2013-11-01, 00:17
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Flygplan och helikoptrar ändras ju högre level du kommer. Ju högre level, ju bättre grejer spawnar där.
Tillslut kommer attack buzzard dyka upp.

Cargobob får du hämta i militärbasen om du vill ha en.
Va? Va fan? va dåligt.. ja vill ju ha den lättillgänglig
Citera
2013-11-01, 00:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Va? Va fan? va dåligt.. ja vill ju ha den lättillgänglig
Då får du väl köpa en då i så fall.

Varför är det dåligt? Alla kanske inte heller vill ha cargoboben där. Andra kanske föredrar buzzard i stället. Är det dåligt bara för att just du inte bli tillfredsställd på det sätt du vill?
Tänk på att det är ett online spel, det som ändras för dig ändras för andra....

Vill du alltid ha en så får du köpa en, annars bara ta helin som står där och flyg till basen och ta cargoboben.
Citera
2013-11-01, 00:34
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Då får du väl köpa en då i så fall.

Varför är det dåligt? Alla kanske inte heller vill ha cargoboben där. Andra kanske föredrar buzzard i stället. Är det dåligt bara för att just du inte bli tillfredsställd på det sätt du vill?
Tänk på att det är ett online spel, det som ändras för dig ändras för andra....

Vill du alltid ha en så får du köpa en, annars bara ta helin som står där och flyg till basen och ta cargoboben.
Men i det här fallet är det dåligt att gå upp i rank, då försvinner den helikoptern som jag kör hela tiden från det stället. Det borde tillkomma en helikopter och den andra borde vara kvar också. Då blir alla nöjda
Citera
2013-11-01, 01:14
Medlem
masturberas avatar
Nu är oktober slut. inga pengar på gta kontot. Allt var en lögn!
Citera
2013-11-01, 01:25
Medlem
Citat:
Nu är oktober slut. inga pengar på gta kontot. Allt var en lögn!

Återigen, så vill dom lösa en del problem dom fortfarande verkar ha innan dom betalar ut pengarna.

Från Rockstar: postades förra veckan.

Citat:
THE GTA$ STIMULUS PACKAGE
We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash.
Citera
2013-11-01, 02:02
Medlem
OneRequests avatar
Citat:
Flygplan och helikoptrar ändras ju högre level du kommer. Ju högre level, ju bättre grejer spawnar där.
Tillslut kommer attack buzzard dyka upp.

Cargobob får du hämta i militärbasen om du vill ha en.

Fast en Cargobob har jag sett många gånger har stått vid helikopter plattorn vid sjukhuset vid stripklubben.
Citera
2013-11-01, 04:51
Medlem
masturberas avatar
Var kan man köpa en hangar? jag har kollat i mobilen
Citera
2013-11-01, 04:54
Medlem
Citat:
Var kan man köpa en hangar? jag har kollat i mobilen

Online? Ingenstans. Du köper heli för flera miljoner och sen funkar det som för båtar, som man heller inte kan äga marina för. Du får pynta nån tusen varjegång du ringer efter skiten, så levereras det till närmaste hamn/helipad/flygplats.
Citera
2013-11-01, 06:18
Medlem
albalinos avatar
Några frågor här!!
Sett att det brukar bli som en röd Icon ibland på kartan och när jag väll är där så står det att jag har börjat ett "gangattack" Meeeen ibland när det ist visas en grön och jag drar dit så händer det inte ett skit!! Någon som vet vad man ska göra??

När man får Bounty på sig, så ska man klara sig en hel dag (på spelet) alltså 40 min tror ?!? .... vet någon då om man kan sitta av den tiden i sin lägenhet? eller göra tid med misions? Borde inte det vara lite "fusk" o dra till sin lya när man fått det. Har alltid blivit skjuten så jag vet inte..

Vaffan har inte jag nån mekaniker för?? har två bilar i mitt garage!! hittar inte mekanikern i mina kontakter :S

Och så en sista fråga. Vaffan är "Pegasus" för nåt? Finns i mina kontakter men inte min mekaniker :S Tacksam för svar!
Citera
2013-11-01, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Några frågor här!!
Sett att det brukar bli som en röd Icon ibland på kartan och när jag väll är där så står det att jag har börjat ett "gangattack" Meeeen ibland när det ist visas en grön och jag drar dit så händer det inte ett skit!! Någon som vet vad man ska göra??

När man får Bounty på sig, så ska man klara sig en hel dag (på spelet) alltså 40 min tror ?!? .... vet någon då om man kan sitta av den tiden i sin lägenhet? eller göra tid med misions? Borde inte det vara lite "fusk" o dra till sin lya när man fått det. Har alltid blivit skjuten så jag vet inte..

Vaffan har inte jag nån mekaniker för?? har två bilar i mitt garage!! hittar inte mekanikern i mina kontakter :S

Och så en sista fråga. Vaffan är "Pegasus" för nåt? Finns i mina kontakter men inte min mekaniker :S Tacksam för svar!

Tiden för bountyn pausas i lägenheten även under uppdrag.

Men du kan få den i solo mode, eller gör som jag, hoppa in i en helikopter sätt en gummisnudd på kontrollen och låt den hovra på maxhöjd
Citera
2013-11-01, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Några frågor här!!

Hände samma sak för mig, hittade fan ingen mekaniker mär garaget kråmglade så lät det va. Sen senare så löste allt sig.. Jimmy uknow.
Citera
2013-11-01, 10:42
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Tiden för bountyn pausas i lägenheten även under uppdrag.

Men du kan få den i solo mode, eller gör som jag, hoppa in i en helikopter sätt en gummisnudd på kontrollen och låt den hovra på maxhöjd

Eller ut och meja, lägg dig i något bra bakhåll och skjut ner så många som möjligt som försöker ta den.

Det finns ett par riktigt bra ställen att campa på där det blir extremt svårt att använda helikopter eller jets för att ta dig. Se också till att ställa din bil riktigt nära så det blir dyrt för dem om de använder granater eller stickybombs.

Helt enkelt ha så kul som möjligt när du har bountyn. So what om man blir skjuten?

Ett ställe som är kul är nere i tunneln där man gör bankstöten i Story mode. Först och främst brukar det ta lite tid innan de fattar var du är, sedan har de dåligt med skydd när de ska närma sig dig, och du har massor med skydd att utnyttja.

Bäst är det om du har en kompis eller två som kan hjälpa dig. Då kan det bli riktigt kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in