Citat:
Ursprungligen postat av
kantoo
Det är de de säger fast stämmer det verkligen? Läste på andra forum om vissa som besökt sidan en kvart efter biljetterna släppts och fått medan många som satte sig i kön 10 sekunder efter att de släpptes inte fick några..

Undrar också om ni tror att de går på ip adresser? Så att om man försöker komma in med flera datorer på samma nätverk så hamnar man bara längst bak i kön hela tiden?
Jag och en kompis satt med tre datorer, två som vi kom in i kön med max en minut efter biljettsläppet och en som krånglade så vi kom inte in förens efter 10-15 min .Den dator som krånglade fortsatte vi att uppdatera med jämna mellanrum.
Efter en timma och en kvart så lyckades vi få två fredags- och söndagsbiljetter på den som vi hade uppdaterat med jämna mellanrum, så att säga att kösystemet fungerar som det ska är bara bullshit.
Första helgenen är nästan ett måste i mitt tycke, kommer vara en enda stor leråker andra helgen när det bara är fyra dagar mellan festivalerna. Campingen var katastrof på sina ställen förra året, gick du i mittgångarna på campingen var det drygt en decimeter med lera.