2014-01-26, 01:52
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitrio
Det låter ju bra, jag tänkte skriva upp mig och mina 2 andra vänner på GJ förregistreringen/intresseanmälan nu.

Var det stort tryck på GJ biljetterna förra året? Eller kom de flesta in och kunde välja åtminstone någon avreseort?
Klart det var tryck men inget super duper enligt mig, allt på GJ tog väll slut efter Ca, 45-60min har jag för mig, för jag tryckte på GJ efter typ 25-30min då shoppen hade gått live och då fanns den gott om et kvar.
Senast redigerad av Mattias.Petersen 2014-01-26 kl. 01:54.
Citera
2014-01-26, 01:54
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Ja okej! Nu är vi ju 3 personer som alla skrivit upp oss på denna GJ registrering. Alla med sitt personliga namn. Men jag kommer ensam sitta med alla pengarna för att sedan betala.
Kan jag betala med ett konto i mitt namn trots att min vän 'kalle' är den enda som kommer in? Jag tänkte eftersom det står Buyer information som rubrik så kanske det bara är han som ska betala som ska registrera sig?

Ja jag tror det skall gå ifall du står som köpare men din polare som innehavare av biljetten.
Citera
2014-01-26, 13:39
Medlem
Citat:
Klart det var tryck men inget super duper enligt mig, allt på GJ tog väll slut efter Ca, 45-60min har jag för mig, för jag tryckte på GJ efter typ 25-30min då shoppen hade gått live och då fanns den gott om et kvar.

Ja okej, Satt du på fiberlina då? Har nämligen enbart 8mb/s så jag tänkte om det ökar chanserna att komma in i kön snabbare genom att sitta på en bättre lina?
Min vän har ju 100/100 men vi borde kanske inte sitta alla 3 hos honom om alla får samma Ip-adress och bara en kommer in i kön..
Citera
2014-01-26, 14:56
Medlem
Jag råkade pre-registrera mig två gånger och fick således två mejl med länkar. Tror ni det spelar någon roll vilken länk man går in via?
Citera
2014-01-26, 15:42
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ja okej, Satt du på fiberlina då? Har nämligen enbart 8mb/s så jag tänkte om det ökar chanserna att komma in i kön snabbare genom att sitta på en bättre lina?
Min vän har ju 100/100 men vi borde kanske inte sitta alla 3 hos honom om alla får samma Ip-adress och bara en kommer in i kön..
sitter på en 24/1 :P
Citera
2014-01-26, 16:38
Medlem
Citat:

Hastighet spelar ingen roll, det handlar om latens.

Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Jag råkade pre-registrera mig två gånger och fick således två mejl med länkar. Tror ni det spelar någon roll vilken länk man går in via?

Om du pratar om GJ så är det inte samma pre-reg.
Citera
2014-01-26, 16:39
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Enligt information tidigare i tråden fanns biljetter kvar i 3 veckor.
Citera
2014-01-26, 17:09
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Enligt information tidigare i tråden fanns biljetter kvar i 3 veckor.
Mycket möjligt till vissa speciella länder.. men majoriteten säljs slut den första timmen förra året
Citera
2014-01-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Hastighet spelar ingen roll, det handlar om latens.

Om du pratar om GJ så är det inte samma pre-reg.

Finns det något sätt att minska sin latens?
Citera
2014-01-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimitrio

Fick precis svar på mitt frågemail till Global Journey. Man kan sitta fler på samma nätverk utan att det ska påverka ens chanser i kön
Citera
2014-01-27, 11:14
Medlem
Hallå! Vet inte om det bara jag som är paranoid eller om jag faktiskt hittat något jag inte tidigare tänkt på.

Regular Easy Tent Pack 2 Persons

Easy Tent (€275,00) + 2x `
Full Madness Pass (€475,00)

€ 750,00

"Full madness pass (€475,00)" Är detta två Madness biljetter då? I och med att det kostar det dubbla jämfört med till exempel ett Madness pass från

Regular DreamVille Pack

DreamVille Pass (€52,50) +
Full Madness Pass (€237,50)

€ 290,00

Tack för svar, hata inte på min "inkompetenta" fråga, vill bara vara så säker som möjligt.
Citera
2014-01-27, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NougatErik
Hallå! Vet inte om det bara jag som är paranoid eller om jag faktiskt hittat något jag inte tidigare tänkt på.

Regular Easy Tent Pack 2 Persons

Easy Tent (€275,00) + 2x `
Full Madness Pass (€475,00)

€ 750,00

"Full madness pass (€475,00)" Är detta två Madness biljetter då? I och med att det kostar det dubbla jämfört med till exempel ett Madness pass från

Regular DreamVille Pack

DreamVille Pass (€52,50) +
Full Madness Pass (€237,50)

€ 290,00

Tack för svar, hata inte på min "inkompetenta" fråga, vill bara vara så säker som möjligt.

Det är 2 biljetter ja eftersom att easy tent 2 persons paketet är för 2 personer.

Edit: Det står ju också "2x Full Madness Pass", 2x = 2 gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in