2008-02-06, 16:50
Medlem
Skulle Nathan spänna på nannyn är det bara för mycket. Hur uppenbart kan det inte bli? Jag hoppas att han visar att han är en man och sparkar ut henne på gatan.
Citera
2008-02-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Skulle Nathan spänna på nannyn är det bara för mycket. Hur uppenbart kan det inte bli? Jag hoppas att han visar att han är en man och sparkar ut henne på gatan.

Jag tror faktiskt inte han kommer att sätta på´na. Skulle ju bli hus i helvete isåfall. å serien skulle ju gå ner sig så förbannat så folk skulle vilja sluta titta.
Citera
2008-02-06, 18:58
Medlem
FiveTownss avatar
Är ju sista säsongen och allt brukar ju sluta lyckligt på ena eller andra sättet i den här serien. Skulle förvåna mig om Nate och nannyn gör nåt öht. Särskilt om det inte blir så många avsnitt pga strejken.
Citera
2008-02-06, 19:18
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveTowns
Är ju sista säsongen och allt brukar ju sluta lyckligt på ena eller andra sättet i den här serien. Skulle förvåna mig om Nate och nannyn gör nåt öht. Särskilt om det inte blir så många avsnitt pga strejken.

Källa på det tack.

Sen så kommer denna säsong bestå utav 12 avsnitt.
Citera
2008-02-06, 20:48
Medlem
Shuyins avatar
Första gången Lucas och Peyton råkar i luven på varandra?

Dock kan det vara bra för seriens energi. Även om jag inte gillar det ^^. Lite fjantigt att alla hade fula drömmar i det här avsnittet, annars bra.
Citera
2008-02-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Första gången Lucas och Peyton råkar i luven på varandra?

Dock kan det vara bra för seriens energi. Även om jag inte gillar det ^^. Lite fjantigt att alla hade fula drömmar i det här avsnittet, annars bra.

Var nog första gången, men jag gillade det. Kändes lite konstigt

Känns ändå rätt så givet på något sätt att lucas och peyton kommer bli tillsammans mot slutet. Men man vet aldrig, jag kan ha fel..
Citera
2008-02-07, 01:08
Medlem
En stor skam om Lucas går tillbaka till Peyton. Hon är anorektisk cry baby som inte har något mot Lindsay.
Citera
2008-02-07, 09:42
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Jag blir nervös på den där jäkla nannyn! Vad håller hon på med?! Det kommer att bli problem här tror jag, även om jag verkligen hoppas att Nathan inte gör något dumt..

Är jag förresten den ende som vill se Lucas och Peyton tillsammans?
Citera
2008-02-07, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Jag blir nervös på den där jäkla nannyn! Vad håller hon på med?! Det kommer att bli problem här tror jag, även om jag verkligen hoppas att Nathan inte gör något dumt..

Är jag förresten den ende som vill se Lucas och Peyton tillsammans?

Jag med. Har börjat störa mig på att Lindsay snokar omkring och är så jävla svartsjuk.
Citera
2008-02-07, 15:37
Medlem
rydca01s avatar
Undrar hur lång tid det egentligen ska ta innan Brooke gör sig av med det där bihanget till mamma?

Hjärtansfrjöd: Nej du är verkligen inte den enda som vill se dom tillsammans igen! Det funkar lixom inte annars.
Citera
2008-02-07, 16:17
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Skönt att höra att vi är fler som hejjar på Lucas och Peyton! Lindsey är bara en rebound, en utfyllnad man borde göra sig av med. Jag hoppas manusförfattarna håller med oss!
Citera
2008-02-08, 15:55
Medlem
FiveTownss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Källa på det tack.

Sen så kommer denna säsong bestå utav 12 avsnitt.

Nja har väl ingen källa på det men det känns ju som det räcker liksom. Säsongen är väl till för att binda ihop allt på nytt och visa hur det gått för alla efter high school. Trodde helt klart dom skulle lägga av redan efter fyran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in