Jag hade det otroligt fett på Tomorrowland i år. Vädret var fan perfekt, det var ju inte tokvarmt och inte speciellt mycket regn heller.
Bestämde mig tidigt att köpa en biljett i andrahand eftersom jag inte fick någon på WW-släppet. Resa ner löste jag med ett galet bra gäng från sydstaterna. Alla var på samma våglängd när det gällde att festa och några hade samma musiksmak. Såå jävla värt. Är man inte folkskygg och ens polare bangar, åk själva.
Angående droger så var det som vanligt bara att hålla ögonen öppna så hittar man allt. busenkelt. Våran dealer var från Liverpool och hans polare som var kranen hoppade helt sonika över staketet in på DV så var skiten inne. Dom hade några hundar vid Dreamville entren, men till festivalen så var dom jävligt slappa.
Hängde bara på Mainstage när det var något riktigt bra så som AvB,A&B,Hardwell,Angello,DV&LM(Inte så bra) samt Knifeparty.. Tyvärr även på Avicii vilket jag ångrar men just då var kroppen lite för trasig för att jag skulle orka gå iväg.
Paul van Dyk och Marcus Schulz levererade de bästa seten enligt mig. Trodde jag skulle upplösas då!
Jag såg inga bråk,såg några som "sov" på mainstage och inte många som blev hjälpta av sjukvårdarna.
Om ni såg en snubbe i ett vitt linne med mohawk så var det jag!!