2014-06-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Känner inte igen ett skit av det där förutom dvlm spännbögarna som jag avskyr, någon som har lust att berätta lite vilka dessa herrar/damer är och vilken stil dom kör? Är det bara houseskräp alá stort och hjärnlöst drop eller är det några talanger?

Weekend 1.

Spotify -> Sök -> Lyssna
Citera
2014-06-18, 06:24
Medlem
Om man har Global Journeys, måste man åka med det flyget hem eller kan man ta sig hem bäst man vill?
Citera
2014-06-18, 10:39
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Känner inte igen ett skit av det där förutom dvlm spännbögarna som jag avskyr, någon som har lust att berätta lite vilka dessa herrar/damer är och vilken stil dom kör? Är det bara houseskräp alá stort och hjärnlöst drop eller är det några talanger?

Weekend 1.
The Gathering kör alltid genomgående "lokala talanger" dvs belgiska DJs. De brukar inte vara så namnkunniga. Förvänta dig house och tech-house :-/
Citera
2014-06-18, 17:33
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Om man har Global Journeys, måste man åka med det flyget hem eller kan man ta sig hem bäst man vill?

Du kan ta dig hem bäst du vill, de bryr sig varken TL eller brussel airlines om eftersom de redan fått betalningen.
Citera
2014-06-18, 22:02
Medlem
När ska man få hem sina armband, någon som vet?
Citera
2014-06-18, 23:11
Medlem
padddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe
En månad innan, någon som fått sin treasurecase än kanske?
Citera
2014-06-19, 10:35
Medlem
Mr.Chucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe

I början av Juli får man dem! Så ett litet tag kvar!
Citera
2014-06-19, 12:56
Medlem
Armbanden får man väl när man kommer ner? antar att mi syftar på Global Journey?
Citera
2014-06-22, 16:28
Medlem
Wops avatar
Någon som redan fått sina band hemskickade?
Citera
2014-06-22, 19:59
Medlem
Fallmans avatar
Någon som sitter med en schysst spellista på de artister som kommer i år ? (en tomorrowland-lista pratar jag om).

Vart kan man finna billiga tält, går det köpa där nere för en billig summa ?
Citera
2014-06-22, 22:23
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman

Vart kan man finna billiga tält, går det köpa där nere för en billig summa ?

Jag mejlade de angående saken och de kommer att säljas tält där nere fast de kan ta slut då det är stor efterfrågan. Dessutom kommer det förmodligen att vara till ett dyrt pris, läste nånstans att de skulle kosta 80 euro för tvåmannatält fast är inte helt säkert. Jag rekommenderar att köpa något billigt tält på rusta istället och sedan lämna skiten där nere efter helgen!
Citera
2014-06-22, 23:21
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Jag mejlade de angående saken och de kommer att säljas tält där nere fast de kan ta slut då det är stor efterfrågan. Dessutom kommer det förmodligen att vara till ett dyrt pris, läste nånstans att de skulle kosta 80 euro för tvåmannatält fast är inte helt säkert. Jag rekommenderar att köpa något billigt tält på rusta istället och sedan lämna skiten där nere efter helgen!

80€ tyckte jag lät vettigt pris, men du har nog så rätt ang de andra. Får ta och leta runt:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in