2013-08-12, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stronkk
Ingen fara, man ska aldrig vara rädd för att ställa frågor här

Perfekt, så ska det låta.
mvh

Tack, det värmer!
Citera
2013-08-12, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Kör åtminstone 250mg e5d eller ännu hellre 250mg e3.5d. Nolva enbart vid känning. Sen öka längden från 8 till minst 12 veckor, du börjar få full effekt av testo e efter runt 6-8 veckor och då lägger du av?

Större risk för känningar? Jag har ett sug att köra ett x antal veckor till på denna kur.
Citera
2013-08-12, 09:59
Medlem
Senare på kvällen efter första sticket kände jag mig halv varm i ansikte och kropp. Somnade säkert vid 2 tiden inatt. Mycket snurrandes i sängen fram och tillbaka, nästan så man fick bädda om sängen. Annars nu idag känns det bra i kroppen, känns dock fortfarande som någon har knäat mig på låret.
Citera
2013-08-12, 10:33
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koffras
Senare på kvällen efter första sticket kände jag mig halv varm i ansikte och kropp. Somnade säkert vid 2 tiden inatt. Mycket snurrandes i sängen fram och tillbaka, nästan så man fick bädda om sängen. Annars nu idag känns det bra i kroppen, känns dock fortfarande som någon har knäat mig på låret.

Fan och här satt jag och hoppades på att du skulle få febern från helvetet, vara sängliggandes och tillfälligt mentalhandikappad..

Nog för att du är på tok för liten för att kura men ska ändå ge dig tipset som andra gett att åtminstone köra 12v e5d. Ska du stänga ner dig genom en kur så bör resultaten av den vara väl värda det.
Och skit i nolvan, spara tills PCT eller ifall du får kliande nipplar. Inga tictacs du kastar i dig.
Citera
2013-08-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Fan och här satt jag och hoppades på att du skulle få febern från helvetet, vara sängliggandes och tillfälligt mentalhandikappad..

Nog för att du är på tok för liten för att kura men ska ändå ge dig tipset som andra gett att åtminstone köra 12v e5d. Ska du stänga ner dig genom en kur så bör resultaten av den vara väl värda det.
Och skit i nolvan, spara tills PCT eller ifall du får kliande nipplar. Inga tictacs du kastar i dig.

Jo jag tror många som har kollat tråden hoppades på det så du är nog inte ensam om det, Diamond pharma är det bästa man kan få tag på ute i marknaden. Om man då får tag på "the real deal" vilket jag känner att jag har fått. Nöjd ang det iallafall.

12v känns lite mycket, jag ska tänka på saken och lär återkomma med svar.
Citera
2013-08-12, 11:37
Bannlyst
Citat:
Jo jag tror många som har kollat tråden hoppades på det så du är nog inte ensam om det, Diamond pharma är det bästa man kan få tag på ute i marknaden. Om man då får tag på "the real deal" vilket jag känner att jag har fått. Nöjd ang det iallafall.

12v känns lite mycket, jag ska tänka på saken och lär återkomma med svar.

Diamond är det bästa på marknaden? w8 a minute, värre olja har jag aldrig testat, varenda bekant som testat den har fått i stortsett hoppa på kryckor, feber från helvetet och inte alls i närheten av samma tryck som tex nordic pharma / malay tigers oljor och dem är långt från bäst.
Citera
2013-08-12, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofevil
Diamond är det bästa på marknaden? w8 a minute, värre olja har jag aldrig testat, varenda bekant som testat den har fått i stortsett hoppa på kryckor, feber från helvetet och inte alls i närheten av samma tryck som tex nordic pharma / malay tigers oljor och dem är långt från bäst.

Men då gissar jag på att dina så kallade "bekanta" fått fel grejer.
Jag känner mig prima, tror till och med att jag växte en aningen under natten
Citera
2013-08-12, 12:58
Bannlyst
Citat:
Men då gissar jag på att dina så kallade "bekanta" fått fel grejer.
Jag känner mig prima, tror till och med att jag växte en aningen under natten

"fel grejer" köpte oljorna från en av de större hemsidorna som säljer diamond inrikes, det är med rätt hologram och allting så tror inte det du. Jag testade även denna skitolja, ska lägga upp en bild på mitt ben efter jobbet ska du få se.
Citera
2013-08-12, 13:15
Medlem
Citat:
"fel grejer" köpte oljorna från en av de större hemsidorna som säljer diamond inrikes, det är med rätt hologram och allting så tror inte det du. Jag testade även denna skitolja, ska lägga upp en bild på mitt ben efter jobbet ska du få se.

Ja falsk, men jag tycker det är tråkigt att du reagera som du gjorde.. Säker på att du gjorde injektionen rätt? Ja jätte gärna!
Citera
2013-08-12, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ja falsk, men jag tycker det är tråkigt att du reagera som du gjorde.. Säker på att du gjorde injektionen rätt? Ja jätte gärna!

jag har satt över 200 stick i mina dagar och det var de få sticken jag hann köra på diamonds testo som förstörde mitt ben aldrig haft problem varken före eller efter diamanterna.
Citera
2013-08-12, 14:01
Medlem
Citat:
jag har satt över 200 stick i mina dagar och det var de få sticken jag hann köra på diamonds testo som förstörde mitt ben aldrig haft problem varken före eller efter diamanterna.

Vet ej om jag ska bli imponerad eller halv rubbad. Men det var tråkigt med det som hände dig, dock kan jag säga till dig nu att jag känner mig prima.

Blir kul o se benet!
Citera
2013-08-12, 22:01
Medlem
YoungCeasars avatar
Kommer följas!
Ligger på ungefär samma viktklass samt längd som dig, så kommer bli intressant att se hur det går! Är själv sugen på Testo E. (Nybörjar-kur)

Hoppas allt flyter på mannen! Peace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in