2014-07-31, 11:53
Medlem
Panickels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelicious
Tomorrowland var inte bra i år.

Haha, konstruktivt inlägg...
Citera
2014-07-31, 17:25
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Jag hade det otroligt fett på Tomorrowland i år. Vädret var fan perfekt, det var ju inte tokvarmt och inte speciellt mycket regn heller.

Bestämde mig tidigt att köpa en biljett i andrahand eftersom jag inte fick någon på WW-släppet. Resa ner löste jag med ett galet bra gäng från sydstaterna. Alla var på samma våglängd när det gällde att festa och några hade samma musiksmak. Såå jävla värt. Är man inte folkskygg och ens polare bangar, åk själva.

Angående droger så var det som vanligt bara att hålla ögonen öppna så hittar man allt. busenkelt. Våran dealer var från Liverpool och hans polare som var kranen hoppade helt sonika över staketet in på DV så var skiten inne. Dom hade några hundar vid Dreamville entren, men till festivalen så var dom jävligt slappa.

Hängde bara på Mainstage när det var något riktigt bra så som AvB,A&B,Hardwell,Angello,DV&LM(Inte så bra) samt Knifeparty.. Tyvärr även på Avicii vilket jag ångrar men just då var kroppen lite för trasig för att jag skulle orka gå iväg.

Paul van Dyk och Marcus Schulz levererade de bästa seten enligt mig. Trodde jag skulle upplösas då!

Jag såg inga bråk,såg några som "sov" på mainstage och inte många som blev hjälpta av sjukvårdarna.

Om ni såg en snubbe i ett vitt linne med mohawk så var det jag!!
Citera
2014-07-31, 18:57
Medlem
Var på tmd ifjol och även i år, sjukt fett båda gångerna! Bott på hotell 2 år i rad nu och känner mig less på det, någon här inne som bott i ett Relax Room och kan redogöra om de funkade bra? Eller om de kanske är mer värt att satsa på ett Dream Lodge elller liknande...
Citera
2014-07-31, 20:01
Medlem
Jag hade en fantastisk festival, var där w1.

Men varför är alla set som är släppta på youtube från w2? Var det dåligt drag w1 eller har jag missat något? Var så jävla långt fram två av kvällarna så jag hade hoppats att få se mig själv en gång i alla fall. Men tråkigt nog är det tydligen w2 som fått all fokus
Citera
2014-08-01, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exeptionel
Jag hade en fantastisk festival, var där w1.

Men varför är alla set som är släppta på youtube från w2? Var det dåligt drag w1 eller har jag missat något? Var så jävla långt fram två av kvällarna så jag hade hoppats att få se mig själv en gång i alla fall. Men tråkigt nog är det tydligen w2 som fått all fokus

vad jag har läst bland folk som varit på båda helgerna så var weekend 1 bäst. Har faktiskt inte en aning varför det bara ligger ute w2 set på youtube, hoppas fan dom lägger upp sets från w1 snart!
Citera
2014-08-01, 01:52
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Nähä, och varför inte det då?

Äckliga människor. Dom höjde priserna på allt. Man hörde samma låtar hela tiden (mainstage). Bråk, väldigt mycket bråk. Jag kan ju också ha otur med allt. Men fick inte samma vibe.

Mena två senaste år var så jävla mycket bättre.. Kan ju självklart ha och göra med att allt var nytt då.

Den fetaste spelning var helt klar Paul Kalkbrenner. Men aldirg mer tomorrowland. Det har tappat sin charm tyvärr.

Negativ Zelicious.
Citera
2014-08-01, 13:57
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Äckliga människor. Dom höjde priserna på allt. Man hörde samma låtar hela tiden (mainstage). Bråk, väldigt mycket bråk. Jag kan ju också ha otur med allt. Men fick inte samma vibe.

Mena två senaste år var så jävla mycket bättre.. Kan ju självklart ha och göra med att allt var nytt då.

Den fetaste spelning var helt klar Paul Kalkbrenner. Men aldirg mer tomorrowland. Det har tappat sin charm tyvärr.

Negativ Zelicious.

Ok, detta var ju ett mer nyanserat inlägg.
Nåja, det verkar vara delade meningar om denna årets festival.
Ni som var där, hur mycket pengar har ni lagt allt som allt på boende,resa, sprit mat och droger ?
Citera
2014-08-01, 15:04
Medlem
Zeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Ok, detta var ju ett mer nyanserat inlägg.
Nåja, det verkar vara delade meningar om denna årets festival.
Ni som var där, hur mycket pengar har ni lagt allt som allt på boende,resa, sprit mat och droger ?

Avrundar uppåt:
Resa (global journey) - 8000kr
Mat 4000kr
Droger 1000kr (en femma gräs och några E)
Sprit 2000kr (då räknar jag inte med spriten som jag hade med mig från sverige)
Citera
2014-08-01, 15:41
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Avrundar uppåt:
Mat 4000kr

4000 på mat??

Jag åt väl iofs alldeles för lite men jag la nog inte mer än 600 på mat.
Droger: För lite ca 400kr
Sprit: 1000kr - 1600 med det jag hade med från båten.
Resa: 1100
Biljett: 3500
Citera
2014-08-01, 18:25
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Avrundar uppåt:
Mat 4000kr
15 lax på en helg alltså.
Då gäller det att det är värt det, vilket det inte verkar varit denna gång i ditt fall.
Surt.
Citera
2014-08-01, 22:37
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:

Negativ Zelicious.
Hängde du mestadels på mainstage eller?
Citera
2014-08-01, 23:21
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Hängde du mestadels på mainstage eller?
Nu har jag aldig varit där, men det känns som viben är på dom mindre scenerna.
Har jag rätt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in