2014-07-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloaaz
Använde inte ett enda papper på hela resan.. Sålänge allt funkar behövs dem inte.

Du både flyger och hämtar ut kuvertet på brussels flygplats med bara pass

Okej tack för info
Citera
2014-07-23, 17:51
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Finns det några nyheter om tomorrowland överhuvudtaget? Försökte googla lite om aftonbladet eller liknande hemsidor har skrivit något men det verkar helt dött. Var det inget intressant där nere för medierna?
Det händer ingenting där nere som har något större nyhetsvärde. Om någon dog kanske dom drar en notis om det.
Citera
2014-07-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Det händer ingenting där nere som har något större nyhetsvärde. Om någon dog kanske dom drar en notis om det.
Tycker det är konstigt. Aftonh*ran rapporterar ju från svenska festivaler.
Tror det finns intresse för svenskar att läsa om utländska festivaler.
Citera
2014-07-23, 21:35
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Tycker det är konstigt. Aftonh*ran rapporterar ju från svenska festivaler.
Tror det finns intresse för svenskar att läsa om utländska festivaler.

Vad är det som är konstigt!?? Att svenska tidningar inte skriver om en festival i Belgien!?? Mm, väldigt konstigt....
Citera
2014-07-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Jag hörde talas om ett dödsfall, det var en kille som tragiskt nog dog efter festivalen var slut på söndagen i en bilolycka. Sen hörde jag också talas om en som blev tagen av vakter med några gram kola på sig och han fick välja mellan att slänga bort skiten eller att dom kontaktade polisen.

Jag gick ut flera gånger med helt skeva ögon och polisen lät mig bara gå rakt igenom även om jag var uppenbart påverkad.

Jag hade en riktigt bra helg, lätt den bästa festivalen och det bästa året på Tomorrowland. Men fyfan va tung depressionen är efter att ha haft såhär roligt och pga. man tagit E. Är nästan inne på att aldrig mer testa det eftersom jag har jävligt roligt på bara alkohol också och att det är så jävla tungt dagarna efter när det börjar gå ur. (Kanske var dumt att köra 3 dagar i rad när man testade för första gången också men men )

Gällande dödsfallet var det inte en festivaldeltagare som dog.

Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Att fixa på campingen är helt klart bäst om man vill kvalitetssäkra, vilket man såklart vill. Dock var det svårare. För att hitta inne på festivalområdet är mitt bästa tips att stå själv och dansa på någon scen, då kommer någon inom 30 min.

Har man grejerna nedstoppat i kalsongerna eller i munnen bör det vara lugnt, men kolla om det står hundar vid ingången innan du traskar på. Det blir nog drygt att gömma det utanför, och dreamville ligger typ 20 min därifrån.

Att fixa på campingen var lättast, blev tillfrågad flera gånger där plus en kille som gick runt bland tälten och sålde.
Citera
2014-07-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Vad är det som är konstigt!?? Att svenska tidningar inte skriver om en festival i Belgien!?? Mm, väldigt konstigt....
Svenska tidningar har skrivit om festivaler utomlands förut.
Konstigt är det väl kanske inte, men... ja. Och vart fan var du? Skulle ju bjuda på en grogg!
Citera
2014-07-23, 23:09
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Svenska tidningar har skrivit om festivaler utomlands förut.
Konstigt är det väl kanske inte, men... ja. Och vart fan var du? Skulle ju bjuda på en grogg!

Ja just fan du... Spenderade rätt mkt tid i sjukhustälten så antagligen där jag var Får gottgöra dig nästa år !
Citera
2014-07-24, 15:01
Medlem
Personligen tycker jag tmrrwland börjar bli lite trist, dessvärre är det väl smällar man får ta när saker blir för mainstreem och folk åker ner dit enbart för att bete sig som djur och grisa ist för musiken, tråkigt! I denna takt blir det nog inte många fler besök dit för min del. ;/ Stämningen var sämre också, såg massor av bråk, många som stupade av värme/fylla/överdoser. Så hemskt.

men annars rockade det, lite mer skugga kanske hade behövts och det sög att vi behövde slänga massor av ecstasy och gräs ;p
Citera
2014-07-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Personligen tycker jag tmrrwland börjar bli lite trist, dessvärre är det väl smällar man får ta när saker blir för mainstreem och folk åker ner dit enbart för att bete sig som djur och grisa ist för musiken, tråkigt! I denna takt blir det nog inte många fler besök dit för min del. ;/ Stämningen var sämre också, såg massor av bråk, många som stupade av värme/fylla/överdoser. Så hemskt.

men annars rockade det, lite mer skugga kanske hade behövts och det sög att vi behövde slänga massor av ecstasy och gräs ;p

Varför behövs ni slänga e och gräs?
Citera
2014-07-24, 17:03
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Såg absolut inga bråk, inga som stupade och inga som betedde sig som djur och grisade. Hängde du mycket på Main stage?
Citera
2014-07-24, 20:41
Medlem
Mr.Chucks avatar
Citat:

Såg ett bråk vid mainstage, med det var allt. Såg inte heller någon som "stupade" pga fylla eller överdos. Tycker det var bra stämning overall!

Men sen finns det väl alltid douches på alla festivaler, eller hur?
Citera
2014-07-24, 20:48
Medlem
Hur är det egentligen med besökare per dag?

Har läst 60 000 men även att det i år var sålt 400 000 över båda helgerna och det stämmer ju inte riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in