• 1
  • 2
2013-08-09, 18:56
Medlem
Hej!

Då var det dags att kicka igång byggandet lite x-tra. Har alltid själv personligen varit en sport fåne.
Spelat ishockey i dryga 10 år. Har hållt mig på hemma plan (gymmet) i snart 1 år och har god kunskap i att lyfta skrot.

Detta är min första kur. Jag ska köra på Diamond pharma Testo-E i 8 veckor, varje Söndag sker injektionen med en 25G kanyl 0,50 x 25 mm, 2 komp pump.

Till detta Testo-E skall även Nolvadex/tamoxifen 10mg tas varje dag i 10 veckor.

Mycket kritik runt om just Diamond Pharma, Tror dock många har fått dåliga grejer och ska ge dom en chans.

Varför just doping?

Enkelt svar till just varför, testa allt 1 gång i egen vilja.

Medicinska problem:

Påpekar astma en gång i tiden, Pälsallergiker.

Förväntningar?

Eftersom det är en sådan låg dos har jag inte jätte stora förväntningar. Men hoppas självklart på att få mer massa!

Ålder: 24+

Längd: 181+/-

Vikt: 74,5 Kilogram.

Har JAG glömt något? Skriv gärna, Kommentera.

Självklart ska jag ta en FÖR och EFTER bild.

Bugar och bockar.
Citera
2013-08-09, 19:00
Medlem
vassjagarns avatar
Du måste va skitsmal.. Lycka till, nån annan får ge korrekt svar men är det verkligen nödvändigt med nolvan ? O kanske du borde köra e5d?
Citera
2013-08-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vassjagarn
Du måste va skitsmal.. Lycka till, nån annan får ge korrekt svar men är det verkligen nödvändigt med nolvan ? O kanske du borde köra e5d?

Nja inte jätte smal, Klen benstomme. Därför håller jag mig till en låg dos 10 mg. Känns inte nödvändigt men för egna säkra skäl. Hur kommer det sig att du tycker det?
Citera
2013-08-09, 19:15
Medlem
1. Varför inte köra Testo P ifall du ska kura i 8v?

2. Varför kör du med 10mg Nolva om dagen hela kuren? Onödigt....

3. Ifall du tror att många har fått dåliga saker av Diamond varför skulle det vara någon skillnad för dig? (Nya Diamond ska vara bra)

4. Du ska alltså sticka e7d?

Sen varför du tänkte prova AAS med anledningen att du vill prova allt en gång, hmm. Ja alla har vi olika anledningar,....

Lite mycket frågor, är dock för att jag tycker du ska ta en koll på dom punkterna främst.
Men men, trevlig helg iaf!
Mvh
Citera
2013-08-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
1. Varför inte köra Testo P ifall du ska kura i 8v?

2. Varför kör du med 10mg Nolva om dagen hela kuren? Onödigt....

3. Ifall du tror att många har fått dåliga saker av Diamond varför skulle det vara någon skillnad för dig? (Nya Diamond ska vara bra)

4. Du ska alltså sticka e7d?

Sen varför du tänkte prova AAS med anledningen att du vill prova allt en gång, hmm. Ja alla har vi olika anledningar,....

Lite mycket frågor, är dock för att jag tycker du ska ta en koll på dom punkterna främst.
Men men, trevlig helg iaf!
Mvh

1. Fick tag på Testo-E simpelt o snabbt via en kontakt.

2. Varför är det onödigt? Finns ju alltid risker? Man kan ju alltid trycka nolva endast vid gyno känningar.

3. Andra kanske var allergiska mot det, vet varken om det är nytt eller gammalt. Har inte så stor kunskap inom just doping. Jag vet vad saker är och hur det används.

4. Ja, detta är min första kur. Easy going.

Sen varför just prova steorider var för att jag har blivit så insatt i träning. Det är mitt liv, mitt intresse. Bygga muskelmassa som ej går av naturliga skäl.

Tack för dina påstånden.
Citera
2013-08-11, 18:50
Medlem
FÖRSTA STICKET

Var lite halv nervös. Fick hjälp av en nära vän med injektionen.

kändes klart ingenting, absolut ingenting. Litet ryck när nålen penetrera muskeln.

dosen togs 17:00.

Känns faktiskt bra!
Citera
2013-08-11, 18:51
Bannlyst
Du borde sätta var 5:e dag istället, och du borde öka till 12 veckor.

I vilken muskel satte du i med den lilla nålen?
Senast redigerad av ShaoKahn 2013-08-11 kl. 18:59.
Citera
2013-08-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaoKahn
Du borde sätta var 5:e dag istället, och du borde öka till 12 veckor.

I vilken muskel satte du i med den lilla nålen?

lår muskeln, rumpan min har för stort lager fett!

känns lite som någon har knäat mig på låret.
Citera
2013-08-11, 21:20
Medlem
stronkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koffras
1. Fick tag på Testo-E simpelt o snabbt via en kontakt.

2. Varför är det onödigt? Finns ju alltid risker? Man kan ju alltid trycka nolva endast vid gyno känningar.

3. Andra kanske var allergiska mot det, vet varken om det är nytt eller gammalt. Har inte så stor kunskap inom just doping. Jag vet vad saker är och hur det används.

4. Ja, detta är min första kur. Easy going.

Sen varför just prova steorider var för att jag har blivit så insatt i träning. Det är mitt liv, mitt intresse. Bygga muskelmassa som ej går av naturliga skäl.

Tack för dina påstånden.
Om du inte vet hur du reagerar på testot varför ska du då trycka nolva? Bättre att vänta med nolvan å se hur du reagerar.
Detta e ungefär samma princip som dessa människor som ska köra sin första kur å använder sej utav två prepp. Säg att dem reagerar dåligt, får bieffekter, hur ska de då veta vilket prepp som gjorde det?

Annars, lycka till
mvh
Citera
2013-08-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stronkk
Om du inte vet hur du reagerar på testot varför ska du då trycka nolva? Bättre att vänta med nolvan å se hur du reagerar.
Detta e ungefär samma princip som dessa människor som ska köra sin första kur å använder sej utav två prepp. Säg att dem reagerar dåligt, får bieffekter, hur ska de då veta vilket prepp som gjorde det?

Annars, lycka till
mvh

Tack! Jag tar till mig all information jag får. Och ska göra så som du säger, Jag väntar!

Bilder kommer komma!
Citera
2013-08-11, 21:32
Medlem
stronkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koffras
Tack! Jag tar till mig all information jag får. Och ska göra så som du säger, Jag väntar!

Bilder kommer komma!
Ingen fara, man ska aldrig vara rädd för att ställa frågor här

Perfekt, så ska det låta.
mvh
Citera
2013-08-11, 22:06
Medlem
SamBumBs avatar
Kör åtminstone 250mg e5d eller ännu hellre 250mg e3.5d. Nolva enbart vid känning. Sen öka längden från 8 till minst 12 veckor, du börjar få full effekt av testo e efter runt 6-8 veckor och då lägger du av?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in