Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-11, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlcooling
Vem är Snoops syrra egentligen?
Dom säger aldrig vem det är, men det brukar sitta en tjej i klassrummet som ser ut som henne. Kolla noga nästa gång du ser säsong 4
Citera
2012-12-11, 14:24
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Dom säger aldrig vem det är, men det brukar sitta en tjej i klassrummet som ser ut som henne. Kolla noga nästa gång du ser säsong 4
Tror inte det är hennes riktigt syrra, bara Michael som tror att det är det.

Michael: Snoop, your sister is in my class
Snoop: Nigga, you high?

(Ungefär så gick konversationen har jag för mig)
Citera
2012-12-11, 15:36
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey

Hahah just det

En sak jag inte riktigt fattade var det där med kamphundarna och varför andra snubben säger att han tror Cheese blev "played" och varför han sköt hundägaren. Bara pga nån kommentar eller missade jag nåt? Låg nån röd trasa på marken som zoomades in eller liknande.
Citera
2012-12-11, 15:43
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Hahah just det

En sak jag inte riktigt fattade var det där med kamphundarna och varför andra snubben säger att han tror Cheese blev "played" och varför han sköt hundägaren. Bara pga nån kommentar eller missade jag nåt? Låg nån röd trasa på marken som zoomades in eller liknande.
Han kan ha menat att den andra hunden tagit steroider, eller vafan det känns inte så allvarligt i deras värld. Han sköt aldrig någon hundägare, han sköt bara sin hund.
Citera
2012-12-11, 17:40
Medlem
VemSaDets avatar
https://www.youtube.com/watch?v=HDiveb6Fhy0
Eyo lock thaddooor älskar när bell säger så.
Låter som en riktigt afrikan från kongo gambia områden.
Citera
2012-12-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey

Står på hennes wikipedia-sida att hon har en syster, men det behöver ju inte stämma bara för att det står där. Men det är en i Prez klass som ser ut som hennes syster.
Citera
2012-12-12, 20:25
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
https://www.youtube.com/watch?v=HDiveb6Fhy0
Eyo lock thaddooor älskar när bell säger så.
Låter som en riktigt afrikan från kongo gambia områden.

Det är faktiskt helt vrickat att Idris Elba är från Storbritannien, han gör ett så jävla bra jobb med östkustdialekten.
Citera
2012-12-13, 01:20
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Det är faktiskt helt vrickat att Idris Elba är från Storbritannien, han gör ett så jävla bra jobb med östkustdialekten.
Aa, verkligen!
Speciellt med tanke på hur tydlig brittisk accent han har på riktigt. http://www.youtube.com/watch?v=xKUj4tgpwm0

Din signatur... Antagligen det mest brutala mordet i hela The Wire, visar verkligen vilken äcklig människa Marlo är.
Citera
2012-12-13, 14:54
Medlem
M.Stanfields avatar
Citat:
Aa, verkligen!
Speciellt med tanke på hur tydlig brittisk accent han har på riktigt. http://www.youtube.com/watch?v=xKUj4tgpwm0

Din signatur... Antagligen det mest brutala mordet i hela The Wire, visar verkligen vilken äcklig människa Marlo är.

Absolut. Även det där mordet när Chris och Snoop går in i ett hus och skjuter alla pga. att det ryktats om att en kille snackat skit om Marlo.
Citera
2012-12-13, 16:18
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Absolut. Även det där mordet när Chris och Snoop går in i ett hus och skjuter alla pga. att det ryktats om att en kille snackat skit om Marlo.
Ja, det är skillnaden emellan Stanfield-gänget och Barksdale-gänget. Visst, Avon och Stringer drar sig inte för att mörda någon, fast aldrig för en liten skitsak.
Citera
2012-12-13, 17:05
Medlem
Tribe^s avatar
Har precis kollat igenom min andra omgång av hela serien, stämmer in i hyllningskören den funkar exakt lika bra igen det är en sådan serier man får som tradition och titta på en gång om året är än så länge bara Rome, Sopranos och deadwood som fått den äran av mig och konstigt nog är alla HBO serier, haha dom kan sitt skit iaf.

Men måste slå ett slag för det klippet visar bunks och mcnultys personkemi så jävla klockrent.

/tribe
Citera
2012-12-13, 17:42
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Ja, det är skillnaden emellan Stanfield-gänget och Barksdale-gänget. Visst, Avon och Stringer drar sig inte för att mörda någon, fast aldrig för en liten skitsak.
I slutet av säsong 1 mördar Avon och Stringer en kvinnlig säkerhetsvakt som deltog i rättegången mot D'Angelo i första avsnittet, trots att hon hade tagit tillbaka sitt vittnesmål. De var riktigt stora svin de också, även om man inte fick riktigt samma fullblodspsykopatvibbar från dem som man fick av Marlo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in