Citat:
Ursprungligen postat av
Kadden
Kan bara svara för xbox nu. Tryck på xbox-knappen och gå in på friends där. Därifrån är det enkelt att gå vidare ?
Nja, jag antar att X-box knappen motsvarar PS-knappen och i den menyn kan jag inte ta bort vänner, bara jämföra trophys och skicka mess.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jerkstore
Ni med flera garage/lägenheter: Vad har ni för struktur? Vilka typer av bilar på vilka ställen eller är det slumpmässigt?
Jag har ett garage med plats för 6 bilar ute vid Senora Desert, nära flygfältet. Skönt att ha ett lite mer avlägset ställe så man inte blir skjuten eller hamnar i eldstrid så fort man åker ut från garaget. Köpte en lägenhet inne i stan med plats för 6 bilar i förrgår för att ha ett ställe inne i stan också. Lite jobbigt att ha två ställen måste jag erkänna. Gillar att ha alla bilar på samma plats. Kommer säkert sälja av båda två och köpa ett garage med 10 bilar. Inte så mycket för lägenhet med vardagsrum och grejer.
Har iaf sparat ihop dryga 3 miljoner så jag kommer ha råd om det kommer något nytt och dyrt till next gen på tisdag.

Själv har jag alltid varit svag för Paleto Bay så det blev ett litet hus nära kusten där med ett 6-bilars garage. I det har jag "leftovers" som jag inte använder i missions men ändå vill ha kvar, nån hottad Sandking, en coupe, en Elegy en och en cross. Den enda jag använder där är crossen, skön att ha på vissa missions där det kan vara bra att ha ett smidigt och offroad-vänligt fordon.
Inne i Los Santos ville jag ha så centralt som möjligt så det blev en stor lya på Integrity way (downtown) med 10-bilars garage. Tycker det är det mest centrala läget, nära till allt!