2014-01-27, 14:50
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Fan nu är det snart dags för biljettsläpp. Undrar vad som kommer att gå fel denna gången?
Citera
2014-01-27, 16:52
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Fan nu är det snart dags för biljettsläpp. Undrar vad som kommer att gå fel denna gången?

hade ju vart kul om sidan inte crasha som alla andra gånger
Citera
2014-01-27, 17:53
Medlem
Känns ju tveksamt att man hinner knipa en biljett när man tävlar mot alla partysugna danskar om att få åka från Köpenhamn..
Citera
2014-01-27, 17:59
Medlem
Antrhraxxxs avatar
Har några frågor till den som har erfarenhet av "Relax Rooms" & "Easy Tent" på Tomorrowland eller Tomorrowworld

Relax Room frågor:
1. Har man tillgång till duscharna även på kvällen eller stänger de vid 18 som på vanliga campingen?
2. Hur var utbudet på käk inne i området?
3. Var det värt pengarna? (Vill bara veta är om den extra lyxen kändes värd pengarna, inte höra om allt annat man kunde göra istället för pengarna)

Easy Tent frågor:
1. Går man in på "vanliga" Dreamville för att ta del av Refreshment Points eller har Easy Tent området egna?
2. Var det bra grejer man fick i paketet? (Tålde tältet det legendariska regnet 2013?Bra madrasser osv?)
3. Skulle du köpa Easy Tent igen?
Citera
2014-01-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antrhraxxx
Har några frågor till den som har erfarenhet av "Relax Rooms" & "Easy Tent" på Tomorrowland eller Tomorrowworld

Relax Room frågor:
1. Har man tillgång till duscharna även på kvällen eller stänger de vid 18 som på vanliga campingen?
2. Hur var utbudet på käk inne i området?
3. Var det värt pengarna? (Vill bara veta är om den extra lyxen kändes värd pengarna, inte höra om allt annat man kunde göra istället för pengarna)

Fyller på med en fråga till angående relax room, hur pass svår är dom att få tag i? Typ ungefär lika stor chans som att få tag i biljett vid World wide eller?
Citera
2014-01-27, 22:07
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrhraxxx

Relax Room frågor:
Vad man nu ska göra på campingen så sent. (De borde ha öppet nattetid även på vanliga,åtminstone till 02-03).
Citera
2014-01-27, 22:08
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Fyller på med en fråga till angående relax room, hur pass svår är dom att få tag i? Typ ungefär lika stor chans som att få tag i biljett vid World wide eller?

Det finns ju ett begränsat antal relax rooms men de är ju lättare och dyrare att få tag på Global Journey släppet.
Citera
2014-01-27, 23:20
Medlem
Hej!!

Jag och tre polare ska försöka oss på att fixa biljetter iår.

Vi har hört från andra att det ska vara sjukt svårt att få tag på, stämmer detta? Jag och mina ena polare har tagit ledigt från jobb dagen då biljetterna släpps och sitta med vars två datorer har vi sagt.

Tror ni att det är några problem då? :P
Citera
2014-01-27, 23:45
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0skar
Hej!!

Jag och tre polare ska försöka oss på att fixa biljetter iår.

Vi har hört från andra att det ska vara sjukt svårt att få tag på, stämmer detta? Jag och mina ena polare har tagit ledigt från jobb dagen då biljetterna släpps och sitta med vars två datorer har vi sagt.

Tror ni att det är några problem då? :P
Ja. Allt ät ju bara tur. Satt med 7 andra polare flrra året ingen fick. Sen hade tydligen en på Flashback suttit med 21 polare om jag minns rätt och ingen fick
Citera
2014-01-28, 00:05
Medlem
Ok. Jag vill vara säker på vad jag ska välja om jag kommer fram till biljwtt köpet. Det jag är ute efter är 3 dagars festival, tält för 4 personer(tält ska ingå), drog packet (10 ecstasy tabletter)(ironi haha). Flyg löser vi själva... vilken biljett ska man välja?
Citera
2014-01-28, 00:09
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Ok. Jag vill vara säker på vad jag ska välja om jag kommer fram till biljwtt köpet. Det jag är ute efter är 3 dagars festival, tält för 4 personer(tält ska ingå), drog packet (10 ecstasy tabletter)(ironi haha). Flyg löser vi själva... vilken biljett ska man välja?

Easy tent för fyra. Ett tips är att kolla in hemsidan lite,det kan verkligen inte skada.
Citera
2014-01-28, 16:51
Medlem
Herregud, efter att ha läst runt här ett tag blir man rent av mörkrädd med tanke på vilket slags folk som skulle kunna ta ens plats/biljett på tml2014.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in