in i en klädaffär.
Jo men känns ändå som en rätt så extrem åtgärd.
Igår, när jag spelade så nådde jag level 120 efter mitt första uppdrag. Så jag spelar ju nämligen inte så mycket för mig att se problemet som något man inte kan vänta med tills det är fixat. Om dom kommer fixa det.
Det vara bara en liten sak som jag störde mig på under min korta återkomst.
Citera
2014-11-12, 22:44
  #13603
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jo men känns ändå som en rätt så extrem åtgärd.
Igår, när jag spelade så nådde jag level 120 efter mitt första uppdrag. Så jag spelar ju nämligen inte så mycket för mig att se problemet som något man inte kan vänta med tills det är fixat. Om dom kommer fixa det.
Det vara bara en liten sak som jag störde mig på under min korta återkomst.

Tro mig, jag stör mig också på det. Jag blir mer förbannad när han sitter i soffan och jag får hamra på B-knappen en miljon gånger bara för att få fanskapet att resa sig upp
Citera
2014-11-13, 23:01
  #13604
Medlem
Dimaks avatar
Ibland glömmer man hur bra GTA är, kommer ihåg i början när jag och mina kompisar tog vårat MC gäng och bara körde runt hela jävla mappen 3 gånger.
Citera
2014-11-13, 23:03
  #13605
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Ibland glömmer man hur bra GTA är, kommer ihåg i början när jag och mina kompisar tog vårat MC gäng och bara körde runt hela jävla mappen 3 gånger.
Håller med. Spelar inte så mycket nu längre då jag väntar på PC-release, men när man tänker efter så finns det nog inget spel som överträffar GTA i hur roligt man kan ha, hur mycket man kan göra och så vidare.
Citera
2014-11-13, 23:11
  #13606
Medlem
Seventys avatar
Kommer någon ihåg han som skulle gå runt kartan precis när spelet släpptes. Tror ni han är klar än?
Undra hur lång tid det skulle ta? Får panik ibland när man måste gå/springa en längre sträcka på spelet för att det inte finns några bilar i närheten.
Citera
2014-11-13, 23:16
  #13607
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Kommer någon ihåg han som skulle gå runt kartan precis när spelet släpptes. Tror ni han är klar än?
Undra hur lång tid det skulle ta? Får panik ibland när man måste gå/springa en längre sträcka på spelet för att det inte finns några bilar i närheten.
Han gick visserligen inte runt hela världen, men att gå tvärs över räcker gott för mig:
https://www.youtube.com/watch?v=CwzL9ChvE5A
Citera
2014-11-13, 23:27
  #13608
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Han gick visserligen inte runt hela världen, men att gå tvärs över räcker gott för mig:
https://www.youtube.com/watch?v=CwzL9ChvE5A
Haha vilket projekt

Nä men det var någon här på FB som skulle gå runt hela sa han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in